jäi lihtsalt sillma kõike veel läbi ei kamminud vbl. on alfasid veel - 2lk. Alfetta GT varajased kitsid ...
https://forums.vwvortex.com/showthread. ... cars/page2
Re: Suvaline pläma Vol 2019
#107Kuidas teistel 159 omanikel rattapoltidega lood. 2 kuud peale rehvivahetust ja ühe poole rattapoldidbon nii kinni, et võtmetel tükid taga.
Ühe tuttava 159'l sama mure. On uued poldid pannud ja määret vahele ja kuu ajaga sama seis, täiesti kinni.
Mõni tarkus?
Ühe tuttava 159'l sama mure. On uued poldid pannud ja määret vahele ja kuu ajaga sama seis, täiesti kinni.
Mõni tarkus?
Re: Suvaline pläma Vol 2019
#108Rattapoltidega on selline lugu, et kui rumm saab kuuma, siis võivad need kinni küll jääda. Samuti, kui need on karujõuga kinni keeratud (ma ise eelistan kas moment võtit või siis knarrega kinni ja pika võtmega veerand pööret peale).
Võtmete purunemine on nii tavaline asi, et on kohe (isiklik kogemus - pika varrega tavaline 10.- maksev rattavõti kestab vaid 2-3 hooaega, rattarist on täiesti mõttetu moodustis - parim juhtum oli see, kui poest värskelt ostetud ristile sai esimesel pingutusel ring peale keeratud )
Võtmete purunemine on nii tavaline asi, et on kohe (isiklik kogemus - pika varrega tavaline 10.- maksev rattavõti kestab vaid 2-3 hooaega, rattarist on täiesti mõttetu moodustis - parim juhtum oli see, kui poest värskelt ostetud ristile sai esimesel pingutusel ring peale keeratud )
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma Vol 2019
#109Tegemist oli kaubikutele mõeldud suure rattavõtmega, ca 60 eurine asi. See ka miski pool aastat kasutuses olnud. See läks tükkideks.
Tavalisem ca 20-30 eurine võti läks banaaniks.
Ideid, kuidas oleks hea silitada lahti neid?
Tavalisem ca 20-30 eurine võti läks banaaniks.
Ideid, kuidas oleks hea silitada lahti neid?
Re: Suvaline pläma Vol 2019
#110Kõige esimene idee oleks löökpadrun, 125 mm pikendus, t-ots ja 1.5 meetrine toru ning sõber, kes vahepeal keeratavat padrunit haamriga toksiks. Niimoodi saab nt lahti veovõlliotsad ja laagrimutrid mis on vähemalt 2 korda kõvemini kinni.
Võid proovid ka selliselt, et esmalt koputad kõik pildid padruniga üle ja siis keerad.
Tegema peaks seda niipalju ettevaatlikult, et velgesid ära ei rikuks muidugi.
Võid proovid ka selliselt, et esmalt koputad kõik pildid padruniga üle ja siis keerad.
Tegema peaks seda niipalju ettevaatlikult, et velgesid ära ei rikuks muidugi.
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma Vol 2019
#111Püssiga sai ka muidugi proovida ja väristada. Aga eks täna katse kaks ja loodetavasti polti sisse ära ei murra
Re: Suvaline pläma Vol 2019
#112Mul on pigem 159-l olnud probleemiks see, et kui momentvõtmega tehase jõuga kinni panna kipuvad lahti keerama end, seetõttu olen käe järgi veidi tugevamini pingutanud. Seda nii originaal kui mitteoriginaal velgedega ja esisillal.
Re: Suvaline pläma Vol 2019
#113Minu arust on probleem siis poltides ja soovitaks millegi kvaliteetsema vastu vahetada. Või on keere vana ja vajab ülepuurimist/ vahetust vms.alfahoolik kirjutas: ↑17 Apr 2019, 13:32Mul on pigem 159-l olnud probleemiks see, et kui momentvõtmega tehase jõuga kinni panna kipuvad lahti keerama end, seetõttu olen käe järgi veidi tugevamini pingutanud. Seda nii originaal kui mitteoriginaal velgedega ja esisillal.
Minu 159-l kahte tüüpi velgedega töötasid poldid väga hästi, kuni paar tk logisema hakkasid ja 5st üks lausa ära kadus. Uued pildid aitasid lahendada probleemi.
--
Urmas
Urmas
Re: Suvaline pläma Vol 2019
#114Keermed on tihedad, poldid arvatavasti originaalid. Kuna paar korda on logisema hakanud mõnesaja km jooksul peale rattavahetust siis vast pigem ennetan probleemi ja keeran 130Nm asemel 140-150 kinni. See hoiab ilusti ja ratta lahti saamisega pole ka probleemi olnud kunagi.urmask kirjutas: ↑17 Apr 2019, 15:33Minu arust on probleem siis poltides ja soovitaks millegi kvaliteetsema vastu vahetada. Või on keere vana ja vajab ülepuurimist/ vahetust vms.alfahoolik kirjutas: ↑17 Apr 2019, 13:32Mul on pigem 159-l olnud probleemiks see, et kui momentvõtmega tehase jõuga kinni panna kipuvad lahti keerama end, seetõttu olen käe järgi veidi tugevamini pingutanud. Seda nii originaal kui mitteoriginaal velgedega ja esisillal.
Minu 159-l kahte tüüpi velgedega töötasid poldid väga hästi, kuni paar tk logisema hakkasid ja 5st üks lausa ära kadus. Uued pildid aitasid lahendada probleemi.
Re: Suvaline pläma Vol 2019
#115Ma 156 puhul kunagi jõudsin rataste vahetusega nii kaugele, et ühele poole sain suvised 17" alla aga kundepoolsed jäidki vahetamata endal! 2 võtit keerasin ära, ise vandusin, sõber vandus. Ega midagi, pidi minema järgmine päev teenindusse absurdnaljakalt kaldus Alfaga, sest talvekad oli ju 15 tollised
Alfas are for nice people...
Re: Suvaline pläma Vol 2019
#116Keerake poldid üle, peale 50 ...100km läbimist - see nädal näinud kahte ilma ühe esirattata autot
Re: Suvaline pläma Vol 2019
#117Selline konto sai Instagrammi tehtud, et meie ilusaid Alfasid maailmaga jagada. Saatke aga ilusaid pilte oma Alfadest Instagrammi chatti (ise tegin juba esimese postitusega algust)
https://instagram.com/p/BwuqdffnP2M/
https://instagram.com/p/BwuqdffnP2M/
Re: Suvaline pläma Vol 2019
#118Ei tea mis masinadbsiin listis domineerivad
https://auto.geenius.ee/blogi/inbanki-b ... osta-saab/
https://auto.geenius.ee/blogi/inbanki-b ... osta-saab/
Re: Suvaline pläma Vol 2019
#119See sinine brera, on seal tõesti kuulutuses väidetu siis vale nagu artikkel mainib?