Re: Suvaline pläma Vol 2019

#226
tegelikult on see Alfa poolt häbematu tõesti, et nad seda 280kw versiooni pole teinud (millest on juba ammu räägitud, me oleme vist ka siin arutanud seda, et kui Giulial oleks 280kw universaal, siis)

Macan on üldiselt üks imelik nähtus :D ning ka cayenne praktilisuse poolega võib tinglikult nõustuda - kuigi Allrad või praktilisuse mõttes touareg on oluliselt mõistlikum valik

ja tagasi teemasse, siis nagu varasemalt öeldud- mul puudub igasugune huvi minna stelvio-t katsetamagi (muidu jää või uskuma, et ongi võimalik häid parketimaastureid ehitada), mistõttu olekski valikus justnagu vaid Giulia

P.S. odavamad autod ja lisavarustus vs tippmudelid on omaette teema (mingi aeg tagasi oli nt chevrolet'i kõige kallim auto Suburban- kui sellele kõik tuled ja viled külge panna, siis sai hinna kaarega corvette'st üle.). Sellepärast ongi olemas odavautod - nt honda CRV lisavarustus oli mingil hetkel piiratud talverehvide ja toonklaasiga :D ja siis muidugi mitteodavautod (mida tehaksegi võta-või-jäta loogika järgi)

P.P.S. Alfaga sõidetakse tavapäraselt nii, et isegi kui kovitopsi hoidjad oleksid, siis kohvi nendes topsides ei püsiks :D
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma Vol 2019

#227
Eks hinnaga ongi see "eksklusiivsusele" rõhumine, ehk siis kallis ja kättesaamatu. Ohh. võidaks bingo lotoga, küll ostaks.... tunde loomine

Aga ses suhtes on sul õigus, et eri "klassidel" võiks hinnaga olla suurem vahe sees. Näppisin itaalias pikalt Veloce TI-d. Korvistmed, qv tiib taga, karbilaiendid karbonist, esipampri lisa jne, ainus väline detail, mis eristas qv-st oli pmst lõpused esitiival. Ja kui nüüd võtta see või qv baarvarustuses, siis liisingu kuumakse vahe poleks märkimisväärne. Aind, et kuidas QV jooksev hooldus on võrreldes Velocega. Kasvõi pidurijupid juba.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Suvaline pläma Vol 2019

#228
Mis nüüd Stelvio hindadesse puutub, siis päris mõistlikud on need Rootsis, seal ka kasutatud autode turg parem loomulikult, kui meil , 2018 aasta Stelvio bensiinimootoriga s.h võimsamaga saab juba alla 40000€ kätte ümber arvestatult ja maaletoomist arvestades.
www.bytbil.com
Uute autodel on vist piirangud peal , aga kasutatuid tasub küll vaadata, seal hulgas ka vanemaid mudeleid. Vahel on päris häid pakkumisi väljas Rootsi ajalooga ja puha. Kurss ja käibemaksumäär ka teevad pakkumised heaks. Oskab keegi kommenteerida,
Taolist teenust näiteks pakub www.mobile24. nende lehel ka kalkulaator

Re: Suvaline pläma Vol 2019

#229
bnd kirjutas:
25 Aug 2019, 20:38
Eks hinnaga ongi see "eksklusiivsusele" rõhumine, ehk siis kallis ja kättesaamatu. Ohh. võidaks bingo lotoga, küll ostaks.... tunde loomine

Aga ses suhtes on sul õigus, et eri "klassidel" võiks hinnaga olla suurem vahe sees. Näppisin itaalias pikalt Veloce TI-d. Korvistmed, qv tiib taga, karbilaiendid karbonist, esipampri lisa jne, ainus väline detail, mis eristas qv-st oli pmst lõpused esitiival. Ja kui nüüd võtta see või qv baarvarustuses, siis liisingu kuumakse vahe poleks märkimisväärne. Aind, et kuidas QV jooksev hooldus on võrreldes Velocega. Kasvõi pidurijupid juba.
Kes mäletab 156 hindu, kui neid siin müüma hakati. Vanainimese mälu tuletab meelde ... 2,0 ja 2.5 hinnavahe oli ~40 000 Krooni
2,0TS maksis ~280 000 + kliima 20 000 ja + 15" valuveljed ka umbes sama palju - alguses olid lisana vist veel ka tagumised elektri aknad
2,5V6 maksis ~320 000 - kus olid kõik need asjad olemas
Nahast interjöör tuli mõlemale lisaks osta.
Seitsekümmend Viis

Re: Suvaline pläma Vol 2019

#230
wenger kirjutas:
26 Aug 2019, 19:00
Mis nüüd Stelvio hindadesse puutub, siis päris mõistlikud on need Rootsis, seal ka kasutatud autode turg parem loomulikult, kui meil , 2018 aasta Stelvio bensiinimootoriga s.h võimsamaga saab juba alla 40000€ kätte ümber arvestatult ja maaletoomist arvestades.
www.bytbil.com
Uute autodel on vist piirangud peal , aga kasutatuid tasub küll vaadata, seal hulgas ka vanemaid mudeleid. Vahel on päris häid pakkumisi väljas Rootsi ajalooga ja puha. Kurss ja käibemaksumäär ka teevad pakkumised heaks. Oskab keegi kommenteerida,
Taolist teenust näiteks pakub www.mobile24. nende lehel ka kalkulaator
On see nagu reaalne või?
https://www.bytbil.com/skane-lan/person ... 6-12971687

Selle aastakäigu masina läbisõit on 11'000 miili? Või ma saan Rootsi mõõtühikutest valesti aru?
--
Urmas

Re: Suvaline pläma Vol 2019

#231
Rootsis kasutusel olevad miilid ei klappinud vist päris üks ühele usa miiliga, mingi vahe seal oli.
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Suvaline pläma Vol 2019

#233
spark kirjutas:
27 Aug 2019, 10:49
1 Rootsi miil = 10km
the more You know kategooriast-> skandinaavia miil oli ajalooliselt vahemaa, mille järel oli ette nähtud paus. Õnneks ei kasutata enam metsamiili, mis oli ca 5km (maastureid saaks näiteks sellega mõõta)
Meie ja soomlased tunnevad seda penikoorma nime all :D

tegelikult on rootsis kasutusel mil (10 km) ja inglise miil (1,6km)

see, kas selle aastakäigu auto läbisõit 110 tuh on reaalne Rootsi tingimustes jääb eraldi küsimuseks :)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma Vol 2019

#234
ts kirjutas:
27 Aug 2019, 13:48
spark kirjutas:
27 Aug 2019, 10:49
1 Rootsi miil = 10km
the more You know kategooriast-> skandinaavia miil oli ajalooliselt vahemaa, mille järel oli ette nähtud paus. Õnneks ei kasutata enam metsamiili, mis oli ca 5km (maastureid saaks näiteks sellega mõõta)
Meie ja soomlased tunnevad seda penikoorma nime all :D

tegelikult on rootsis kasutusel mil (10 km) ja inglise miil (1,6km)

see, kas selle aastakäigu auto läbisõit 110 tuh on reaalne Rootsi tingimustes jääb eraldi küsimuseks :)
Auto kuulutuses olemas ju ka Carfaxi raport. Kõik ajalugu ju ametlikult kirjas! Miks peaks kahtlema, teine asi muidugi mida konkreetne auto endast reaalses elus kujutab.
Viimati muutis wenger, 27 Aug 2019, 15:11, muudetud 1 kord kokku.

Re: Suvaline pläma Vol 2019

#236
Tulles tagasi Alfa müüginumbrite juurde. Ega AR ongi üsna niššitoode ilmselgelt. Aga kindlasti saaks paremini, olgem ausad, potensiaali ju on.
Aga palju taktikalisi vigu tehakse, marketingi ja kliendipüüdmise/hoidmise alal.

Esiteks suur miinus on, et kuulutatakse mingi äge asi välja, aetakse inimesed kihevile ja rahakotid avanema... Aaaga seda uudist reaalsuseks ei tule, ei tule, aasta, kaks jne. Võib-olla isegi plaan tühistatakse jne. Selle aja peale see ägedus aegub, pole enam nii WOW ja autonäljas potensiaalne klient on juba selle aja peale uue Bemmi vms ostnud. Ja kui lõpuks see auto välja tuleb, pole see enam nii suur uudis ja jääb ilma suuremast tähelepanust.

Teiseks, ilmselge mudelivaliku vähesus millest siin juba juttu.

Kolmandaks, erinevatest Alfa foorumitest jääb mulje, et kohalikud esindused pole väga kliendisõbralikud. Eesti esinduse probleem tundub olevat üsna nullilähedases müügi/reklaamitöös? Üldiselt mujalgi tundub olevat sama suhtumine, et küll fänn meid üles leiab. Aga et näpistada Bemmifänn itaallaste boksi, ei tundu nagu isegi eesmärk olevat?

Nüüd ei teagi, samas seda coolim on Alfaga sõita tegelikult, kui tead et teist samasugust naljalt vastu ei tule. Mulle isiklikult tekitab see küll hea tunde, see eksklusiivsus. Iseasi, kui jätkusuutlik selline firmapoliitika on. Samas kestnud ta ju on päris pikalt ja sedagi üsna niššikalt ju?

Re: Suvaline pläma Vol 2019

#237
kohvitopsi hoidjatest rääkides siis Giulietta QV-l on neid neli, ees kaks, kuhu teoorias peaks mahtuma kaks topsi ära aga reaalsus on see, et ei mahu. Veepudelid veel mahuksid aga siis ei saa käetuge kasutada :P Taga on kaks hoidjat, need vist küll rohkem pudelite jaoks, kuna kohvitops ei ulatu põhjaga alla äärde :)

Re: Suvaline pläma Vol 2019

#238
valmarv kirjutas:
28 Aug 2019, 11:08
kohvitopsi hoidjatest rääkides siis Giulietta QV-l on neid neli, ees kaks, kuhu teoorias peaks mahtuma kaks topsi ära aga reaalsus on see, et ei mahu. Veepudelid veel mahuksid aga siis ei saa käetuge kasutada :P Taga on kaks hoidjat, need vist küll rohkem pudelite jaoks, kuna kohvitops ei ulatu põhjaga alla äärde :)
Enda 159- ma võtsin tuhatoosi ära ja panin selle asemele ühe pisikese termose :) Häda korral pressis sinna isegi Statoili topsi :D
Lahenduse leiab alati ;)
--
Urmas

Re: Suvaline pläma Vol 2019

#240
noh- mul oli 156-s kah pudelihoidja (0,5 pudel mahub täpselt istmeserva ja ukse vahele ) aga see pole ikka see.

Giulietta topsihoidjate osas- mitekasutatav topsihoidja olid olemas ka 145 kindlaeka esiserval aga ma siiski lähtuks sellest, et kui kohvitopsi sinna paigutada ei saa, siis on tegemist pigem suvalise panipaigaga.

Samas muidugi- ma ei tea kedagi, kes oleks ostnud auto selle pärast, et seal on topsihoidjad (võib olla vaid juhul, kui tegemist oli kunagi ammu Saab vs Audi valikuga -> Saabi ägedad välja keeravad hoidjad on kindlasti parem argument, kui Audi pop-up hoidjad) .

mudelite osas on juttu juba olnud, selle õrritamisega on asi natuke nutune jah- mulle meenub iga kord MiTo ja Giulia avaldamine.... kaks aastat sosinaid ja siis ... mitte midagi :D

4c puhul sama...

Stelvioga läks selles osas paremini- 2 kuuga tootmisliinile :)
Tegelikult ma olen normaalne....