Re: Suvaline pläma Vol 2019

#151
selline asi, et on keegi ehk lähiajal plaanimas tellimust kas alfisti.net või okp.de kaudu?

mul läheb lähiajal jubedaks rahakulutamiseks ning nagu ikka- kui alfisti net'ist tellida, siis on asjad ka päriselt odavad vaid siis, kui neid on vääääga palju :D
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma Vol 2019

#156
kui adapter vahele panna, siis peaks 166 omadega hakkama saama küll (supportikinnitused on vaja uued ehitada)- lihtsam oleks võtta midagi fl (või GT) küljest, kus on juba vajalik set olemas ;)

ja muidugi asjad, millega peaks arvestama (330 kettad koos suurte piduritega toovad kaasa ka pisikese lisamure velgede osas -> 305 oleks ehk mõistlikum valik)

hetkel ei meenu, kui erinev 166 supportikinnitus oli (vahetükk oli ehk vajalik pidurisupporti nihutamiseks vaid - ketta tsenter on neil umbes cm erinev)

BTW- big brake komplekte müüakse ka tervikuna mudelipõhiselt ;)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma Vol 2019

#157
:hi:
Lingil kujutatud adapteriga on tehtav 166 sadulatega ja muudetud PCD'ga 310x28 kettad 166 pealt või 305x28 kettad 156 omad.
https://a.d-cd.net/a22c2f4s-960.jpg

Mu kaudse kirjelduse põhjal õnnestus ka tuvastada isik punase alfa taga.

Suvel kasutatava 17'' TI velje puhul oleks päris hea tulemus, siseinfo järgi sobivad mainitud mõõdud ka 16'' ratta sisse.

Mis seal FL ja GT'l head pakuti ka?

No ja tegelt eriti kirveks seda muudatust ajada ei tahaks ka hetkel :D

Re: Suvaline pläma Vol 2019

#158
305 brembod võib-olla isegi mahuvad mingit moodi originaal 16" sisse, 310 puhul on see ülimalt ebatõenäoline (siis peavad jube õhukesed veljed olema :) ) - 310 puhul on kogu kaadervärk ca 355mm kõrge - 16" velje välismõõt servast on 406mm (veljed aga kipuvad seest tunduvalt kitsamad olema)

Brembod ise nõuab vähemalt 5mm servast ja 10mm ülevalt jahtumisruumi

Viimases otsas ei viitsitud enam eristada ja kõik 156-d(sw ja q4) ja ka viimased gt-d said omale 330 brembod (tõsi küll- neid on vist isegi raskem leida, kui gta'sid)

Flantside osas - suvaline sepp neid valmis ei keevita aga kui komplektid olemas on, siis vast mõni metallikoda need mõõtude järgi kokku suudab panna :)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma Vol 2019

#160
ts kirjutas:
27 Mai 2019, 23:22
305 brembod võib-olla isegi mahuvad mingit moodi originaal 16" sisse, 310 puhul on see ülimalt ebatõenäoline (siis peavad jube õhukesed veljed olema :) ) - 310 puhul on kogu kaadervärk ca 355mm kõrge - 16" velje välismõõt servast on 406mm (veljed aga kipuvad seest tunduvalt kitsamad olema)

Brembod ise nõuab vähemalt 5mm servast ja 10mm ülevalt jahtumisruumi

Viimases otsas ei viitsitud enam eristada ja kõik 156-d(sw ja q4) ja ka viimased gt-d said omale 330 brembod (tõsi küll- neid on vist isegi raskem leida, kui gta'sid)

Flantside osas - suvaline sepp neid valmis ei keevita aga kui komplektid olemas on, siis vast mõni metallikoda need mõõtude järgi kokku suudab panna :)
310mm 166 ketas istub ilusti 156 16" velje sisse
https://www.flickr.com/photos/krixulis/ ... 107010934/
Talverehvid olid Alfa 16" multispoke velgedel ja siis pidi kasutama 5mm veljeflantse.
Seega omast kogemusest ütlen et probleem on rohkem velje offsetis kui diameetris.

Re: Suvaline pläma Vol 2019

#161
offset on brembodel niikuinii saatanast :) (159 näitel- terve maailm on velgi täis aga õigeid ei kuskil)

Siis ma parandan ennast sellega, et minu poolt tehtud 310 mõõtmise aluseks olnud andmed olid siis vist veidi vigased (seda pilti/velge vaadates tundub nagu võiks 305 isegi väga hea 15" velje sisse mahtuda ... tõenäoliselt arvutasin vahetükki mõõdud mööda )

lõppkokkuvõtteks siis pidurite uued mõõdud: 14" max on 257; 15" max on 284 ja 16" max on 310; 17" on siis 330 jaoks

hea teadmine :D
Tegelikult ma olen normaalne....
cron