Re: Suvaline pläma Vol 2020

#122
ts kirjutas:
06 Mär 2020, 13:09
hmm... mul ei jäänud vist link pidama jah

hinna osas - panustaks midagi 135 juurde terve auto kohta (tegelikult ju varasema carbon täisring oli vaid mingi mõtetu 10k) :lol:
Ei ole 135 000 euri kohe kindlasti mitte :D
https://www.youtube.com/watch?v=9BuZmJmpTdk

Siin on see GTA-R 290 ja seal Chris Harris ütles, et auto maksab 190 000 (eeldan, et GBP). Ligemale 168 000 eurot.
See tervenisti carbonist GTA-R maksabt 250 000 eurot kindlasti, kui mitte 300 000.

Re: Suvaline pläma Vol 2020

#123
Hmmm... Ideed - kui veider see on, et nad küsivad selle aparaadi eest tõepoolest päris gta hinda :?

Ma elasin veel selles ajas, kui nad gta-r' e tegid 100 natuke raha eest (umbes 3-5 aastat tagasi)

Kusjuures gta-r upgrade kit'ide hinnad ei ole vahepeal oluliselt kasvanud :)

Edit - 250 tuh naela oli komplektne 290, seega 300 võib olla tõesti sinna 350 kanti, kus päris gta pesitseda võiks
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma Vol 2020

#124
ts kirjutas:
06 Mär 2020, 22:51
Hmmm... Ideed - kui veider see on, et nad küsivad selle aparaadi eest tõepoolest päris gta hinda :?

Ma elasin veel selles ajas, kui nad gta-r' e tegid 100 natuke raha eest (umbes 3-5 aastat tagasi)

Kusjuures gta-r upgrade kit'ide hinnad ei ole vahepeal oluliselt kasvanud :)

Edit - 250 tuh naela oli komplektne 290, seega 300 võib olla tõesti sinna 350 kanti, kus päris gta pesitseda võiks
Jah, kuid juba see R-290 pole ammu päris GTA ja see carbonist kerega ammugi mitte...

Re: Suvaline pläma Vol 2020

#125
See ongi imelik ...

Päris gta müügihind on stradale puhul ca 300-350
osta omale uusversioon sama raha eest ainult selle pärast, et see on sõitmiseks parem ... Noh ma julgeks natuke kahelda, et nad kolm autotki maha suudavad müüa :)

Gt->gta konversioone kuni 100k eest on vast mõistlik teha aga sealt ülespoole
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma Vol 2020

#127
Ja ära unusta, et alfaholics 'i tavalise gt jaoks jääks nende ostmise järel ikka raha alles :D
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma Vol 2020

#129
Rändom küsimus.. kas keegi teab, kuida sedasi toimetada aastaid seisnud jalgratta esiamordiga, mis on kinni "Kiilunud".

Enne, kui hakkan juppideks võtma või raskusega peale taguma, siis kas see on päästetav amort või mitte? Uued on ca 60-70€ alates.. seepärast uurin, et kas on tegutsemist väärt ;)

Tegemist pigem odavamapoolse rattaga.
--
Urmas

Re: Suvaline pläma Vol 2020

#130
Mul ka pigem odavapoolne amordiga ratas.
2. aastal tahtsin hooldada ja poes öeldi, et nii odavaid amorte ei hooldata. Et mõtetu töö.
Nüüd juba 11 aastat sõitnud. Amort ilusti kinni roostetanud. Kuskilt järgi ei anna. Väga hea kange sõita.

Re: Suvaline pläma Vol 2020

#131
kapa98 kirjutas:
15 Mär 2020, 19:42
Mul ka pigem odavapoolne amordiga ratas.
2. aastal tahtsin hooldada ja poes öeldi, et nii odavaid amorte ei hooldata. Et mõtetu töö.
Nüüd juba 11 aastat sõitnud. Amort ilusti kinni roostetanud. Kuskilt järgi ei anna. Väga hea kange sõita.
Mul ka vedruamordiga ratas. Ujutaisn õliga üle, eks ole näha. Veidi pelgan seda, et kui tööle ei saa, siis kõige ebamugavamal hetkel käik pauk ära ja löön hambad suust :p
--
Urmas

Re: Suvaline pläma Vol 2020

#133
dämn- do you must?

ma ühe tihedamalt leian ennast mõttelt, et oleks hädasti vaja ühte 156 või GT kerega Bussot :D või vähemalt 2,0 selespeedi
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma Vol 2020

#134
Keegi oskab seletada miks Alfal läheb 2 voolikut karterituulutusest sisselaske trakti? Üks enne drosselklappi ja teine läheb sisselaske kollektorisse. Mis selle engineeringu point on?
Plaan on oil catch can vahele panna sinna, seega ühe vooliku võib nendest lihtsalt pimedaks teha? Kahte eraldi väljavõtet ei tahaks küll oil catch cani vedada.
Punase ringiga märgitud detail:
Pilt
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Re: Suvaline pläma Vol 2020

#135
Kui ma ei eksi, siis tagumise küljes on juba karterituulutuse kopsik olemas
Ning esimese breetheri eesmärk on karteri survet leevendada.

Twinsparki puhul olid need kaks toru omavahel kolmikuga koos (kui oil catch can'i vahele paned, siis pane see samuti kolmiku vahele - mootoripoolsed kokku, sealt catch can'i ja teine pool siis toru külge)
Tegelikult ma olen normaalne....
cron