Maailma 1% rõõmud.
https://www.autoleht.ee/uudised/uudised ... msHSag0HuI
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#287lisame ühe rõõme veel, et valik suurem oleks Bugatti vähendatud koopia.Slicer kirjutas: ↑27 Aug 2020, 15:44Maailma 1% rõõmud.
https://www.autoleht.ee/uudised/uudised ... msHSag0HuI
https://www.youtube.com/watch?v=uBmlv3wF1uI
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#288Neid mõõte mõtlesid? Raske aru saada:ts kirjutas: ↑24 Aug 2020, 13:01võin praegu eksida aga 156/GT/147 said suurema offsetiga veljed-> st velg ise peaks jääma kaugemale
7x17 veljed olid GTV jaoks offsetiga umbes 30 ja 156 jaoks offsetiga umbes 40.
üldine vahe peaks olema ca 10mm (st see flants, mida Sul vaja oleks eeldusel, et mõlemad on 7" laiad)- täpsema info jaoks oleks hea, kui ütleksid nii velgede mõõdud, kui rehvi mõõdud.
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#289Tundub 10mm vahe olema- ehk siis Sul oleks ikkagi 10mm spacerid vaja)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#291siinkohal tahaks öelda, et 155 on jätkuvalt üks hämmastav auto
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#293viimastel päevadel on üha rohkem hakanud ilmuma igale poole infot Maserati MC20-st
ja üha rohkem tundub see jubeda alatusena TEGELIKULT ju algusest saati oli näha, et 4C põhi on ette nähtud 6C jaoks aga corporate policy killis selle mõtte ära (kes siis ei oleks oodanud Giulia QV mootorit sinna) .
ja siis nüüd tuleb ka uus levante (levantino), mis on enamvähem badge engineered versioon Stelvio'st
paratamatult tekib tunne, et kodanikud FCA-st näevad meeletut vaeva, et Alfal ikka liiga hästi ei läheks . Ja tulemsueks on kardetavasti see, et Maserati upitamise tulemusena lastakse Alfa jälle standby peale (nagu 2008-2010) ning MAserati ise ikkagi piisavalt kaugele/kõrgele ei jõua
ja üha rohkem tundub see jubeda alatusena TEGELIKULT ju algusest saati oli näha, et 4C põhi on ette nähtud 6C jaoks aga corporate policy killis selle mõtte ära (kes siis ei oleks oodanud Giulia QV mootorit sinna) .
ja siis nüüd tuleb ka uus levante (levantino), mis on enamvähem badge engineered versioon Stelvio'st
paratamatult tekib tunne, et kodanikud FCA-st näevad meeletut vaeva, et Alfal ikka liiga hästi ei läheks . Ja tulemsueks on kardetavasti see, et Maserati upitamise tulemusena lastakse Alfa jälle standby peale (nagu 2008-2010) ning MAserati ise ikkagi piisavalt kaugele/kõrgele ei jõua
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#294See, et Maserati võtab Alfa mudeleid üle, on ainult üks loogiline seletus - Maserati eest saab rohkem raha küsida. Ostetaks ka muidugi tükiarvuliselt vähem, aga.. No mine tea sa nüüd mis neil mõttes.
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#295noh- maserati tootmisarvud
1998 518;
2010 5675;
2016 42000
ning 2019 oli selleks 19300
Alfa toomisarvud samas perioodis on "nõks teised"
1998 197,680 ;
2010 119,451;
2016 93,117
eelmist aastat praegu ei leia aga see ei olnud enam 100 tuh piiris, vaid alla
see, kui 6C eest saab Maserati all küsida 200 tuh ja Alfa all ainult 180 ei ole nagu määrav (Maserati ei ole oluliselt rohkem established superautode tootja tegelikult)
1998 518;
2010 5675;
2016 42000
ning 2019 oli selleks 19300
Alfa toomisarvud samas perioodis on "nõks teised"
1998 197,680 ;
2010 119,451;
2016 93,117
eelmist aastat praegu ei leia aga see ei olnud enam 100 tuh piiris, vaid alla
see, kui 6C eest saab Maserati all küsida 200 tuh ja Alfa all ainult 180 ei ole nagu määrav (Maserati ei ole oluliselt rohkem established superautode tootja tegelikult)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#296Alfa Romeo peab oma müüginumbreid kasvatama ning kahjuks selleiste eriliste mudelitega seda ei tee. Et firma kahjumist välja tuleks, peaks igaaastane müük tõusma 400 000 ühikuni. Pigem ei saa ma aru sellest, miks venitatakse Tonalega. Jah, on küll järjekordne linnamaastur aga raha on vaja teenida, kui soov on ka erilisi autosi pakkuda.
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#297Argumenteeritud. Siis ma ei kujuta isegi ette mis jebla võiks olla..
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#298Ma võin muidugi eksida aga minu teada Stelvio ja Levante ehitatakse kahele erinevale platformile. Tuleb vist jah natuke väiksem Maserati SUV, mis hakkab kasutama Alfa Giorgio platformi. Muideks ka uus Grand Cherokee ehitatakse sama põhja peale.ts kirjutas: ↑09 Sept 2020, 12:18viimastel päevadel on üha rohkem hakanud ilmuma igale poole infot Maserati MC20-st
ja üha rohkem tundub see jubeda alatusena TEGELIKULT ju algusest saati oli näha, et 4C põhi on ette nähtud 6C jaoks aga corporate policy killis selle mõtte ära (kes siis ei oleks oodanud Giulia QV mootorit sinna) .
ja siis nüüd tuleb ka uus levante (levantino), mis on enamvähem badge engineered versioon Stelvio'st
paratamatult tekib tunne, et kodanikud FCA-st näevad meeletut vaeva, et Alfal ikka liiga hästi ei läheks . Ja tulemsueks on kardetavasti see, et Maserati upitamise tulemusena lastakse Alfa jälle standby peale (nagu 2008-2010) ning MAserati ise ikkagi piisavalt kaugele/kõrgele ei jõua
Re: Suvaline pläma Vol 2020
#299Levante on suuremal platvormil jah - väike Levante (levantino) on stelvioga samal platvormil (arvatavasti saab pistikud juurde)
Tonale viivitus on arusaamatu kõigile - ar viimane target oli kolme mudeliga 200 tuh, mis on samuti kaheldav
See 2010 välja käidud 400 ei ole premiumi segmendis praegu reaalne number - Jaguar teeb 150 kogu segmendiga (nende lineup on muidugi rohkem kui 2 mudelit)
See ongi peamine asi, mis kogu selle fca nudimise kampaania juures häirib - võtta 200 aastatoodanguga mark (full lineup nagu see 2001 oli), võtta eesmärgiks kahekordne kasv ja siis tõmmata mõne aastaga mudelisari 3 mudeli peale (millest üks on pidevalt phase out ). Viimati oli 4 seeriamudelit tootmises 2010.
Ja siis leida, et kolme vana mudeliga ikka nii palju ei müü ... ja teha vanadele platvormidele uus algus teiste mudelitena
Aga noh - muidu ootaks ja loodaks aga peale 20 aastat nagu juba võiks õppida
Tonale viivitus on arusaamatu kõigile - ar viimane target oli kolme mudeliga 200 tuh, mis on samuti kaheldav
See 2010 välja käidud 400 ei ole premiumi segmendis praegu reaalne number - Jaguar teeb 150 kogu segmendiga (nende lineup on muidugi rohkem kui 2 mudelit)
See ongi peamine asi, mis kogu selle fca nudimise kampaania juures häirib - võtta 200 aastatoodanguga mark (full lineup nagu see 2001 oli), võtta eesmärgiks kahekordne kasv ja siis tõmmata mõne aastaga mudelisari 3 mudeli peale (millest üks on pidevalt phase out ). Viimati oli 4 seeriamudelit tootmises 2010.
Ja siis leida, et kolme vana mudeliga ikka nii palju ei müü ... ja teha vanadele platvormidele uus algus teiste mudelitena
Aga noh - muidu ootaks ja loodaks aga peale 20 aastat nagu juba võiks õppida
Tegelikult ma olen normaalne....