Re: Suvaline pläma Vol 2020

#271
-taf- kirjutas:
19 Aug 2020, 18:50
Tulin just Pärnu-Tln maanteelt ja üks hõbehall 166 oli paraku teisele autole selga sõitnud... küllap omanik muljetab peagi lähemalt.
Juhtus jah shiuke täbar lugu.
Kolm autot reas, mina viimane. Esimene auto ehk Audi vist ,,brake checks,, minu ees olevat Toyotat kes selle peale äkkpidurduse tegi. Ise vaatasin just sel murdosa sekundil peeglist et mis minu taga olev tsikli vend teeb ja järgmine hetk olin juba täis jõuga piduripedaali peale aga ikkagi lõpetasin Toyota tagastange küljes.
Nina veidi kortsus, kapott,tiivad,tuled, plastikud(stange imekombel terve ja kriimudega ainult. Tiba lükkas ninaraami ka sisse poole aga selle kannatab sirgeks tirida. Õnneks kõik mahlad jäid sisse ja täitsa omal jõul sõitis teisele poole Tallinna otsa tagasi koju ilma mingite sümptomiteta peale visuaalse trauma.
Isegi xenonid jäid terveks. 🤣
Nüüd pean plaani, et kas hakata ükshaaval juppe otsima või tuua kusagilt terve doonor. (Kui meilt ei leia siis lõunanaabrite juurest ikka saab) 😁
Igatahes teedele tuleb antud aparaat tagasi.

Re: Suvaline pläma Vol 2020

#272
Mõtlesin GTV-le 16-tolliste asemele panna 17 mõõdus veljed. Probleem aga esipiduritega, need liiga suured ja veljed vajavad neid va flantse. Ka tagumised istuvad pisut liiga sügaval koopas, visuaalselt hinnates. Kellelgi kogemust, kui laiu flantse sellisel puhul tarvis? Või mõõdan lihtsalt sügavuse erinevuse ja selle järgi otsustan?
Kindlasti ei tahaks neid velgi kuidagi eriliselt väljapoole tuua, piisaks minimaalsest vajalikust, et asi töötaks ja viisakas välja näeks.

Vasakul 16, paremal 17 velg:
Pilt

Re: Suvaline pläma Vol 2020

#273
Vaata üle, mis on velje laius ja mis on velje ET (peaks olema veljele märgitud)

Nendelt arvutades saad flantsi paksuse teada. Ja ühtlasi saad vaadata ka kas on pikemaid polte vaja

Veider on asja juures see, et tegelikult peaks kõik originaalveljed olema omavahel vahetatavad

Muuseas - osad masinatest omavad tehaseflantse plekkvelgede jaoks (ca 5mm), mis on just selle 35..40 kompenseerimiseks
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma Vol 2020

#275
võin praegu eksida aga 156/GT/147 said suurema offsetiga veljed-> st velg ise peaks jääma kaugemale

7x17 veljed olid GTV jaoks offsetiga umbes 30 ja 156 jaoks offsetiga umbes 40.

üldine vahe peaks olema ca 10mm (st see flants, mida Sul vaja oleks eeldusel, et mõlemad on 7" laiad)- täpsema info jaoks oleks hea, kui ütleksid nii velgede mõõdud, kui rehvi mõõdud.
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma Vol 2020

#276
teine teema...
ilmus jälle üks huvitav fenomen- ma olen mõned korrad müüjatel ka sellele tähelepanu juhtinud ... aga
https://www.auto24.ee/used/3406014

kuulutuses- TÜV kuni 07.2021 aga maanteemaeti järgi Tehnoülevaatus on kehtiv kuni 18.09.2020 »

põhjuseks siis udutulede lülitamine + puuduv reflektor aga põhimõtteliselt on mul küsimus selles, et kas inmesed ei saa aru, mida neile ülevaatusel öeldakse või ülevaatusel ei räägitagi enam inimestele, mis värk on?

:D
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma Vol 2020

#277
ts kirjutas:
24 Aug 2020, 13:46
teine teema...
ilmus jälle üks huvitav fenomen- ma oolen mõned korrad müüjatel ka sel,ele tähelepanu juhtinud ... aga
https://www.auto24.ee/used/3406014

kuulutuses- TÜV kuni 07.2021 aga maanteemaeti järgi Tehnoülevaatus on kehtiv kuni 18.09.2020 »

põhjuseks siis udutulede lülitamine + puuduv reflektor aga põhimõtteliselt on mul küsimus selles, et kas inmesed ei saa aru, mida neile ülevaatusel öeldakse või ülevaatsuel ei räägitagi enam inimestele, mis värk on?

:D
Technically speaking, kuulutuses on eraldi välja toodud "Udutuled (eesmised, tagumine)", ehk siis ees on olemas, mis siis, et ei tööta ja tagumine (ainuses!) on ka nagu viisakalt ära märgitud. Ehk eeldab, et potensiaalne ostja on piisavalt tark, et oskab siit välja lugeda, et taga on üks puudu :D

Re: Suvaline pläma Vol 2020

#278
Kuivõrd teema läks vahepeal korra GTV'de peale, siis mõtlesin, et uurin, kuivõrd mõte on juba mõnda aega mõlkunud.

Kuivõrd Busso GTV'de hinnad on korralikult ülesmäge minemas ja mõistliku ajalooga eksemplarid kisuvad (minu eelarve juures) juba liiga kulukaks, siis kas 2.0 TS mootoriga isend soetades jääb see hinge kripeldama, et "ei ole ikka Busso" ? Kuivõrd eesmärk oleks temaga pigem igapäevaselt linnas toimetada, siis ülalpidamine tundub TSi puhul olevat siiski mõistlikum ning kuivõrd üks Busso on juba olemas, siis ratsionaalsus justkui ütleb, et TS oleks mõistlikum variant, samas ... :think:

Re: Suvaline pläma Vol 2020

#279
Lauri kirjutas:
24 Aug 2020, 17:43
...siis ratsionaalsus justkui ütleb, et TS oleks mõistlikum variant, samas ... :think:
Tilk toonikut klaasitäies gin-is?
Kui juba GTV, siis ikka kõige parem, mis saada on.

Re: Suvaline pläma Vol 2020

#280
Tegelikult on 916gtv'dega selline lugu, et 2.0 on üsna hea auto ja tegelikult on v6-ga võrreldes hoopis teine auto.

Ehk siis kui eesmärk on lihtsalt hea disaini ja hea juhitavusega suht mõistliku ülalpidamisega auto, siis miks mitte.

Minu isiklik arvamus on, et kuigi v6 liigub ja kõlab fantastiliselt, siis mootori raskuse tõttu oleks sel vaja natuke paremat veermiku (kiirel roolimisel kipub lihtsamini otse minema).

Aga endale 16v mootoriga GTV'd vist ei ostaks (kuigi olen seda mitu korda kaalunud :D kütusekulu on pikkade vahemaade juures ikka omajagu oluline)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma Vol 2020

#282
Nahaga on selline asi, et korralik nahk tõstab auto hinda, trööbatud nahk aga langetab seda tõsiselt

Kiirel sõidul aga on mittenahk kindlasti parem valik :)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Suvaline pläma Vol 2020

#285
Lauri kirjutas:
24 Aug 2020, 17:43
Kuivõrd Busso GTV'de hinnad on korralikult ülesmäge minemas ja mõistliku ajalooga eksemplarid kisuvad (minu eelarve juures) juba liiga kulukaks, siis kas 2.0 TS mootoriga isend soetades jääb see hinge kripeldama, et "ei ole ikka Busso" ?
Minu erapoolik arvamus on, et 916 GTV on parim asi, mis ühe säästuhobiauto huvilisega juhtuda saab, ükskõik, mis kombinatsioonis. Kui konkreetne eksemplar on läbi paari aastakümne siiani koos püsinud, siis südamliku kasutuse ja elementaarse hoolitsuse juures püsib ka edaspidi. Aga milline väljanägemine! Milline polarisatsioon! GTV on väljastpoolt selline konkreetne autorinägemus nagu mõni vana itaalia film, kus kõige asjassepuutuva üle otsustas üksainus temperamentne päikseprillidega härrasmees, mitte kamp ümaraid vastuseid kuskil suurstuudios. Ja kuigi sisekujundus on tüüpiline 90ndate lõunamaine bardakk väikeste aktsentidega Alfa ajaloost, on sealne ergonoomia niivõrd nihkes, et see samamoodi kas meeldib või ei, vahepeale ei jää. Selles kontekstis on Phase I isegi ausam, retrom, vahetum asi kui hilisemad. Sama värk väljas ninaotsaga: esimene variant oli kõige puhtam autori-idee väljendus, edasi tuli kroom-ornamentika ja kooskõlastamine ülejäänud mudelivalikuga.
cron