Väidetavalt hakkab AR bränd rohkemgi aktiviseeruma
https://www.motorionline.com/2021/01/27 ... scita/amp/
Re: Suvaline pläma 2021
#17Reede õhtune Wheeler Dealers(S15E5) Discovery kanalil putitas lekkevabaks ühe V6 164.
Vahva osa! Ainult, et pärast kõiki neid töid sa ei vaheta ära tuhmunud logosi?
Vahva osa! Ainult, et pärast kõiki neid töid sa ei vaheta ära tuhmunud logosi?
Alfas are for nice people...
Re: Suvaline pläma 2021
#18Vahepeal sai ring täis sinisel spordivagunil numbriga 931bds
Praegu müüakse seda kuskil Sakus plokikaanetihendi rikke ja ilma katita.
Vahepealne pilt umbes selline:
https://www.auto24.ee/used/3092722
Praegu müüakse seda kuskil Sakus plokikaanetihendi rikke ja ilma katita.
Vahepealne pilt umbes selline:
https://www.auto24.ee/used/3092722
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma 2021
#19Kas 916 Spideritele tehti originaalis kahevärvilisi nahast istmeid? Või on see mõningate tegelaste isiklik eelistus selline konversioon teha?
Re: Suvaline pläma 2021
#20Paistab, et on tehtud: https://www.bozhdynsky.com/alfa-romeo-g ... ior-codes/
Re: Suvaline pläma 2021
#21erivärvilised istmed olid kunagi option kerestajate juures ning mingil hetkel kuskil 2003 paiku leidis Alfa, et see on hea mõte (eri tooni mittenahast istmed on pmst 80-datest alates kogu aeg saadaval olnud ...)
GTA'd on suuremas osas eri tooni istmetega, high end Brerad samuti (ja siis nipetnäpet veel)
GTA'd on suuremas osas eri tooni istmetega, high end Brerad samuti (ja siis nipetnäpet veel)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma 2021
#22Väike disainiraamat
https://mydigimag.rrd.com/publication/? ... 692129&p=9
https://mydigimag.rrd.com/publication/? ... 692129&p=9
Re: Suvaline pläma 2021
#23Tra maivõi...
Liiga hea elu autotöökodadel? Tõsiselt hädas Tartus normaalse töökoja leidmisega. Minu garaaž pole lihtsalt väga soosiv talvel toimetamiseks ja alati ei jõua ka TRK'sse Tartust käia.
Esindus esinduseks, 60€ diagnostitund ei tundu just eriti ahvatlus hetkel, enne vist ikkagi püüan parema meelega ise garaazis kopsupõletiku vms saada ( raudselt lõpuks ikka kõne esindusse... )
Üks töökoda mis ma arvasin, et normaalsed inimesed ja värki - selgus tõsiasi, et nad ei oska paberilt lugeda mitu liitrit õli võiks mingile margile kallata (2 korda õli alla normi pandud).
Üritan oma puhurile leida arstirohtu ja esimene lause ühelt töökojalt taas "oi, Alfasid ei tunne ja ei taha tunda..." - No ma ei ürita ju kurat ufolaeva kosmosesse lennutada. Ja kui üritasin probleemi kirjeldada, sain sõimata et sellist asja pole olemas automaatkliimaga autodel...
Kas ainult mina tunnen, et nagu naljakas selle värgiga?
Liiga hea elu autotöökodadel? Tõsiselt hädas Tartus normaalse töökoja leidmisega. Minu garaaž pole lihtsalt väga soosiv talvel toimetamiseks ja alati ei jõua ka TRK'sse Tartust käia.
Esindus esinduseks, 60€ diagnostitund ei tundu just eriti ahvatlus hetkel, enne vist ikkagi püüan parema meelega ise garaazis kopsupõletiku vms saada ( raudselt lõpuks ikka kõne esindusse... )
Üks töökoda mis ma arvasin, et normaalsed inimesed ja värki - selgus tõsiasi, et nad ei oska paberilt lugeda mitu liitrit õli võiks mingile margile kallata (2 korda õli alla normi pandud).
Üritan oma puhurile leida arstirohtu ja esimene lause ühelt töökojalt taas "oi, Alfasid ei tunne ja ei taha tunda..." - No ma ei ürita ju kurat ufolaeva kosmosesse lennutada. Ja kui üritasin probleemi kirjeldada, sain sõimata et sellist asja pole olemas automaatkliimaga autodel...
Kas ainult mina tunnen, et nagu naljakas selle värgiga?
Re: Suvaline pläma 2021
#24Aastal 2021 on see ikka täitsa naeruväärne juba, ju siis tõesti tööd nii palju
Traktor kirjutas: ↑15 Veebr 2021, 17:08
Üritan oma puhurile leida arstirohtu ja esimene lause ühelt töökojalt taas "oi, Alfasid ei tunne ja ei taha tunda..." - No ma ei ürita ju kurat ufolaeva kosmosesse lennutada. Ja kui üritasin probleemi kirjeldada, sain sõimata et sellist asja pole olemas automaatkliimaga autodel...
Re: Suvaline pläma 2021
#25Ehitussektoris on sama, natuke midagi teistsugust teed siis on "Güprokikunnidel" hala lahti, et nii pole võimalik jne ... tegeikult saab kõike teha, kui ainult tahtmist oleks - aga milleks õppida midagi uut ... kas või korralikult aurutõket panema (muidugi ennem peavad nad aru saama selle mõttest konstruktsioonides.valmarv kirjutas: ↑15 Veebr 2021, 18:58Aastal 2021 on see ikka täitsa naeruväärne juba, ju siis tõesti tööd nii palju
Traktor kirjutas: ↑15 Veebr 2021, 17:08
Üritan oma puhurile leida arstirohtu ja esimene lause ühelt töökojalt taas "oi, Alfasid ei tunne ja ei taha tunda..." - No ma ei ürita ju kurat ufolaeva kosmosesse lennutada. Ja kui üritasin probleemi kirjeldada, sain sõimata et sellist asja pole olemas automaatkliimaga autodel...
Tänane näide - üks mees tegi kalletega põranda 250x1500mm plaatidega nii, et ta ei lõikund neid ribadeks ... igal teisel plaatijal on selle kohta oma versioon, kuidas seda pole võimalik kaldega paigaldada
Re: Suvaline pläma 2021
#26kahjuks nõus - sõltumata elualast käib see niimoodi.
Samas- autode puhul palju hullem oleks, kui võetakse lahti ja siis hakatakse vaatama (mul on korra tagasilla pukside kohta öeldud, et too siia, võtame alt ära ja vaatame mõõdu järgi, et kas midagi sobib ) , põranda plaatimise (või ajuoperatsioonide ) puhul tegelikult samuti, et "kunagi varem pole teinud- ei oska" on nagu parem, kui see "how hard could it be?"
Alfade puhul on muidugi osaliselt see suhtmine õigustatud - kui ma vaatan Alfade tehnilisi lahendusi, siis seal kehtib umbes sama efekt nagu Saabide ja osa PSA puhulgi- kui ikka tehnilist taipu ei ole, siis pole sinna asja (sõltumata manualide olemasolust). VAG/Opel/jaapanlased on selles osas palju sõbralikumad (mis seal salata ka Fiat on palju sõbralikum).
Päris preemiumidel on asi veel lihtsam- see asi, mis on normaalsetel autodel lahendatud modulaarselt istub neil ühes plokis mis, maksab mitutuhat raha ja mille vahetusega on pmst kogu elektroonika korras
Samas- autode puhul palju hullem oleks, kui võetakse lahti ja siis hakatakse vaatama (mul on korra tagasilla pukside kohta öeldud, et too siia, võtame alt ära ja vaatame mõõdu järgi, et kas midagi sobib ) , põranda plaatimise (või ajuoperatsioonide ) puhul tegelikult samuti, et "kunagi varem pole teinud- ei oska" on nagu parem, kui see "how hard could it be?"
Alfade puhul on muidugi osaliselt see suhtmine õigustatud - kui ma vaatan Alfade tehnilisi lahendusi, siis seal kehtib umbes sama efekt nagu Saabide ja osa PSA puhulgi- kui ikka tehnilist taipu ei ole, siis pole sinna asja (sõltumata manualide olemasolust). VAG/Opel/jaapanlased on selles osas palju sõbralikumad (mis seal salata ka Fiat on palju sõbralikum).
Päris preemiumidel on asi veel lihtsam- see asi, mis on normaalsetel autodel lahendatud modulaarselt istub neil ühes plokis mis, maksab mitutuhat raha ja mille vahetusega on pmst kogu elektroonika korras
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma 2021
#27Huvitav kui reaalne oleks 159 peale Giulia ismed sobitada. Esimesed peaksid vist easy fix olema.
https://www.ebay.co.uk/itm/ALFA-ROMEO-G ... 4440214055
https://www.ebay.co.uk/itm/ALFA-ROMEO-G ... 4440214055
Re: Suvaline pläma 2021
#28Siinid ära mõõta, siis oleks kindlam õelda
Turvavööd ja elektroonika on järgmine küsimus
Tagaistet vaadates siis see muutub juba väga kahtlaseks ...
Turvavööd ja elektroonika on järgmine küsimus
Tagaistet vaadates siis see muutub juba väga kahtlaseks ...
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: Suvaline pläma 2021
#29https://www.motor1.com/news/491048/alfa ... rendering/
Vb vanemad olijad on harjunud, et need jutud-prognoosid-ideed-skitsid-kavandid-lubadused Alfa puhul väga ei maksa ja reaalne ärategemine venib kohutavalt, kuid mina alles ca 7-aastase lähema austajana olen sest mitteametlikust pildist ikka väga sisse võetud. Selge, et ma sellist asja uuena osta ei jaksa, aga kasutatuna vast küll. Ja no ma olen ikka jubedalt oodanud, et selle va e-segmendi suurune mudel (166 järglane?) plaanidesse tekiks. Nüüd vahin teist õhtut järjest seda renderdamist ja õudselt kena ju.
Vb vanemad olijad on harjunud, et need jutud-prognoosid-ideed-skitsid-kavandid-lubadused Alfa puhul väga ei maksa ja reaalne ärategemine venib kohutavalt, kuid mina alles ca 7-aastase lähema austajana olen sest mitteametlikust pildist ikka väga sisse võetud. Selge, et ma sellist asja uuena osta ei jaksa, aga kasutatuna vast küll. Ja no ma olen ikka jubedalt oodanud, et selle va e-segmendi suurune mudel (166 järglane?) plaanidesse tekiks. Nüüd vahin teist õhtut järjest seda renderdamist ja õudselt kena ju.
Re: Suvaline pläma 2021
#30Tegelikult muidigi suuremas sedaanid on asi, mida stellantis praegu eriti ei paku
Ja kuigi kõik seal olijatest on püüdnud, siis väljaspool koduturgu see hästi läinud ei ole (kuigi autod on imho oluliselt paremad, kui nendel, kes turgu valitsevad)
Omaette küsimus on muidugi jätkuvalt see, kas tegemist on klassiga, mille jaoks raha eraldatakse.
Tõsi küll - hübriidi ja elektriautot on lihtsam teha e- sedaanina, kui väikemaasturina (juhtusin ükspäev nägema uut hübriid rav4-a ... Ausõna - algupäraseid rav4sid mahub sinna kohe mitu tükki)
Ja lihtsalt fun fact meenus praegu -Alfa Romeo esimene hübriid pärineb 80-date lõpust, kui alfa 33-ele lisati 1.5 mootorile lisaks veel 120kg akusid ning see suutis läbida puhtalt elektri jõul 6km 60km/h kiirusel...
Alfa 33 ibrida kutsuti seda tehti neid vaid mõned
Ja kuigi kõik seal olijatest on püüdnud, siis väljaspool koduturgu see hästi läinud ei ole (kuigi autod on imho oluliselt paremad, kui nendel, kes turgu valitsevad)
Omaette küsimus on muidugi jätkuvalt see, kas tegemist on klassiga, mille jaoks raha eraldatakse.
Tõsi küll - hübriidi ja elektriautot on lihtsam teha e- sedaanina, kui väikemaasturina (juhtusin ükspäev nägema uut hübriid rav4-a ... Ausõna - algupäraseid rav4sid mahub sinna kohe mitu tükki)
Ja lihtsalt fun fact meenus praegu -Alfa Romeo esimene hübriid pärineb 80-date lõpust, kui alfa 33-ele lisati 1.5 mootorile lisaks veel 120kg akusid ning see suutis läbida puhtalt elektri jõul 6km 60km/h kiirusel...
Alfa 33 ibrida kutsuti seda tehti neid vaid mõned
Tegelikult ma olen normaalne....