AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#183
Slicer kirjutas:See on teine variant, kuid see nendele pole mõeldav, kes käivad rajal mõnikord aastas ja ülejäänud aja sõidavad tänaval.
Olen kindel, et selle auto, kes mõnikord aastas rajal käib, juures on need poltühendused väike mure lõtku seisukohalt.
a.k.a Anthrax

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#184
Slicer kirjutas:Ning täpselt sobivaid seibe vaevalt sa poest niisama saad, need on täpsete mõõtudega tehtud just 156 jaoks. Ning tundub olevat kvaliteetsest materjalist, mitte alumiiniumist mis lõpuks järgi annab.
:roll: nõukogude inimeste värk - terve maailma on täis asju, millest saab ehitada seda, mida parajasti vaja on

vihjeks siis niipalju, et enamikule poldimõõtudele on olemas läbiviike või "kraesid" või siis sobivaid kaablihülsse - tegelikult on alumiiniumi näol tegemist isegi parema lahendusega, kuna korralikult pingutades tõmbab see ennast tihedalt kinni :wink: (ja kahtlustan, et ka selle pakutava summa eest saab aasjad, mis peale järgmist lahtikruvimist tuleb asendada)

ja peamine muudatus - hoida polti tihedalt paigas ongi saavutatud [ :icon_think: mul tuleb ju loetud nädalate pärast 145 ja 155 laiali ... tegelikult võiks sellist servamist täiesti katsetada :icon_thumbup: kuna nina niikuinii täiesti lahti tuleb]
Tegelikult ma olen normaalne....

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#185
Mul tekkis nüüd nagu see küsimus, et kas korralikult kinni tõmmatud polt siis tõesti liigub nii 2mm kaupa, st 2mm siit ja 2mm sealt ja ongi 4mm koos ja sild paigast ära?
Ma miskipärast ei usu aga, et sellised liikumised aset leiavad. Kui ise äärekivi leiad, siis võib küll, aga mitte niisama sõites?
Kui polt aga juba niipalju liigub, siis peab olema ka kolin ju taga ja tuntav juhitavuse halvenemine? + sellisel hõõrdumisel on mega jõud taga, mis peaks ka poldile lõpuks hakkama mõjuma.

Lihtsalt targutan kaasa :D
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#186
polt ei liigu kindlasti mitte 4mm - mm või paar vast tuleb (ja ka seda ekstreemolukorras )

ning tegelikult ka see paar mm liikumist saab toimuda vaid siis, kui pinnad on ebatasased- pigem on hülsist/kaelusest kasu selleks, et poldid ära tsentreerida ja poldi täies pikkuses ilusti ära fikseeriks :roll:

EDIT- sellel hõõrdumisel tegelikku jõudu poldi jaoks taga ei ole (polt on ikka samas asendis)- pinnad liiguvad omavahel :wink: polt on peaaegu samas seisus pidevalt. Kui juba korralik lõtk sisse tuleb, siis venib polt välja... ja oi kui hea on seda siis lahti kruvida...
Tegelikult ma olen normaalne....

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#193
On siin mõni GTV V6 omanik, kes tahaks oma esimesed suppordid väljavahetada GTA omade vastu? Ei hakanud eraldi müügiteemat tegema, kuna ei müü olemasolevaid maha kui soovijat ei leia. :snooty:

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#194
::itpnt::

lihtsalt ääremärkusena :thinking:

KUI mu 156 ühes tükis püsiKS siis tahaKS aga õnneks läheb sellele piisavalt raha, et mitte ennast vaevata selliste küsimustega nagu "kas 75 või 33" või "kas 916GTV või 932SW"

praegu tundub olevat kaalukauss igal juhul väga kõver sinnapoole, et "uusi" autosid enam ei taha - neliveoline AR8 tundub iga päevaga aina ahvatlevam :mrgreen:
Pilt
Tegelikult ma olen normaalne....

AUTO TEEMALINE suvaline PLÄMA vol 4 !

#195
Ajakirjanik: Siin foorumis on korduvalt väidetud, et kui korralikult autot hooldada ja õigeaegselt juppe vahetada, siis ei ole Alfa Romeo võrreldes jaapani või saksa konkurentidega sugugi vähem vastupidav. Kuidas kommenteerite?

ts: nojaaah...noooh... hmmm... no sellega on nii, et nooh...jaa, kuidas nüüd võttagi, eksole, eks see ole niimoodi kahe otsaga asi..hmjaa.. :reading:
cron