Kuna Rapla kardirada näitas, et sõitjate ja masinate kiirusejanu on täitmatu, siis.........
Toimub pühapäeval 02. septembril Sauga ringrajal AlfaRing 2007, kus saate otsida enda ja oma masinate piire. Et aga adrenaliin ja konkurendid pead hulluks ei aja, on sõit suurel ringil, mille kõikse kiiremale lõigule on meie, kui tänavasportlaste jaoks maha märgitud šikaan, et vältida võimalust, et hulljulgemad sõidaks tagasipöördele 180 km/h
Kuna tegemist on tõsise ettevõtmisega, siis palume juba varakult hakata end registreerima.
Registreerimiseks saata mail: stelle.bend@mail.ee
Kel täna pole veel masin sõidukorras- teil aega terve suvi seda häälestada. Kes kardab aga oma masina töömahu väiksuse või mittesobiva veoskeemi pärast kohale tulla- julgelt kohale, sõit pole mõisa peale, vaid enda jaoks autot ja ennast paremini tundma õppida. Kes meist ei tahaks olla kindla käega juht?
____________________________________
Karikasarja IV etapp: AlfaRing 2007
JUHEND
1. Aeg ja koht
1.1 Võistluse korraldab Eesti Alfa Romeo Klubi. Võistlus toimub pühapäeval, 02. septembril 2007. a. Sauga ringrajal. Korraldaja jätab endale õiguse muuta võistluspaika ja aega sõltuvalt ilmastikutingimustest, etteteatamisajaga vähemalt 4 kalendripäeva.
2. Eesmärk:
2.1 Tõsta osavõtjate sõiduoskusi tehnilisel ja kiirel rajal.
3. Programm:
08.30 – kogunemine Järve Selveri parklas;
08.45 – kolonnis liikumine võistluspaika;
10.15 - stardijärjekorra loosimine, rajaga tutvumine (korraldaja tagab juhendiga igale osalejale vähemalt 15 min treeningu);
11:15 – esimese auto start;
14.00 – võistluse lõpetamine, autasustamine;
14:15 – VABA KLASS - Saab / Porsche / Lancia jne
ca 6h lõbusat võiduajamist
20:15 ametlik rajapäeva LÕPP
jätkutegevus – Julgetele kalapüük Nurme külas?
4. Võistlusautod:
4.1 Üritus on mõeldud Alfa Romeo marki autodele, muude autode puhul jätab korraldaja endale õiguse valida, kes saavad rajale ja kes mitte. Karikasarja punktiarvestus käib vaid Alfa Romeo marki sõiduautodel osalejate vahel. Muude markide puhul jätab korraldaja endale õiguse välja anda eripreemiaid;
4.2 Võistlusklassid:
4.2.1. Alfad üle 2001 cm3
4.2.2. Alfad kuni 2000 cm3
4.2.3. Vabaklass
5. Üldised reeglid:
5.1 Võistelda võib ühe ja sama autoga mitu võistlejat, autol võib korraga näha olla ainult üks stardinumber;
5.2 Autod peavad olema tänavasõiduks kõlbulikud, läbinud ARK tehnilise ülevaatuse ning vastama tehnilistele tingimustele võistluse igal ajahetkel. Tehnilise komisjoni otsusega võidakse starti mitte lubada autosid, mille tehniline seisukord võib võistluse käigus ohtlikuks muutuda sõitjale ja ümbritsevaile ning mis võivad häirida võistluste kulgu;
5.3 Stardijärjekord määratakse võistlusnumbrite alusel;
5.4 Võistluse tulemused vormistatakse protokollina. Protokollis peavad olema kõigi võistlejate tulemused. Protokoll on aluseks auhindamisele;
5.5 Võistleja vastutab ise oma tervisliku seisundi eest, samuti kehtib omavastutus rajal toimuva võimaliku tervisekahjustuse korral;
5.6 Organisaator ei vastuta võistlustrassil toimunud varalise kahju eest;
5.7 Võistleja peab olema kinnitatud turvavööga, kiiver kohustuslik!!!
5.8 Võistleja on kohustatud starditsooni saabuma stardikohtuniku antava märguande peale. Märguande alguseks võib kõige varem olla eelmise sõidu start.
5.9 Start paigalt, töötava mootoriga. Stardi märguandeks on stardilipu langemise hetk. Finiš lendav;
5.10 Aega mõõdetakse ajavõtusüsteemiga, täpsusega vähemalt 1/100 sekundit;
5.11 Võistlus koosneb kolmest sõidust. Paremusjärjestuse selgitamiseks summeeritakse kolme vooru kaks parimat aega;
5.12 Kui startinud võistleja ei lõpeta 1. vooru sõitu, kuid soovib startida järgmises voorus, omistatakse talle konkreetse klassi viimane aeg+ 10 sek
5.13 Raja lühendamine ja rajapiirde puude +10 sek, raja oluline lühendamine võrdub diskvalifitseerimisega.
6. Rehvidele kehtivad tingimused:
6.1 Kasutada ei tohi naastrehve;
6.2 Kasutada ei tohi slikk jms spetsiaalseid võistlusrehve;
6.3 Lamellrehvide kasutamine on lubatud;
6.4 Eelistatuna näeb korraldaja tänavasõiduks mõeldud suverehve.
7. Korraldaja vastutus
7.1 Kõik korraldamisega seotud iskud vastutavad kehtestatud reeglite ja üldjuhendi täitmise eest.
8. Osalustasu
8.1 Osalustasu on 450.- kr mis tasutakse ülekandega panka
10152005830003 Stelle Bend
või kohapeal sularahas (võimalikult täpse summana)
9. Autasustamine
9.1 Eesti Alfa Romeo Klubi autasustab karikasarja 3 paremat mitterahaliste auhindadega klasside lõikes.
REGISTREERUNUD:
Alfad üle 2000cc..
Stelle Bend 156 2,5
Tiit Luman 159 Q4
Toomas Leemets 164 Q4
Jaan Tiigi 159
Allan Tigane 164
Jaan Tiideman 164
Ivar Puusepp Brera
Alfad kuni 1999cc..
Kristjan Kotkas 155 TS
Leslie Laasner 156 Ti
Külli Tamberg 156 Selespeed
Tarmo Tähepõld 156 TS
Sten Suban 147 selespeed
Heiti Mering 33
Andrus Kuusik 156
Esta Kaal 147
Georg Maipuu GTV
Hendrik Eeltee 147 Selespeed 2,0
Kaarel Kirikal gtv
Magnus 33
Esta Tatrik 156
Ranno Paosalu 156
VABAKLASS:
Tõnu Sikk Lancia Delta Integrale
Werner LAigar bmw850
Andre Luman Saab 95 Aero
Kaspar Jürgens Saab9-3
Illimar Libe 900 talladega
Mihkel Kasak 9000 Aero
Danel Niinemäe 9-3 Viggen
Sander Saab 900 Turbo
Mitsubishi FTO GR
Andri VAlk 900T
Saabiklubi
Saabiklubi
Saabiklubi
Saabiklubi
Saabiklubi
Saabiklubi
Kui osalejate nimedes või auto andmetes esineb vigu, siis antagu julgesti teada...
Alfa Karikasarja IV etapp- AlfaRing 2007 START 08:30 JÄRVELT
#1
Viimati muutis bnd, 28 Aug 2007, 20:51, muudetud 14 korda kokku.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar