M: AR GTV 2,0 JTS 122 kw.2004.a. 122000 km. Ls.

#1
Sai varustuse pärast ostetud ja huvitabki rahva arvamus, et kas teha varuosadeks või korda müügiks. Kui kellegil midagi suuremat vaja siis võib otsa lahti teha. Hind võiks tervel autol olla esialgu 2800-.
Viimati muutis Jan1, 22 Apr 2013, 11:35, muudetud 3 korda kokku.
Manused
Foto-0012.jpg
Foto-0012.jpg (23.08 KiB) Vaadatud 6523 korda
Foto-0016.jpg
Foto-0016.jpg (21.28 KiB) Vaadatud 6523 korda
Foto-0014.jpg
Foto-0014.jpg (24.83 KiB) Vaadatud 6523 korda

M: AR GTV 2,0 JTS 122 kw.2004.a. 122000 km. Ls.

#5
Mõned iluvead. Mootor väga hea, kuiv ja puhas. Klaasid ja tuled terved. Tundub nagu oleks mootori ajuga midagi tehtud, minek kuidagi väga hea. Isegi webasto peal. Ju siis taheti mootorit säästa külmkäivitustest. Väikesed pooltelje lõtkud tunduvad olevad mis muidugi sõitmist ei sega, aga kui väga värsket autot tahta siis võiks sisemised otsad vahetada. Muidugi pole veel vaadanud, aga võibolla on tagumine mootori padi väsinud. Üldiselt kui korralikult sõita on kõik vaikne, aga kui rajale minna siis enne seda võiks need paar asja vahetada.
Viimati muutis Jan1, 22 Apr 2013, 11:36, muudetud 1 kord kokku.

M: AR GTV 2,0 JTS 122 kw.2004.a. 122000 km. Ls.

#7
Ma ootasin ka siin raisakotkana juba, aga vaadates neid pilte, siis... tõesti ei suuda öelda, et kisu tükkideks. Kuigi mõned osad on seal väga isuäratavad. Need veljed võiks minu GTV alla mahtuda ju küll ja see värskem punane sisu... :beaver:

Enne kui masin Jan1 masinale järgi läks sai mõeldud ka esiosa ringitõstmisele kuni tagatiivani, aga kere vist jätaks rahule, faas 1 on ka päris seksikas. Ja miks niikena asja hakata lõhkuma kui saab korda teha. Eks on hullematki tööd ette võetud, et päästa itaalia meitriteoseid, siis sellega peaks kindlasti vähem vaeva olema.
Pilt
Pilt

M: AR GTV 2,0 JTS 122 kw.2004.a. 122000 km. Ls.

#9
Järsku on : Edizione Nero Spider 2004 (Phase 3 Spider only, available in March 2004, limited to 30 cars only in Austria. Black metallic with 2.0 JTS engine.) <-- wikipedia rääkis nii. Ilmselt siiski mitte, piltidel oli tollel teistsugune velg ja must sisu ja tegu pole ka Spider'iga.
Viimati muutis metz, 24 Apr 2013, 12:01, muudetud 1 kord kokku.
Pilt
Pilt

M: AR GTV 2,0 JTS 122 kw.2004.a. 122000 km. Ls.

#12
Üldist- phase 3 oli tootmises kaks aastat (2003 ja 2004) :roll:

ph 3 tehti kokku vist 5323 Pininfarina tehases (kuigipalju tuli juurde veel ka 2003 alguses Alfa enda poolt- täpset numbrit ei tea aga eeldaks, et koguarv jääb kuhugi 6200 kanti)

Muidugi teoreetiliselt võib olla, ei Pininfarina tegi ainult Spidereid, seega oleks GTV-de arv suhteliselt sama (2004 lükati kogu tehasevõimsus juba "teistele autodele" nii Pininfarinas, kui Alfa enda tehases)

Isiklikult leian, et võiks auto siiski ühte tükki jätta (liiga palju GTV-sid ei ole meil kohe kindlasti)-tervelt 1 auto on pärit 2003 aastast ( aga see vist ei olnud ph 3- vähemalt ei mäleta, et oleks seda nina kunagi Eesti teedel kohanud) :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

M: AR GTV 2,0 JTS 122 kw.2004.a. 122000 km. Ls.

#13
Kui seda GTV hakkata lõhkuma siis pean tõsiselt mõtlema miks minu oma veel ühestükis on :icon_crazy:
Varjante on selle auto puhul palju 1. sõitma 2. sõitma 3. sõitma.
Ilusaim GTV mida silmad on kohanud (äki olen vähe näinud) ::itpnt::
Saksas hinnad alates 3900€ seega Jan1 hind 2800€ väga odav.
Nii mehad teeme projekti: teie annate raha ja mina ostan GTV ära Jan1´lt ja ongi GTV päästetud (kõik on rahul) :icon_thumbup:
cron