mõistlikus korras mõistliku raha eest (põrandaluugi ja makroflex editsioonite vastu huvi ei tunne)
Eelistatud on kärukonksuga 1,9 (pole vahet, kas 8V või 16V)
põletavalt kiire ei ole
pakkumised siia või PS-i
Re: O: 156SW
#2laiendame tingimusi- kliima on nõutud, konks on eelistatud
vana kere on samuti jätkuvalt eelistatud
Selespeed ja V6 ei ole eriti oodatud.
hetkel tundub, et natuke on juba kiire
vana kere on samuti jätkuvalt eelistatud
Selespeed ja V6 ei ole eriti oodatud.
hetkel tundub, et natuke on juba kiire
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: O: 156SW
#3Ega Sa ometi päikesepistet pole nende ilusate ja kuumade päikseliste päevadega saanud?ts kirjutas:Eelistatud on kärukonksuga 1,9 (pole vahet, kas 8V või 16V)
ts ja diisel ei käi nagu kokku.
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: O: 156SW
#4vahel tundub nagu oleks saanud lausa ristpiste aga näed- praktilisus võidab
tegelikult arvutasin kokku eelmise aasta läbisõidu ja järgneva kolme aasta perspektiivi ning 3 liitrit 100-le on selliste kilomeetrite puhul ikka märgatav (masendav küll, kuid pole teha midagi- 5 aasta perspektiivis on diisli ja bensuka vahe kütuskulus põhimõtteliselt rohkem, kui auto maksumus)
tegelikult arvutasin kokku eelmise aasta läbisõidu ja järgneva kolme aasta perspektiivi ning 3 liitrit 100-le on selliste kilomeetrite puhul ikka märgatav (masendav küll, kuid pole teha midagi- 5 aasta perspektiivis on diisli ja bensuka vahe kütuskulus põhimõtteliselt rohkem, kui auto maksumus)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: O: 156SW
#5Soome valik on hea http://www.nettiauto.com/alfa-romeo/156 ... uel_type=2
Huvitav palju seal spidokaid edasi keritud on normaalsed 300...400K läbisõidud
Huvitav palju seal spidokaid edasi keritud on normaalsed 300...400K läbisõidud
Re: O: 156SW
#73 enamvähem selged
18 on veel kuskil liikvel
EDIT: hetkeseisuga on valikus kas osta kindla peale rimakas ja see ära teha või osta riski peale kallim masin ja loota, et mingeid üllatusi ei tule
18 on veel kuskil liikvel
EDIT: hetkeseisuga on valikus kas osta kindla peale rimakas ja see ära teha või osta riski peale kallim masin ja loota, et mingeid üllatusi ei tule
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: O: 156SW
#8unustasin hea-le jutumärgid panna.ts kirjutas: euroopas on veelgi parem valik
aga...
Re: O: 156SW
#9hämmastav... räägitakse, et Alfa müük on raske... proovige osta parem
nõudmised autole-> kliima, konks, uus sisu
välistused-> V6, JTS, Selespeed, künklik või auklik kere ja värvid: must, hall, punane
eelistused-> 4 silindrit, preFl, hele nahk
praeguseks on enamvähem kindel, et Eestis parameetritele vastavat autot võimalik osta pole (tegin juba nii palju mööndusi, kui suutsin arvestades eelarvet ning nõudmisi). Lähiriikides-> 7 autot, ülejäänud euroopa 23 (eestis oleKS paar autot küll, mis mööndustega vastavad aga no kurat- ma arvasin, et minu auto on kehvas seisus..)
aga eestlaslikult- jonni ei jäta (nüüd kiusu pärast juba)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: O: 156SW
#101,5 kuud otsitud... hetke tulemus 0 ja praeguseks hakkab tunduma, et tegemist on peaaegu võimatu missiooniga.
positiivse poole pealt- leedukad on kuidagi usaldusväärsemaks muutunud... või siis ei taha autot müüa- igatahes autode vigade ettelugemine on neil juba selgeks saanud
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: O: 156SW
#11Ideaalne pakkumine just Sulle. Tahad diislit? Tahad 156SW-d? Kui jah, siis see masin on just see mida otsid. Pole küll vanema kerega aga pole hullu.
http://www.auto24.ee/used/2265328
http://www.auto24.ee/used/2265328
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
Re: O: 156SW
#12Vahetad tagaluugi või tuled vanema versiooni vastu ja saadki ilusa auto.Alfa Romeo 33 kirjutas:Ideaalne pakkumine just Sulle. Tahad diislit? Tahad 156SW-d? Kui jah, siis see masin on just see mida otsid. Pole küll vanema kerega aga pole hullu.
http://www.auto24.ee/used/2265328
Re: O: 156SW
#13Nagu juba selle pakkumise epale kirjutasin- mul ei ole huvi 5 silindrilise mootoriga 156 vastu.
Asi lihtne- 5 silindriline mootor kaalub ca 100kg rohkem ning meie teed ja korralik veermik muutub veel haruldasemaks selliste läbisõitude puhul.
Diislihuvilisele hobiautona aastas alla 10 tuh vuramiseks oleks see üpris huvipakkuv. Kuna ma ei ole tegelikult diislihuviline ja auto on pigem tööloomaks mõeldud, siis ...
P.S. tegelikult 4800 sellise varustusega sellises korras auto eest ei ole üle mõistuse palju
P.P.S. tegelikult hakkab vaikselt pilt paika saama - nüüd jääb ainult veel lahendada timeline
Asi lihtne- 5 silindriline mootor kaalub ca 100kg rohkem ning meie teed ja korralik veermik muutub veel haruldasemaks selliste läbisõitude puhul.
Diislihuvilisele hobiautona aastas alla 10 tuh vuramiseks oleks see üpris huvipakkuv. Kuna ma ei ole tegelikult diislihuviline ja auto on pigem tööloomaks mõeldud, siis ...
P.S. tegelikult 4800 sellise varustusega sellises korras auto eest ei ole üle mõistuse palju
P.P.S. tegelikult hakkab vaikselt pilt paika saama - nüüd jääb ainult veel lahendada timeline
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: O: 156SW
#14Räägi lähemaltts kirjutas:P.P.S. tegelikult hakkab vaikselt pilt paika saama - nüüd jääb ainult veel lahendada timeline
Re: O: 156SW
#15Ei taha ära sõnuda - teada puha mis juttu müügiks aetakse. Kuna sobiv masin on kaugel, siis ...
Pealegi selle mõne päevaga võib veel midagi huvitavat juurde tulla.
Kuna veidi ootamatult selgus, et mul on pikem puhkus tulekul, siis on aega üsna mitme seni otsitud lisa puhul paremate ehitamiseks- paigaldamiseks
Aga sellest juba vast mõne aja pärast
Pealegi selle mõne päevaga võib veel midagi huvitavat juurde tulla.
Kuna veidi ootamatult selgus, et mul on pikem puhkus tulekul, siis on aega üsna mitme seni otsitud lisa puhul paremate ehitamiseks- paigaldamiseks
Aga sellest juba vast mõne aja pärast
Tegelikult ma olen normaalne....