M: Alfa Romeo 156 2,0 TS 1999

#1
Ruumi puudusel pean kahjuks alfa-parki kärpima :(

Müüa Alfa Romeo 156 2,0TS 114kw
Käigukast: manuaal
Värvus: sisnine (azzurro fantasia 402B)
Läbisõit: 241000km (originaal)
Eestisse tulnud 12.2006 ja senini ainuomanik
Rattad/veljed: 16" originaal valuveljed suverehvidega + 15" plekkveljed Vallai lamelli jäänukitega
Lisad/varustus: must nahksisu, alarm, katuseluuk, 2x el. aknad, kliimaseade (hetkel ei tööta, kliimatoru purunenud, sai küljest kruvitud ja remonti viidud), istmesoojendused esiistmetel (ei tööta, sai isegi kunagi istmele universaalne küttematt ostetud aga... vahetamiseks jäi vist ajast ja tahtmisest väheks...), 220v plokisoojendus.
Hooldused tehtud alati korrapäraselt (õlivahetus iga 10000km või vähem, selle jooksul juurde valamist ei ole vajanud). 237000-pealt vahetatud esiamordid ja kõik vedrud (sai originaalkõrgusele tõstetud), tagakettad/ klotsid ja süüteküünlad.
Hammasrihmad koos kogu kupatusega vahetatud 28000km tagasi. Ajaliselt on vahetusvälp 3 aastat täis saanud aga kui katte alla piilusin siis tundus kõik nii ilus et otsustasin selle poolaasta veel sõita. Algse hinnaga müügil võin uuele omanikule soovi korral kindluse mõttes uued rihmad peale visata.
Plaan lähipäevil tõstukile ajad, ehk jääb veel miskit silma... Täiendan kuulutust jooksvalt asisemate piltidega ja infoga kui miskit mainimisväärset meenub/selgub.
Hinnasoov 1200€
Tel. 5155404 antsvist@gmail.com
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis Giuseppe, 21 Mai 2017, 00:46, muudetud 8 korda kokku.
Alfaholic since 1997

Re: M: Alfa Romeo 156 2,0 TS 1999

#3
Amordid stock, ette said uued Magneti Marellid. All olid madaldusvedrud ja esimesed Koni reguleeritavad amordid, need vedelevad veel kuuris, olid töökorras aga kinnituskohast roostes... Ebastock on külge jäänud self made strut bar.
Alfaholic since 1997

Re: M: Alfa Romeo 156 2,0 TS 1999

#8
Hammasrihma vahetusvälp on 60000km v. iga 3 aasta tagant. Rihmad on vahetatud aastal 2013 aga auto on selle ajaga läbinud nüüdseks ainult 29000km. Visuaalsel vaatlusel olid rihmad korras, kahjustusi ja mõrasid sees ei olnud. Auto liigub hetkel väga vähe ja kuna saatus on lahtine siis pole ise seda tööd ette võtnud. Nii et vahetamise seisukohalt... nii ja naa. Kui on soov rihmad ise kunagi hiljem vahetada siis saab nukkvõlli rakised autoga tasuta kaasa.
Alfaholic since 1997

Re: M: Alfa Romeo 156 2,0 TS 1999

#9
Giuseppe kirjutas: Nii et vahetamise seisukohalt... nii ja naa.
16V TS mootoritel on see loll omadus, et enne katkemist ei pruugi välisküljele mõrasid tekkidagi. 155-l oli rihm - 45tuh ja 5 aastat- väliselt 5+, peale eealdamist kokku voltides olid praod seespool nähtaval...

EDIT: nagu olen mitmes teemas teemas maininud- ega rihma vahetamisest niikuinii ei pääse, kuid odavam on seda teha ülejäänud mootori remondita ;)
Tegelikult ma olen normaalne....
cron