M: Alfa 33 1.4 IE imola '93

#49
ole hea ja räägi mis värk on selle orignaalsega, mis on mõistlikk käisin ise uurimas midagi üleloomulikku polnd nende juppide hinnad ei tea kust kandist sa neid juppe otsid ja kui kalliks sa neid siis ajad imalol ju sama kere mis sama aasta 1,7l-gi ja vedrusi ning amorte ning ka muid varuosi saab väga vabalt ladu 24 st ja kui sealt tõesti ei saa, siis mõne tuttava varuosademüüjaga natuke asju uurida ning voilaa jupid teda ja hinnad ka midagi hullu ei ole, ainult tarneaeg on jama sellepärast müüngi, et pole aega oodata neid juppe. masin on päriselt ka igati aus muidugi annab kõige kallal vinguda.

M: Alfa 33 1.4 IE imola '93

#50
Käi kapoti all seal on 3 mutri, mitte 4. Ei no okei, mul on jumala pohhui. Mul oli selline auto tean mida räägin, ma ei tee midagi siis maha, lihtsalt andsin infu ma isegi ei tea kes müüb.



PS Eesti varuosade maaletoojad imevad täiega.



Palju hind präegu? :)

M: Alfa 33 1.4 IE imola '93

#53
jh sellega on jh selline jama et toodetud varem aga arvele võetud justkui uus ja me ise ka poes jamasime selle pärast arvasime et uus kere aga voilaa arvelevõtu vahe seal itaalias oli selline kahtlane ei tea neid asju ni täppselt aga jh ni ta on.

M: Alfa 33 1.4 IE imola '93

#54
Selles pole ju midagi imelikku, kui toodetakse viimaseid autosid mis lähevad maaletoojatele/edasimüüjatele ja seisavad laos u. pool aastat (ei imestaks, et vahel isegi kauem seisab) ning alles siis müüakse maha. :wink:

Igast autost ei saa ju kohe lahti.
a.k.a Anthrax

M: Alfa 33 1.4 IE imola '93

#55
:roll:



Alfa puhul on lattu tootmine alati probleem olnud...



Näiteks viimased 90-d lahkusid laoplatsilt klientideni '88 lõpp (mudel ise oli tootmises kuni '86 aastani)



Samuti oli laoseis olemas ka 155/164Q4-l (tegelikult viimaste autode müügi ajaks olid konveierid juba paar aastat "kokku pakitud")-> sama käib ka Delta Integrale kohta



Selle jaoks ongi Autodel olemas mudelinumber (kuna esmase registreerimise aeg on suht kasutu) ning VIN kood :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....

M: Alfa 33 1.4 IE imola '93

#56
:roll: minu imolal sääl küll miskit väga erilist pold...-siiski jah-ühel on ainult all laager, teisel ülal ka... -kõik see kraam täitsa kombineeritav ja saadav-nati vaja vaid oskusi... :lol: -kuna endal enam pole seda 33 peavalu ja ei mäleta täpselt millest kannatab kombineerida, siis ei hakka seda teemat ka pikkemalt momendil lahkama... aga kokku tuleb miskit säärast(uue tüübi padi-vanatüübi amort ja vedru koos kausiga... )

M: Alfa 33 1.4 IE imola '93

#57
VML kirjutas::roll: minu imolal sääl küll miskit väga erilist pold...-siiski jah-ühel on ainult all laager, teisel ülal ka... -kõik see kraam täitsa kombineeritav ja saadav-nati vaja vaid oskusi... :lol: -kuna endal enam pole seda 33 peavalu ja ei mäleta täpselt millest kannatab kombineerida, siis ei hakka seda teemat ka pikkemalt momendil lahkama... aga kokku tuleb miskit säärast(uue tüübi padi-vanatüübi amort ja vedru koos kausiga... )


Te vist ei saa eriti aru, millest räägin :) 93a. alates tuli täiesti uus värk. Koonilised vedrud, üleval suur padi-laager kolme mutriga, ammordid ka suts teised. Nii et kombineerida võis vaid seda, et lasta keresse 4 auku ja panna vanamoodsema vedrustuse alla.

M: Alfa 33 1.4 IE imola '93

#58
:lol: kus juures-minu silmad on ka seda roppust näind...-olen ka ümber keevitatud vedrukaussi näind... aga siis said makaroonimehikesed küll hakkama jälle, kui sellise porno sinna kokku tegid... hmm aga las teeb pildi ka vedrustusest... :wink:
cron