156 mootori probleem.

#1
Tervist!

Mure siis selline, et sai teostatud 140 kw mootoril saalede vahetus, kuna selleks pidi mootori juppideks võtma, siis seda ma ka tegin.
Panin kokku tagasi, sain pilli tööle, kuigi nüüd miskit kuskil koliseb ja mootor ei tööta enam nii ühtlaselt kui varem. Soetasin ka õhukulu mõõturi, mida ennem ei olnud. Gaasi tühikäigul põhja vajutades võtab 2 sekundit aega, enne kui pöörded tõusma hakkavad. Pole vahet, kas õhulugejaga või mitte.
Ja pöörded tõusevad ka aeglasemalt. Kas kellelgi on olnud sarnast probleemi või oskab mulle nõu anda, mida üle vaadata ja parandada.

Re: 156 mootori probleem.

#2
kui kuskilt koliseb, siis panustaks sellele, et saaled on kas vales mõõdus, väntvõll on lapergune, nukad on pihta saanud vms.

aeglaselt pöördesse minek on üldiselt õhukulumõõtjale viitav asi (kas siis, kui mõõtja paigaldasid lasid ka aju ära nullida?- kui masin on pikalt ilma sõitnud, siis ei pruugi viga ära kaduda). Samas võib see viidata ka lamdale .

Siiski- kui diagnost viga ei näita, siis kahjuks panustaks sellele, et mootoril on sees midagi väga paigast ära...
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 156 mootori probleem.

#4
Uurisin ja selgus, et süüde on mul natukene paigast ära, sest et tühikäigul mootor puterdab ja lööb tagasi. Täna võtan asja ette ja panen syydet nati hiljemaks. Nuka lukustus pakud olid mul olemas, aga vb ma ei saanud mootori ylemist surnud seisu täpi pealt paika, sest panin puu roika kyynla auku ja vaatasin et too enam ei liiguks, vb sealt tuli viga sisse.
Vaatan, äkki saan veel arvuti järgi visata, vaatan, mis too näitab.

Väntvõll oli kulunud ja selle koos kepsu, kolvi ja teise hylsiga vahetasin välja, ei tohkis kolin sealt tekkida.

Annan kindlasti teada, kas mu plaanidest on kasu.

Vana saana vahetatud saale kah siis :https://www.upload.ee/image/4583222/IMG104.jpg ja https://www.upload.ee/image/4583224/IMG103.jpg

Re: 156 mootori probleem.

#6
kui tühikäigul puterdab ja Sa kella ei kasutanud, siis arvatavasti on ÜSS ühe hamba jagu paigast (proovitud ilma kellaga rihmavahetust ja see üks hammas on suhteliselt pisike liikumine selleks, et lihtsalt pulga või kruvikaga seda paika saada ;) )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 156 mootori probleem.

#7
Vändaandul on paigas ja yhendatud.
Kurat, ma pole jõudnud auto kallale asuda, aga ma tahax seda teha.
Olen siiski 100% kindel, et süüte viga, sest käivitamisel ei taha kohe tööle minna ja on kuulda tagasi lööke.
Vahepeal poos 2000- 2500 pöörete peal kinni.

Re: 156 mootori probleem.

#8
Oi hullu ma olen ka mõnegi mootori teinud, Alles hiljuti sa Smart üles ehitatud. Uued kolvid, rõngad, kerge hoonimine, uued saaled. Aga võt nii perses saaledega mootorit nadu sinu piltidel oli pole ma veel näinud. Õigem lahendus oleks vänt lasta üle lihvida, kepsud ka üle vaadata , ehk on ovaalseks peksnud, mida ka eeldatavasti on. ja kui juba mootor lahti on siis plokk kaa üle puurida, või lihtsalt hoonida oleneb kulumisest. Uued kolvid , rõngad jne..., Krt ma ei usu eriti, et sul see värk pidama jääb.


Tegu on ikka selle Alfaga mis sul pildil on? see punane? Lihtsalt siis on mul tulevikus lihtsam, tean et seda ei tasu osta põhimõtteliselt surnud pill.


Aga jõudu ja ole siis tubli poiss :hi:

Re: 156 mootori probleem.

#9
kallurautojuht kirjutas:Oi hullu ma olen ka mõnegi mootori teinud, Alles hiljuti sa Smart üles ehitatud. Uued kolvid, rõngad, kerge hoonimine, uued saaled. Aga võt nii perses saaledega mootorit nadu sinu piltidel oli pole ma veel näinud. Õigem lahendus oleks vänt lasta üle lihvida, kepsud ka üle vaadata , ehk on ovaalseks peksnud, mida ka eeldatavasti on. ja kui juba mootor lahti on siis plokk kaa üle puurida, või lihtsalt hoonida oleneb kulumisest. Uued kolvid , rõngad jne..., Krt ma ei usu eriti, et sul see värk pidama jääb.


Tegu on ikka selle Alfaga mis sul pildil on? see punane? Lihtsalt siis on mul tulevikus lihtsam, tean et seda ei tasu osta põhimõtteliselt surnud pill.


Aga jõudu ja ole siis tubli poiss :hi:
Jah see punane minu oma, aga mitte pole vänta vaja lihvida ega ploki puurida, vaid sai uus vänt koos kolbide saalte ja uue plokiga peale.
Aga nu ma ikka pean midagi teadma autodest, kui siukest pilli remontima hakkan :D

Re: 156 mootori probleem.

#10
Sai siis moto korra veel lahti võetud, tuli välja, et kui nuka andul ära võtta, tiksub mootor ikka edasi, seega syyde on vända pealt.
Ilma pikema mõtlemiseta sain aru, et pole mõtet syydet varemax viia vaid kui syyde oli, ei olnud klapid veel sulgunud.
Ilma nuka lukustus pakkudeta seadsin klapi sulgemist varajasemaks ja pill nurrub ja astub nüüd hästi :D
Viimati muutis lehtla009, 07 Nov 2015, 17:00, muudetud 1 kord kokku.

Re: 156 mootori probleem.

#12
kolin kolmanda silindri juures...

esimene küsimus-> kas selle skeemi järgi?

1 2 3
| | |
0--------|
| | |
4 5 6

12V puhul kipub selleks olema klapitapp, mis on ebapiisava õlituse tõttu ära väsinud... 24V puhul võib olla olukord sama (3 silinder on kõige kaugem koht õlitraktis). sooja õliga tühikäigul võiks justnagu sellele viidata

teine küsimus-> kas kolin on selline nagu midagi oleks lahti (selles küljes on hulk juhtmeid, kaableid ja nende kinnitusi- ehk on midagi lahti), või selline nagu midagi käiks kuhugi vastu või midagi peksaks kuhugi vastu (tean juhuseid, kus nukapakk ei ole korralikult kinni olnud või siis on nukk ise viga saanud ja paku üles tõstnud) või on tegemist tiksumisega (viimane võib olla seotud sellega, et süütepooli alune on õli täis ning pool peksab üle või siis eespool viidatud õlituse probleem vms)

Kolmas küsimus on see, et kas selle kolinaga kaasneb ka mingi anomaalia mootori töös

Ehk siis interneti teel on keeruline seda tuvastada...
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 156 mootori probleem.

#13
Selle skeemi järgi jah.

Kui klapitapp on teisi sõnu hüdro tõukur, siis võibki olla kolin seal. Kuidas ma saan kontrollida seda, kas kõik toimivad nii nagu peab?
See tõukurite asi pani mind ennast kah mõtlema.
Muidugi on mul võimalus lihtsalt välja vahetada ja loota, et kolin kaob ära, sest mul peaks leiduma veel korralikke hüdrokaid.

Teine varjant, millele ma kah mõtlesin, on needsamad nukkvõlli kinnitused, et äkki on lahti ja klõbisevad. Aga ma olen kaks polti ise seal juba välja vahetanud ja 8mm keerme lati sinna auku keeranud, aga kui kolin tuleks sealt, siis peaks see olema ka külma mootoriga, kui siis isegi juba 50% juures.
Süütepooli ülepeksmine ei tohiks kah sõltuda mootori temperatuurist ega pööretest.
Võtsin vahepeal kasutusse stetoskoobi, millega kuulsin ära heli, mis tuleb nukkvõlli ja kinnituse vahelt. Nendes häältes väga erinevust ma ei kuulnud ega kolinat kah mitte.

Mootori töös minu arust ei muuda see kolin midagi. Pöördesse läheb, jõudu on. Kolin kaob ära isegi siis kui tõsta pöördeid kasvõi natukene.
Ja loogiline ongi, et pöörete juures õli surve tõuseb ja kolin kaob.

Re: 156 mootori probleem.

#14
Täpselt- viitab siiski tõukurile (madala survega kõige tagumise silindri juures)- tasuks kaas maha võtta ja uurida korra (võib muidugi olla ka paku kinnitus - endal pole juhtunud, et pakk lahti oleks, küll aga on kuulda, et sellist asja on juhtunud.)

Kui stetoskoop viitab nukkvõlli ja kinnituse juurde, siis tegelikult on tõukur sealsamas (kontrollida saad selliselt, et hüdrotõukuril peab olema keskmisel tapil natuke järgiandev- kui õlikanalid on umbes või tõukuri tapp ise on kinni, siis tapi keskosa ei liigu),

Põhimõtteliselt on tõukur ka puhastatav (aga see on jube nikerdamine)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 156 mootori probleem.

#15
Vahetasin oma vigase süütepooli välja ja kolin kadus ära. Kuid kui tuleb kunagi viitsimist ja kolin tuleb tagasi, siis võtan selle tõukuri vahetuse ette.
Ennem oli mul tühikäigu pööretel süütepool jukerdas, aga jannolt sain normika ja hetkel tundib kõik toimiv olevat.
cron