Re: 147JTD 2003
#17see oli kõige esimene asi, mis ma lasin teha. selle käigus avastatigi, et õõtshoob tahab vahetust saada.
Re: 147JTD 2003
#18Tulin just sõidust 147JTD-ga. Sai ca 2600 km läbitud. Midagi ei vibreerinud, seega ütleks, et ei ole normaalne. Mõnusalt öko auto on. Kuigi kliima oli kogu aeg järgi ja sõidetud sai nii Poola kiirteid, kui külavahesid ning veidi linnu, siis keskmine kütusekulu tripil 4,9 l/100kmmetz kirjutas:Ehk siis 147 on see mis vibreerib, vist normaalne, või peaks midagi ette võtma.
147JTD
Re: 147JTD 2003
#19Kuigi võib olla normaalne. Vibratsioon on lihtsalt rohkem tunda, kuna rool on tal väga närviline ja kere kerge, iga liigutus on tunda. Kui tonn rauda juurde lisada, siis ei saagi võrrelda. Aga auto ise on tõesti öko ja mugav sõita. Pea-aegu nagu nagu ideaalne liikur: kui vajutad - siis liigub ja samas kui vaja ei ole vajutada saab olematu kütusekuluga kulgeda.
Re: 147JTD 2003
#20Käisin nüüd sillastendis ka ära. Värin/ vibra on ikka alles. Kui vajutada gaasi, siis värin võimendub, kui gaasi lahti lasen, siis kaob ära.
Re: 147JTD 2003
#21üldiselt - kui gaasi andes võimendub ja lahti lastes kaob, siis on probleem kas mootori patjades või jõuülekandes (kumbki neist ei tohiks muidugi ilmneda alles teatud kiiruse juures)
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: 147JTD 2003
#23kui palju auto vibreerib_> kas tuntavalt (s.t. ka rool liigub kaasa) või veidike (et on küll tunda aga ükski detail peale käigukangi kaasa ei vibreeri)
Kas käigukangil kätte hoides on kiirendamisel ja aeglustamisel tunda tuntavaid nõkse edasi-tagasi? ja kas mingit kolksu samuti tunda -kuulda on?
Kas kurvides on asi sama ja kas jätkuvalt on probleem ainult ühel kiirusel?
P.S. kas rattapoldid said õiged ja kas rummud on vahetatud/taastatud? Kui poldid korralikult kinni ei hoia on värin kah kerge tekkima
Kas käigukangil kätte hoides on kiirendamisel ja aeglustamisel tunda tuntavaid nõkse edasi-tagasi? ja kas mingit kolksu samuti tunda -kuulda on?
Kas kurvides on asi sama ja kas jätkuvalt on probleem ainult ühel kiirusel?
P.S. kas rattapoldid said õiged ja kas rummud on vahetatud/taastatud? Kui poldid korralikult kinni ei hoia on värin kah kerge tekkima
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: 147JTD 2003
#24ts kirjutas:kui palju auto vibreerib_> kas tuntavalt (s.t. ka rool liigub kaasa) või veidike (et on küll tunda aga ükski detail peale käigukangi kaasa ei vibreeri)
Kas käigukangil kätte hoides on kiirendamisel ja aeglustamisel tunda tuntavaid nõkse edasi-tagasi? ja kas mingit kolksu samuti tunda -kuulda on?
Kas kurvides on asi sama ja kas jätkuvalt on probleem ainult ühel kiirusel?
P.S. kas rattapoldid said õiged ja kas rummud on vahetatud/taastatud? Kui poldid korralikult kinni ei hoia on värin kah kerge tekkima
Auto väriseb üleni nii,et käigukang ja rool ise ei vibreeri aga juhi väristab korralikult läbi.
Vibratsioon tekib kiirendamisel siis, kui kiirus hakkab jõudma 70-80. Kui gaasi lahti lasen, siis kaob ära aga muidu gaasi peal hoides ja kiirust kasvatades jääb alles. Seda siis nii sirgel teel, kui kurvides.
Vibra kaob ära, kui kiirus alla 60-70.
Rattapoldid said õiged aga rummusid pole puutunud.
Re: 147JTD 2003
#25Kui kõik ülejäänud asjad on kontrollitud (ja rattad on korralikult kinni), siis panustaks hetkel sisemisele veovõlliotsale või võlli laagrile lase kuskil need üle kontrollida (ülejäänud asjad oleksid roolist tuntavad)
Võid muidugi proovida ka koha peal, kas gaasi vajutades viskab värina sisse või mitte
Võid muidugi proovida ka koha peal, kas gaasi vajutades viskab värina sisse või mitte
Tegelikult ma olen normaalne....
Re: 147JTD 2003
#27Lasin üle kontrollida: ongi veovõlli ots. Masin seisab nüüd ja ootab, millal jupp saabub. Päris odav see just pole