147 1.9JTD probleem

#1
Tere mure selline, täna hommikul tööle sõites oli kõik ok. sai paartundi hiljem korra veel ringi sõidetud ja järsku muutus rool jube raskeks läksin siis tööle tagasi ja tundsin sellist kummi kärsakat. hakkasin nüüd koju sõitma rool endiselt raske maantee peal oli juba asi lihtsam . viskas ka kirja ette et battery charger low . Jõudsin siis koju keerasin maja taha et auto ära parkida läks seal igavene hunnik tulesid põlema ja raadio kustus vahel ära . ehk on kellegil abi ideid . kas võib seda tekitada genekas ?

Re: 147 1.9JTD probleem

#4
genekarihm jah, mis see muud saab olla. Ehk eesti keeles kõigi-agregaatide-rihm.
Võib ainult loota, et ta mõne ratta/rulliku vahele lootusetult kinni pole jäänud ja seal midagi paha korda saatnud.
Noh, õnneks pole selle vahetamine (kui katkise kenasti kätte saab) märkimisväärselt keerukas ega aeganõudev, ega seega ka ilmselt teeninduses teha lastes mitte väga kulukas.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Re: 147 1.9JTD probleem

#6
Maha sõitnud rihmal võib ka põhjus olla näit. selles, et mingi rullik kulunud või viltu või lahti vms.

Ma täpselt ei tea, pole lukksepp, aga logisevate laagritega rullide pealt olen varemgi rihmasid libisemas näinud.
--
Urmas

Re: 147 1.9JTD probleem

#7
kui terve rihm maas on, siis kontrolli pingutusrullik üle-> see on enamvähem ainus koht, kus rihm maha saab libiseda (tõmbab pinguti kinni, rihm libiseb veidi, siis tõmbab rulliku kaldu ja maas ta ongi). tasub muidugi ka agregaadid üle vaadata (võib ka probleem seal olla)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 147 1.9JTD probleem

#8
sai täna peale tööd ka pimedas lambiga kapoti all oldud ja uuritud milles siis asi oli , ja kas siis tõenäoliselt rihmadte ja rullikute vahetusel on 1 rull kehvasti kinnitatud , nimelt on se pealt ära lennanud ja vedeleb põhja kaitsme peal . peab auto garaazi ajama ja vaatama ja lootma et see miskit rohkemat viga ei teinud

Re: 147 1.9JTD probleem

#9
:wtf:

see on küll esimene kord, kui äralennanud rullikust kuulen :mrgreen:

kontrolliks-> vaata üle kas kuskilt õli lekib, et kõik rullikud ja agregaadid ilusti ringi käiksid (kliimapump, genekas, roolivõim) ning et kõik juhtmed ühes tükis oleksid - õnneks on seal kõik kriitilised asjad kaitstud
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 147 1.9JTD probleem

#13
:hi:

paremal pool rooli kojanmeeste kangi otsas on nupuke-> kui seda vajutada, siis näitab keskmist kulu, hetkekulu, distantsi ja mingit asja veel

kui iste on üleval ning kangi alla vajutades enam allapoole ei lähe, siis on tuksis istme sees olev regulaator- ära Sa jumala eest hakka kangi meeletu jõuga suruma - see teeb asja hullemaks.

Kiire lahendus-> võta kang maha (katteplastil on kolm kruvi, kangil endal on kaks kruvi), eemalda regulaator (kolme kruvioga käis ära- suru iste alla ja pane regulaator tagasi siis, kui iste on alumises asendis). aega võtab umbes 15 min.

Kui tahad edaspisi istmega üles alla sõita, siis regulaatori peaksid uue muretsema VÕI siis lahti võtma ja ära parandama (probleemiks on sisemised hõõrdepinnad, mille vahele on pandud mingi haige plastrõngas, mis ära kulub ja hõõrdepinnad viltu lööb- kui elementaarteadmine mehhaanikast ning korralik tööriistagaraaz koos täiendmaterjaliga on olemas, siis on see taastatav...).

Regulaatorit saad osta kas esindusest, lammarist (vähetõenäoline, kuna 147-t ei ole eriti kuskil) või iibeist (tõenäolisem- regulaatori eest küsitakse muidugi mehiselt raha)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 147 1.9JTD probleem

#14
Ennetades järgmisi küsimusi-
1. EI- regulaator on unikaalne ja kasutusel VAID Alfa 147 ja uue GT peal, midagi muud sinna istutades pead istme konstruktsiooni ümber ehitama
2. Saab küll, aga-ilma regulaatorita jääb iste olekusse, kus autosse istudes vajub iste vastu põhja ning autost väljudes tõuseb iste nii kõrgele, kui võimalik (ja käänulisel või künklikul teel liikudes liigub iste suvaliselt üles alla vastavalt gravitatsioonijõu rakendumisele)

:D
Tegelikult ma olen normaalne....