147 2.0 TS

#1
Tervist foorumlased.

Oleme ostmas oma väikesele perele meie esimest autot ja silma jäi üks aasta 2001 147 2.0 TS, kuid kuna see on see päris-päris esimene oma auto, siis on ka mõned küsimused, et ei satuks mingi läbiruunatud masina otsa ja see teeniks meid rohkem kui aasta-kaks.

Kui palju maksavad keskmiselt hooldused Alfa omanikule? Ma mõtlen selle all rihmade vahetusi ning sildade kuluvate osade vahetusi. Täpseid hindasid pole vaja, aga umbkaudsed summad ei teeks paha.
Kui habras see Selespeed siis ikkagi on? Mingeid nippe, kuidas aru saada, missugune "selekas" on omadega õhtal või missugune pole?

Mingeid muid soovitusi, millele tähelepanu pöörata? Oodatud ka muude mudelite kohta.

Kindel on, et Alfat me tahame. Sellega seoses võite ka ise pakkuda. :)

Terviseid!

Re: 147 2.0 TS

#2
:hi:

rihmavahetus on kulukas (kui arvestad 350.- siis peaks hakkama saama igal juhul). Vahetusvälbaks tasub arvestada 3 aastat (kui just meeletult läbisõitu ei teki)
Sillad- ülemised õõtsad võib reserviga arvestada kord aastas (tüki hinnaks on umbes 50.- vahetus umbes samapalju) kokku siis 200.- (ostujärgselt võib muidugi juhtuda, et kui satud eriti osavalt remonditud masina otsa, siis pead ka alumised ära vahetama -> kogu sillanduse kapremont võid arvestada umbes 400.- ringi). Tavaliselt muidugi piirdub asi ülemiste õõtsadega.

Selespeed on habras (nagu esisildki) vaid siis, kui see on hooldamata (vajab siiski õlivahetust ja mis põhiline- õli peab normis olema). Nippe on vähe- peab lülitama käike kiiremini, kui vanakurat ja ilma suuremate jõnksudeta.

Mida kindlasti vaadata-> põhja alla ... 147 on selles osas kohutavalt kehva auto, et ilma põhja koputamata ei ole võimalik saada ettekujutust sellest, kas seal metalli veel alles on .

Igal juhul tasub minna enne ostu ülevaatuspunkti ja lasta teha põhjalik kontroll

Ja muidugi- KÕIK asjad, mis autol peal on peavad töötama (elektroonilised vidinad, tulukesed jne...) Kui müüja ütleb, et "arvatavasti on kaitse läbi", siis võiks kerget mürki võtta, et läbi on midagi muud :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 147 2.0 TS

#3
heip veelkord- unustasin mainida, et kohustuslik on teha taustakontroll.

näiteks see must 147, mis praegu 1000.- eest pakutakse on laksumagnet :mrgreen: 5 omanikku ja 5 laksu (kõik selle masina juhi põhjustatud). Seal peaks eriti tähelepanelik olema esiosa detailidega (natuke kahtlane on ka see, et pildid on värsked)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 147 2.0 TS

#4
Olen eelmine omanik sel masinal ...ja vähemalt viimased 2 "matsu" on autol näha ja parandamata ...phm parkla kraapsud.
Ideaalis see masin vajaks seleka pumba vahetamist mingil ajal. Kuigi toimetas ta hästi. Viimati olid tal vist viimase omanikuga geneka probleemid, aga usun, et ta sai asja korda. Muidu oli masin täis kap mootori remondi ja hooldusega+kere sai ka 2 aastat tagasi üle tehtud ...kuid jah see 2 aastat pikk aeg :) ja tegija ei olnud nüüd ka kõige parem. Kui auto on samas seisus kui ta minu käest ära läks siis selle 1k eest autot küll ja okei seisus.

Kui minu käes oli :)
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil ... _missing=1

Re: 147 2.0 TS

#6
Aga tead, mille peale varsti virisema hakkad? Selle, et tal on kombeks KÕIGE peale piiksuda. Tagurpidikäik? Piiks, piiks. Temp alla 3.5C? PIIIIIIKS. Paagireserv käes (siis umbes 7-8 l alles)? PIIIIIIIIIIIKS. Mingi suvaline error (number plate light error näiteks, mis siis, et numbrituled põlevad)? PIIIIIIIIIIIKS!!!! Keset maanteed, raisk, ma oleks ehmatusega peaagu kraavi sõitnud. Aken vaja lahti teha? Vajutad lülitit: piuks. Selespeed control system error? Ei ole piiksu. Värdjas.
Aga muidu pole tal tühjal häda midagi.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Re: 147 2.0 TS

#8
Heh, mind just vastupidi ajab iga päevaga aina rohkem närvi. Kas nad peavad mind idioodiks, et ma ei suuda ise kütusenäidikut või välistemperatuuri vaadata, või seda, mis käik parasjagu sees on. Krt viisin kolleegi koju peale tööd, järsku PIIIIIIIKS...see pidi ennast segaseks ehmatama, et noh, mis, auto katki või? Ei, tark seltsimees arvab, et nii 100km pärast võiks tanklasse minna ja annab mulle sellest märku. Raisk, hirmutab siin õrna naisterahvast.
Noh, õnneks on see mul siuke manööverauto. Enda 156 on õnneks enamus aega vait. Praegu küll LIIGA vait, aga see muutub kohe, kui mul puhkus hakkab:)
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Re: 147 2.0 TS

#10
displei vilgub sellepärast, et kerekompuutris on viga: soovitaks pöörduda kuhugi, kus on vea lugemise seadmestik olemas (Pilot nt?)


JA juhul, kui Sul tagumised aknad üles ega alla ei käi-> teevad ainult piiksu vajutamisel, siis on selle põhjuseks kerekompuutri vahetus "võõra kompuutri" (3/5 ukselise oma) vastu, ning ajule ei ole veel uut kompuutrit selgeks tehtud (väidetavalt on võimalik seda teha...)
Tegelikult ma olen normaalne....