Re: 159 ostmine ja probleemid

#16
Konkreetsest 159st küll midagi ei tea aga reaalsus on see et algusaastate 159t on isegi 4000 eest raske müüa, seega see 4700 on selline keskmine pakkumine mitte mingi ülihea tehing. 159 iseenesest on ilus ja mugav sõita aga...mõned kulujupid on kirve hinnaga (õõtsad) ja tasub põhjalik kontroll teostada enne ostu ja arvestada, et hiljem müües on häving suurem kui mõne muu margiga.

Re: 159 ostmine ja probleemid

#18
Ikkagi ma arvan, et need hinnad on liiga soodsad, sest autot on selle raha eest rohkem. 20a tagasi tootma hakatud VW või Audi (1996 alustati, 2004 veel toodeti) hinnad on ka ca 3-4000€ ja minu mõistus ei võta, miks.

Minu Alfa 159 oli ka 4000€ auto. Kuigi ma ajasin taga 8-10k maksvaid, siis selle autoga proovisõitu tehes käis klikk ära, et ka nii vana (10a) ja 268k sõitnud auto võib väga hea olla. Kuigi jah, pidurite hooldus, uus esiklaas, istmesoojendused, keemiline pesu ja veel nips-näps asju ning tegelik hind tuli ikkagi ca 5000€ + 2 ringi uusi rehve vaja (+ 800€). Oleks need asjad tehtud olnud, oleks ilmselt autot müüdud 4999€ eest :)

Ka sellel vigu, esimesed (vist olid alumised) õõtsad tuleb mingi hetk vahetada (5-700€ ilmselt) ja turbos väike leke, mille ma ilmselt lasen ka varsti ära teha, hind ca 250-300€. Aga need tööd on pikemaks ajaks ja ma väidan, et igal kasutatud autol on asju, mis remonti vajavad. Väga harva leiab veatuid kasutatud sõidukeid ja siis on ka nende hind ülemõistuse. Üks hea näide on see sama Pilotis seisev Alfa :D http://www.auto24.ee/used/2107148

Müügi pärast ma ei muretse. Kes Alfat tunneb, ostab auto teise mõttega. Minu jaoks see hind on väga soodne ja mitte ülemakstud. Kui vaadata samadel tingimustel müüdavaid sõidukeid, siis ega see valik väga kiita pole: http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi

Ei ole neil ei nägu, ei tegu (VW, Audi, jms), roostetavad (Mazda) ja lagunevad (VW, Audi jne).

Ning ei saa öelda, et Alfat on kallis pidada. Ma pole küll hetkel remontinud seda, kuid tean, et jah osad varuosad on kallid, kuid näit minu mootor- 1.9JTDm- on suvalises Saabi või Opeli remonditöökojas pimesi hooldatav. Pealegi jupi hind vs selle vastupidavus mängivad ka rolli. Enda VW'ga- vahet polnud, mis tootja juppe ma sinna ladusin- transportis mind KOGU AEG remonditöökotta. Täis lollakaid vigu ning remonditöökojas kiideti, et mul on üllatavalt heas sõidukorras auto :clap: Et teiste VW'de omanikud kurdavad rohkem. Km hind tuli 0,21s/km (koos müügikahjumiga), kuid see aeg oli räme, mis sellele läks + need korrad, mis tee peale jäeti 2,5a jooksul.

Lõppkokkuvõttes tuleb vaadata kilomeetrihinda ja auto kasutamise mugavust, mis lõpuks koguneb :) Ja müüma ei pea alla oma hinna, kuigi ega keegi ei keela teid ka :hi:

Kel soov stabiilsust saada, siis on ainult uus auto, mis seda pakub. Uute Škoda Octaviate aastane hoolduskulu on ca 300€ (25€ kuu + kindlustus ja kütus ja liising). Hinnalangus on vähemalt 5000€ esimese paari aastaga.. iga mees ja naine otsustab ise :)
--
Urmas