Ikkagi ma arvan, et need hinnad on liiga soodsad, sest autot on selle raha eest rohkem. 20a tagasi tootma hakatud VW või Audi (1996 alustati, 2004 veel toodeti) hinnad on ka ca 3-4000€ ja minu mõistus ei võta, miks.
Minu Alfa 159 oli ka 4000€ auto. Kuigi ma ajasin taga 8-10k maksvaid, siis selle autoga proovisõitu tehes käis klikk ära, et ka nii vana (10a) ja 268k sõitnud auto võib väga hea olla. Kuigi jah, pidurite hooldus, uus esiklaas, istmesoojendused, keemiline pesu ja veel nips-näps asju ning tegelik hind tuli ikkagi ca 5000€ + 2 ringi uusi rehve vaja (+ 800€). Oleks need asjad tehtud olnud, oleks ilmselt autot müüdud 4999€ eest
Ka sellel vigu, esimesed (vist olid alumised) õõtsad tuleb mingi hetk vahetada (5-700€ ilmselt) ja turbos väike leke, mille ma ilmselt lasen ka varsti ära teha, hind ca 250-300€. Aga need tööd on pikemaks ajaks ja ma väidan, et igal kasutatud autol on asju, mis remonti vajavad. Väga harva leiab veatuid kasutatud sõidukeid ja siis on ka nende hind ülemõistuse. Üks hea näide on see sama Pilotis seisev Alfa
http://www.auto24.ee/used/2107148
Müügi pärast ma ei muretse. Kes Alfat tunneb, ostab auto teise mõttega. Minu jaoks see hind on väga soodne ja mitte ülemakstud. Kui vaadata samadel tingimustel müüdavaid sõidukeid, siis ega see valik väga kiita pole:
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri ... &otsi=otsi
Ei ole neil ei nägu, ei tegu (VW, Audi, jms), roostetavad (Mazda) ja lagunevad (VW, Audi jne).
Ning ei saa öelda, et Alfat on kallis pidada. Ma pole küll hetkel remontinud seda, kuid tean, et jah osad varuosad on kallid, kuid näit minu mootor- 1.9JTDm- on suvalises Saabi või Opeli remonditöökojas pimesi hooldatav. Pealegi jupi hind vs selle vastupidavus mängivad ka rolli. Enda VW'ga- vahet polnud, mis tootja juppe ma sinna ladusin- transportis mind KOGU AEG remonditöökotta. Täis lollakaid vigu ning remonditöökojas kiideti, et mul on üllatavalt heas sõidukorras auto
Et teiste VW'de omanikud kurdavad rohkem. Km hind tuli 0,21s/km (koos müügikahjumiga), kuid see aeg oli räme, mis sellele läks + need korrad, mis tee peale jäeti 2,5a jooksul.
Lõppkokkuvõttes tuleb vaadata kilomeetrihinda ja auto kasutamise mugavust, mis lõpuks koguneb
Ja müüma ei pea alla oma hinna, kuigi ega keegi ei keela teid ka
Kel soov stabiilsust saada, siis on ainult uus auto, mis seda pakub. Uute Škoda Octaviate aastane hoolduskulu on ca 300€ (25€ kuu + kindlustus ja kütus ja liising). Hinnalangus on vähemalt 5000€ esimese paari aastaga.. iga mees ja naine otsustab ise