Re: 159 EGR ja DPF eemaldus (tarkvaraline)

#16
Tänud suure huvi eest! :D

Igatahes tuleb see välja programeerimine ikkagi ette võtta.
Esiteks, sest need on juba eemaldatud. Teiseks arvestades minu aastast läbisõitu ca 30 tuhat aastas, tuleb ilmselt enne 2018 aastat niiehknaa autovahetus ette võtta, niiet vast see ülevaatuse asi mind kummitama ei hakka, aga kui hakkab, küll siis saab sellega tegeletud.
Autot ostes lasin Pilotis asja üle vaadata, aga kurivaim, nemad kas siis ei viitsinud või ei osanud vaadata et EGR ja DPF on maha ühendatud...
Arhitektuuriteenused - www.externa.ee
Analoog kaamerate rent - www.emulsioon.ee

Re: 159 EGR ja DPF eemaldus (tarkvaraline)

#17
propeller kirjutas:Tänud suure huvi eest! :D
Said rohkem, kui küsisid?
...
propeller kirjutas:Autot ostes lasin Pilotis asja üle vaadata, aga kurivaim, nemad kas siis ei viitsinud või ei osanud vaadata et EGR ja DPF on maha ühendatud...
See väide on hirmutav, sest ka minu auto käis enne ostu Piloti täiskontrollis. Seni pole üllatusi tulnud (paar pisemat asja ainult) Selline muudatus peaks ikka arvutiga vaadates näha olema, või ma eksin?

Koos selle 2018 reegliga (ma küll ei tea, kus see väide on, ei leidnud viidet) võiks tulla ka kohustus EGR ja DPF väljavõtmisega koos neetida vastav teavitus kere külge.
Viimati muutis urmask, 13 Nov 2015, 08:30, muudetud 1 kord kokku.
--
Urmas

Re: 159 EGR ja DPF eemaldus (tarkvaraline)

#18
urmask kirjutas:
Koos selle 2018 reegliga (ma küll ei tea, kus see väide on, ei leidnud viidet) )
direktiiv 2009/40/EÜ kehtetuks tunnistamine- uus direktiiv hakkab kehtima 2015 ja meil rakendatakse 01.06.2018


6) Suure osa autovedude tekitatavast koguheitest ja eriti CO2 -heitest põhjustab väike hulk sõidukeid, mille heitekontrollisüsteem ei tööta nõuetekohaselt. Hinnanguliselt tekitab 5% sõidukitest 25% kõigist saasteainetest. See kehtib ka suurema tahkete osakeste ja NO x -heite puhul, mis lähtub nüüdisaegse konstruktsiooniga mootoritest, mis nõuavad põhjalikumat heitkoguste katset, sh elektrooniliste kontrolliseadmetega teostatavat sõiduki enda pardadiagnostika (OBD) süsteemi terviklikkuse ja funktsionaalsuse kontrolli, mis kontrollitakse üle olemasoleva väljalasketorukatsega, et tagada täielik heitkoguste süsteemi katsetus, sest OBD-le tuginev katsetamine üksi ei ole usaldusväärne. Seepärast aitaks korraline tehnoülevaatus kaasa keskkonnaseisundi parandamisele, kuna sõidukite tekitatav keskmine heide väheneks.

(10) Heitgaasiklassidesse Euro 6 ja Euro VI kuuluvate sõidukite pardadiagnostika seadmed mõõdavad heitkoguseid varasemast veelgi tõhusamalt ja seetõttu on põhjendatud nende kasutamine tehnoülevaatuse eesmärgil standardse heitekatsega samaväärse vahendina. Selleks et näha ette pardadiagnostika seadme kasutamine tehnoülevaatusel sõidukitele kuni heitgaasiklassidega Euro 5 ja Euro V, peaks liikmesriikidel olema võimalik lubada kõnealust kontrollimeetodit vastavalt tootja soovitustele ja muudele nõuetele sõidukite puhul, millega seoses on samaväärsust sõltumatult hinnatud, võttes asjakohasel juhul arvesse asjakohaseid tüübikinnitusalaseid õigusakte.


OBD test on kaheastmeline-> esimene on talletatud vigade kontroll, teine tehaseparameetrite võrdlus. Kui heitgaasisüsteemi kontrolli sammus on kõrvalekalded, siis saab auto punase tule ja erinevalt esmasest ettepanekust /ajutiselt registrist kõrvaldada/ jäi peale ikkagi olukord, kus vähemalt ÜV punktist omal jõul ära saab sõita

täpsemalt http://www.europarl.europa.eu/sides/get ... -2013-0210
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: 159 EGR ja DPF eemaldus (tarkvaraline)

#19
urmask kirjutas:
propeller kirjutas:Tänud suure huvi eest! :D
Said rohkem, kui küsisid? :D
...
propeller kirjutas:Autot ostes lasin Pilotis asja üle vaadata, aga kurivaim, nemad kas siis ei viitsinud või ei osanud vaadata et EGR ja DPF on maha ühendatud...
See väide on hirmutav, sest ka minu auto käis enne ostu Piloti täiskontrollis. Seni pole üllatusi tulnud (paar pisemat asja ainult) Selline muudatus peaks ikka arvutiga vaadates näha olema, või ma eksin?

Koos selle 2018 reegliga (ma küll ei tea, kus see väide on, ei leidnud viidet) võiks tulla ka kohustus EGR ja DPF väljavõtmisega koos neetida vastav teavitus kere külge :)
Kuidagi üle p**** võtsid seal Pilotis asja jah seekord...suuremad murekohad tõid välja, neid õnneks palju polnud. Klassikaline mootoririhma vahetus, koos suurema hooldusega tuli ette võtta. Väikestviisi parandan ka iluvigasid. Veider on ka see, et Pilotis ei osanud nad näha seda, et see auto on väikse esiotsamatsu läbi elanud. Kokkuvõtvalt, on mul hästi sõitev auto, millel on jõudu rohkem kui peaks ja vähemalt siiamaani poodi minnes vaatan ikka veel tagasi selle poole. :D
Arhitektuuriteenused - www.externa.ee
Analoog kaamerate rent - www.emulsioon.ee

Re: 159 EGR ja DPF eemaldus (tarkvaraline)

#20
No nii.. 1500km ja 2 kuud Tallinna teedel (välja ei saanud kordagi), palju külma mootoriga sõitu ja ummikuid. Kütusekulu ca 8.4l@100km.

Paar päeva tagasi lõi kirja ette, et klapp umbes. Lugesin netist juhendit: "Sõida, kuni tuluke kustub." Tegin Keila ringi, ei miskit.

Täna siis võtsin tõsisemalt ette ja sai sõidetud pikem ring lumes ja lörtsis ning stabiilsemat ja rohkemat koormust. Arvan, et ca 80km ring tuli ja u 1h sõitu, mille peale tuluke ära kustus. Tegin veel u sama palju juurde (hea muusika oli ja sattusin hoogu :D).

Selge märk sellest, et diisel vajab maanteesõitu! Ja mitte 10-15m, vaid pikalt põletamist.

Eks peab hakkama 2x kuus Pärnus pitsat söömas käima :thumbup:
--
Urmas

Re: 159 EGR ja DPF eemaldus (tarkvaraline)

#22
Mul pole veel kordagi kuskil mingit tuld põlenud. Maanteel sõites olen vahest sellejärgi aru saanud, et kütusekulu on 1.5l suurem ja turborõhk on null. Seda siis umbes 10minutit ja siis normaliseerub kõik. Aa... see ka, et põletades tuleb sumpsist madalamat häält kui tavaliselt :)
155, 2x166, 159 ja 75?