AR 159 veermik ja rattad ja muusika

#1
Ma siin tükk aega mõelnud, et peaks suvejalatsiteks vähe tummisemad veljed alla sobitama (suuremad, ilusamad), natukene edevust ka juurde. Aga küsimärk sellega, et hetkel all 225/55/17 rehvid ja juba 225 laiadega kipub auto jube rahutu olema tee peal, eriti just Tallinna sattudes, siis ei jõua nende rööbaste vahel ära imestada. Kuidas teistel 159 tarvitajatel lood?

Teiseks, maanteel tundub ka auto veidi rahutu, isegi siledatel kohtadel. Kiiruselt 100 km/h + on muidugi kõik hästi, aga aeglasemalt sõites tahab ikka hirmsasti teed otsida. Just sai ülemised õõtsad ette uued ja sillastendi TRK poolt, ehk siis veermikuga võiks ju kõik viisakas olla (muid probleeme veermikuga ei täheldatud). Panused äkki sellele, et peaks korralikud ja uued rehvid ostma ja siis vaatama edasi kuidas maanteetantsuga lood on?

Muusikaga küsimus, tahaks kellegi 159 musa korra kuulata (Tartus või Tallinnas), mul on tunne, et minu omal on keegi mingit sahkerdust teinud kõlaritega, ei kõla nagu piisavalt, lisaks on mingi error kas kaabeldusega või tõesti pooled kõlarid vaikselt kuulates peeretavad. Tahaks lihtsalt võrdluseks kellegi originaalsüsteemi kuulata, ehk siis PM selles osas :)

Re: AR 159 veermik ja rattad ja muusika

#2
Minu kogemus - 225 ei ole väga rahulik kui asfalt just väga uus ei ole, küll aga kulunud rehvid kiskusid korralikult (peale vahetust sai hästi)

Originaalkõlarite helipilti võib demonstreerida (aga mul on high end makk muidugi autos- käib kõlaritest suure kaarega üle. )

Kõlarid ise on muidugi üllatavalt nirud (nagu ikka originaalkõlarid) ning kui neid üle pingutades kasutada, siis võib need ribadeks lasta küll.
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: AR 159 veermik ja rattad ja muusika

#3
ts kirjutas:
25 Sept 2019, 10:57
Minu kogemus - 225 ei ole väga rahulik kui asfalt just väga uus ei ole, küll aga kulunud rehvid kiskusid korralikult (peale vahetust sai hästi)

Originaalkõlarite helipilti võib demonstreerida (aga mul on high end makk muidugi autos- käib kõlaritest suure kaarega üle. )

Kõlarid ise on muidugi üllatavalt nirud (nagu ikka originaalkõlarid) ning kui neid üle pingutades kasutada, siis võib need ribadeks lasta küll.
Kuidas siis laiemate ja suurema diameetriga ratastega? 225 on mul muudelgi autodel olnud "kummaline" aga eelnevalt pole nii palju tähelepanu pööranud sellele. Talveks tuleb kindlasti leida max 215 laiad rattad, talvel uisutamist pole vaja. Aga kui mõelda tulevale suvele, siis mis oleks hea lähenemine?

Re: AR 159 veermik ja rattad ja muusika

#4
Ma leian, et 225 on täiesti ok. Vähemalt minu 159'l. Mul suht madal profiil ka 30. Kuid ei ütleks, et väga teed otsib.
Või siis olen harjunud võrdlema 156'ga, mis 225'ga otsib ikka väga korralikult vs 159 :) Viimasel on muidugi kõvasti tummisem vedrustus ja raskem ka, seega võibolla tundub rahulikum kui 156 samas laiuses rehvidega.
Mul on Ti versioon, seal sees see kõige viimasem Naviga ekraan/makk. Heli on täitsa OK, kui üldpilti ei rikuks mingi kõrvalistuja ukse seest kostuv plärin.

Re: AR 159 veermik ja rattad ja muusika

#5
Minu 159 oli samuti 17" 225-tega viisakas. Muidugi rööpad kisuvad ka 205 rehvi, aga seda küll, et preemiumklassi uus rehv vs kasutatud mingi jura sõidukogemus oli väga, väga suur. Odavaga olid käed ristis kogu aeg, preemiumiga ei saanud arugi, et teel midagi häda oli :)
Ja eks pukside jms seisukord ka loeb palju.
--
Urmas

Re: AR 159 veermik ja rattad ja muusika

#7
Rehvidega jõudsin arusaamale, et olid küll korraliku firma papud, aga lihtsalt sattus halb versioon või ton teab mis. Aga ma olen ka selline kes märkab pisematki "kõrvalekallet"

Audio osas, puhtalt ametialane kretinism ei luba ilma ekvalaiserit näppimata sõitu alustada 😁
Ja tõesti, keegi eelnevatest omanikest on kurja vaeva näinud, et kõlarid ära väsitada. Muidu on 159 sound täitsa viisakas ka ilma Bose jne paketita.