1. leht 1-st

Xenon tulede automaatse reguleerimise asendi andurid sildadel läbi

Postitatud: 09 Okt 2021, 14:59
Postitas Haax
Tere! Ülevaatusel öeldi, et köik neli andurit läbi Keegi oskab nöu anda, kust saab ja mis maksab ja kas ise saab vahetada...

Re: Xenon tulede automaatse reguleerimise asendi andurid sildadel läbi

Postitatud: 09 Okt 2021, 22:59
Postitas ts
Mis autost jutt on? Tavaliselt on esisillas üks regulaator ja tagasillas teine. 159 näitel on esimene ühendatud vasaku ülaõõtsaga ja tagumine istub tervikuna silla peal.

Ise vahetatavad on need kõik - saadavus sõltub autost :)

Re: Xenon tulede automaatse reguleerimise asendi andurid sildadel läbi

Postitatud: 09 Okt 2021, 23:11
Postitas ts
Kui muidugi andurid ja otsad mõlemad otsas on siis tasuks mõelda üleminekule tavatuledele :) esi ja tagasilla andur maksavad mõlemad üpris palju (ja ega ka kondid odavad pole)

https://ricambi.alfisti.net/Spare-Parts ... _3075.html

Esmalt aga tasuks selgeks saad mis probleem seal on

Re: Xenon tulede automaatse reguleerimise asendi andurid sildadel läbi

Postitatud: 10 Okt 2021, 03:11
Postitas Haax
159 ikka on auto, 2007 dets. väljalase. Tavatulesid ei taha, sai hiljuti uued pirnid pandud ja...aga need jupid tunduvad kallid jah. No ülevaatusel lasti läbi, aga tösteti eest ja tagant ja...üle 5-e aasta olnud see auto ja hästi teeninud seni, aga vb siis müümise koht

Re: Xenon tulede automaatse reguleerimise asendi andurid sildadel läbi

Postitatud: 10 Okt 2021, 09:11
Postitas ts
Oot - kas regulaatord ei toimi (st tuled ei liigu üles alla või siis kõrgus ei toimi?)

159 paneb tuled ühe korra paika ja rohkem ei reguleeri neid (minu teada vähemalt) enne kui süüde uuesti sisse panna.

Kui regulaator ei toimi, siis on probleem pigem hoovastikus (purunenud munakad) või kaabelduses (kaabrl puruks, pistil vigane)- vaevalt, et kõik detailid läbi on.

Tasuks minna ja lasta sel diagnostika teha, kuna vigased andurid tulevad seal välja

Re: Xenon tulede automaatse reguleerimise asendi andurid sildadel läbi

Postitatud: 14 Okt 2021, 03:22
Postitas Haax
Käivitades liiguvad tuled ülesse, nagu peab, aga kui ajan auto esiosa väikse künka peale, siis ei lange valgusvoog. Seda ei ei tea, kas ennem langes vöi ei langegi, keegi vöiks oma kogemusi jagada, et kas söidu ajal reguleerib valgusvoo körgust... Kui süüte künka peal korraks välja lülitan ja siis sisse, ikka jääb körrgemale valgusvoog.. Midagi ilmselt ei tööta

Re: Xenon tulede automaatse reguleerimise asendi andurid sildadel läbi

Postitatud: 14 Okt 2021, 21:23
Postitas ts
Auto reguleerib kõrgust vastavalt sellele, kui palju seal raskust on.

Sõidu ajal tavapäraselt auto tulesid ei reguleeri.

Proovi selliselt, et märgid tulekõrguse ära ja siis tõstad juhipoolse külje tungiga natuke kõrgemale. Ja siis võtad tuled maha ja paned uuesti peale. Tulede vihk peaks samale kõrgusele jääma.

Re: Xenon tulede automaatse reguleerimise asendi andurid sildadel läbi

Postitatud: 25 Okt 2021, 11:52
Postitas Haax
Söidan linnas elektrirolleriga, autoga ainult pikemaid otsi, aga nüüd proovisin ära, söitsin vasaku rattaga äärekivile ja proovisin, süüde välja ja sisse jne, Ei muuda valgusvihu körgust . Ehk siis mingi 500 eurone laks vöi, kas ise on vöimalik seda remonti teha, kui olen keskmiselt osav?

Re: Xenon tulede automaatse reguleerimise asendi andurid sildadel läbi

Postitatud: 27 Okt 2021, 22:13
Postitas ts
Kõrgust reguleerib vastavalt sellele kaalule, mis autos on - kui laod pagassi 200kg tsementi, siis on tagasild madalam esisild kõrgemal ja valgusvihk on sama kõrgel kui tühja autoga.

Kõige lihtsam viis testida seda on tungrauaga - tõstad auto kõrgemale, raskuskese muutub ja valgusvihk muutub.

Kui käivitades käivad tuled ilusti alla-üles, siis kogu süsteem töötab. Kui kaalu muutmisega valgusvihk ei muutu, siis on kuskilt kas munakas lahti vms. Sel juhul on see suht mittekeeruline remont (võtad hoova lahti, puhastad ja määrid ja vaatad kas on parem). Kui tegemist oleks tõsise probleemiga (kaabel lahti või andurid ise tuksis), siis valgusvihk ei liiguks süüte sissepanekul.

On ka variant et esisilla juhipoolse ülemise õõtsa vahetusel on pandud kont valepidi tagasi - sel juhul on tuled täiesti vastu maad ja ei saagi midagi regullida (mul on seda korra tehtud)