giulietta 116

#256
supp kirjutas:krt, uunikute talveralli läbi, sedakorda ei hakkand oma 116ga tulema, kuna üks 75 pidi ka startima, ehk alfad pidid olema esindatud, aga mina seda 75 ei näinud-mis värk on?
Ametlik vastus, mis sai ka korrladjale edastatud oli "Lasen plastmassili aastakese vananeda"
Kuidagi ebameeldiv oli see isehakanud ülemuste kiunumine, sääl foorumis ... kui korraldajaga on varem kokkulepitud :roll:
Aga tegelik põhjus oli õnneks... enese tuunimine.
Seitsekümmend Viis

giulietta 116

#257
noh, septembrist saadik on auto seisnud õues (katte alla muidugi) ning peale viimast remonti (jagaja võlli vahetust) pole sõitnud rohkem kui 10m. Täna tõmbasin katte maha, aku peale, paar korda starterit ja tuld ehk itaalia kvaliteet oma täies hiilguses - vanasti ikka osati autosid teha, esimene sõit siis mustamäelt lasnamäele tehtud, edasi käib kui kurat ja lärmab veel rohkem ning tühikäik on ka jalutama läinud jälle. Kuigi eelmine aasta tekkis kerge tüdimus autost juba, siis täna lõi jälle adrenaliini laksu ülesse, nüüd vaja natuke timmida ja ÜV teha

giulietta 116

#258
nonii, algav hooaeg tõi esimese tagasilöögi, nimelt sai hakatud taga klotse vahetama ja selgus et kkasti padjad on mõlemad täiesti purud, ehk kasti loperdab niisama all, kuna jällegi uusi ei ole kohe kuskilt võtta, siis tuleb vist vanadele uus kumm sisse valada

giulietta 116

#259
inglismannide maalt uued padjad tellitud ja installitud, selle hooaja avasõit sai tehtud siis uue audru ringraja avamisel, krt ikka vaja esi tiivad rullida või normaalne velg/rehv paigaldada, igaljuhul on fun jälle, esimese nädalaga ca 600km ringi rahmeldatud juba
krt vana alfa on ikka hää, muutkui kalla ja talla

Re: giulietta 116

#260
s.ttagi pole muutunud, nüüd 3t km hiljem, ja pole viitsind midagi teha autoga, imelik on kohe lugeda ksf teemasid, kes muutkui erinevate jamadega võitlevad - alfa on sõitmiseks, mitte remontimiseks

PS 4. hooaeg juba mul

Re: giulietta 116

#262
noh eks kingseppal ikka kingi pole, ehk suutsin lõpuks uue piduritoru panna, ning miljon korda remonditud starter pani ka kohe saba ja vihhastasin ning ostisn uue (suht odav ca 60.-), nüüd jälle igapäevaselt sõidus, tühikäik on nagu on aga see ongi eitedele kes vasaku jalaga pidurdada ei oska, igaljugul edasi käib kui põrguline ja väga fun on tööasju ajada tallinnas

heale omanikule on auto siiski kokkuleppe hinnaga müügis (no ikka 1-1,5k euri vahel, olenevalt kui hea veenmis oskusega ostja on, ehk saiaraha eest nagunii), sest nillin uusi transaxleid, või isegi vanemaid tavalisi tagaveduseid, no nii vaheldust tahaks aga tagavedune alfa on Alfa

Re: giulietta 116

#263
vahepeal siis niipalju, et sai läbitud järjekordne uunikute öine ralli, ehk siis kokku ca 700km, sellest 200-300km ei tea mis maastikul(põhiliselt kruus juurikad ja lahtised munakivid), jube lahe, enne starti (start oli elvas)oli üks tagaöötsa puksi polt lahti tulnud, mis kiiresti pimeduses ära pingutatud, aga masin pidas selle ca 12h järjest (tallinast elvasse, kell 0000 start, finish kell 9.00, ka elvas, siis puhkus ja pidu, ning järgmine päev tallinna tagasi) kestva kihutamise hästi vastu, vaid esimesed piduriklotsid on lõpuni kulunud ja ventika rihm lahkus oma kohalt

Re: giulietta 116

#264
nii, uued kettad ja klotsid installidud, aga tagasilla tala esimene puks jumala pilbasteks, seega vaja see kuidagi uus panna, vaja vana ära mööta ja uus otsida. Talveks sai imelik auto soetatud:
Pilt
(pilt on ilustratiivne aga auto on samasugune kui pidil)

Re: giulietta 116

#267
millegipärast on ikka nii, et sügise poole tahab auto remonti (ilmselt sellest, et terve suve saab teda ikka korralikult ekspluateeritud), sai siis mingi vw puks sillatalale installitud, aga see liiga pehme ehk ikka koliseb (vaja midagi muud väljamõelda) ja lisaks otsustas saba panna sid töösilinder - lihtsalt auto seisis ca 1 nädal ja pahh sidurit pole, algul mingit leket näha polnud ja paarkorda pumpad tuleb sidur tagasi, täna siis loik ikka all. Igaljuhul tuleb see puudujääk ka likvideerida ja siis võib selle hooaja lõppenuks lugeda ja auto uunikute talverallit ootama panna (juhul kui ma selleksajaks mingid huvitavamat liikurit ei leia), krt ikka ulme töökindlus on masinal, arvestades, et ma ikka sõidan ebanormaalsetel teedel ja ja nagu jumal juhatab, siis midagi erilist ei lagune, sel aastal sõitsin ca 10t km masinaga, võibolla tuleval nädalal veel liiklen, kui sidur lubab ja siis on hooaeg tema jaoks lukus
PS vanasti ikka osati autosid teha

Re: giulietta 116

#269
juhuu, kaevasin auto õuest välja, sest uunikute tavlveralli on nädala pärast, kribada pole nagu midagi kuna alfa kvaliteet ruulib, ehk poolest põõrdest käima, sidur sai sügisel korda tehtud, nüüd tuleb see puks installida (polypuks sai tehtud sellest vw puksist) ning ka kuidagi ka installida vanakooli tripmaster
Pilt
ja tuld rallile

Re: giulietta 116

#270
alfa on ju töökindluse etalon, kaeva aga lumest välja ja tuld, kõik oligi tore kuni eilse õhtuni. Sõitsin garaazi, et kosmeetilisi parendusi teha aga välja enam ei sõitnud, puterdas paari pütiga ja kõik, täna enam ei käivitunud, sai hakatud viga otsima, krt juba kogusin igasugu jagaja tükke ja süütepoole mõttes hunnikusse, ja krt
1. küte oli otsas
2. uued küünal
ja masin käib kui mõte, ainus pisiviga on see, et taga diffris on mingi kala, ehk see kipub blokeeruma ja lõhkuma, aga teades alfa kvaliteeti, siis mingi 700 km uunikute rallit teedeta maastikul vast sõidab ära

PS mul on uus differ kapis olemas
cron