AR 75 2,0 TS, 1990, spark

#31
spark kirjutas: NB! naine mul ikka keeldub temaga sõitmast (roolis) ja kui keegi tunneb, et tahab teda endale rohkem, kui mina, siis võime 3kEUR-i kandis kaupa teha ...
Naist? :)


Sorry noh, lause oli nii üles ehitatud, et ei saanud jätta ... :)

Re: AR 75 2,0 TS, 1990, spark

#39
:wtf:

eee... mis on surnud kütusepumbal pistmist elektrikuga :eh: peaaegu pakuks ennast appi (aga kahjuks pole ma täna-homme Tallinnas :cry: )

99% tõenäosusega on asi kinnises pumbas VÕI tuksis relees/releejalas (juba releede kaabeldus on mõnekümne cm pikkune, siis ...)

Mälu järgi - võin muidugi releede paigutusega eksida (75 releeplokk asub tuleseina ülaservas - releed vasakult paremale ->süüde- ECU- VIVT- pump):
küsimuse all on pumba relee ning ECU main (see on relee, milles asub diood ning mille kaanele on tõmmatud punane triip- ülejäänud releed on identsed).
Esmalt peaksid eemaldama pumba relee ja mõõtma kas 85 ja maa vahel on takistus olemas- kui on, siis on pump korras ja juhtmed terved-> kui ei ole, siis peaksid minema esimese hooga pagassi, võtma paagi katte maha ja otsima üles, kuhu kaob mass.

Seejärel vaata üle releed-> kõige lihtsam on need lahti võtta ja kontrollida, kas nii pool, kui juhtmed klemmide vahel on korras ning egka klemmid põlenud pole. Kui mõlemad releed on korras, siis tasuks ühendada korraks pumba releepesal 30 ja 85 kaabliga ja vaadata, kas pump hakkab tööle... kui hakkab ja auto toimima saad, siis võid selle sinna kas alles jätta või hakata otsima katkestust kolmanda ja esimese relee vahel... esimese relee klemmilt 85 peab tulema pinge peale kolmanda küljele ning ka neljanda küljele.

kogu toimetamise jaoks on vaja jupikest kaablit, armatuuripirni (kui ka süütega on probleem) ning multimeetrit (iseenesest kui šunt töötab, siis võid selle relee ka välja vahetada- mälu järgi tuleb pumba pinge klemmile 30 üle süüterelee...)

juhul, kui probleem on ECU-s... ehk siis maa ei tule pumbale peale tasuks katsetada :mrgreen: vana head tuntud trikki (hambad ristis manada koledaid sõnu sel ajal, kui starter kerib ... juhul, kui ecu jaoks on pump "kinni", siis annab see signaali alles siis, kui mootor ringi käib, s.t. kütus tuleb üle vaid ketramisega ning pump hakkab uuesti tööle siis, kui mootor ringi käib). Seda tasub katsetada muidugi vaid juhul, kui mootor ei käivitunud peale seismist (kui auto sõidu pealt ära kooles, siis on pigem probleem pumbas)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: AR 75 2,0 TS, 1990, spark

#41
releed on omavahel ühendatud- s.t. kui probleeme ühendus on pumba 30, siis peaks üle vaatama süüterelee ja ECU relee - kui need on korras, siis on katkestus kuskil ECU ja pumba relee vahel. Kui ECU relee ei lülitu, siis peaks võtma sel kaane maha ja vaatama, kas süüte sissekeeramine need kokku ajab (muidugi tasuks tegelikult kõigil releedel kaaned maha võtta)

Kui releedest kolm tükki kokku ei tule (nagu peaks- süüde, ECU ja pump, siis tasuks proovida süüdet anda-> kui starterit keerates on kõik releed koos, siis võid proovida kütusesurve üles ajada selliselt, et hoiad pumba releed natuke aega koos ning siis annad starterit- võib juhtuda, et saad pumba tööle ja mootor jääb samuti tööle. Kui mitte, siis peab põhjalikult juhtmestikku kontrollima-> seal ei ole üldse palju vaja.)

P.S. praegu meenus- enne unustasin mainuda, et süütereleest jooksevad läbi ka pihustid... mille testimiseks oleks seda lambikest vaja
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: AR 75 2,0 TS, 1990, spark

#45
On olnud aega ka autoga tegeleda ...
Vahetasin rattad ära Panin alla Soomest Passione poolt sebitud 15" azev-id - tunduvad ärgedamad kui 16" ja peale esimesi sõiduproove on ka lihtsam sõita + veel see, et ei käi kuskile vastu. Passione - 16" veljed on sinu :)
Lõpuks lasin ka seest ja väljast ära pesta, et salongi värskemaid lõhnu saada 8-)

Nüüd juba võiKS Raplasse minna :)
Seitsekümmend Viis
cron