AR 75 2,0 TS, 1990, spark

#17
::itpnt::

ma isegi ei oska alustada juttu sellest, kui vale see tundub- seega .... :mrgreen:

äärmisel juhul võiKS midagi sellist driftimiseks kombineerida :roll: aga tänavale... ma ei tea (pigem siis veljed õigetpidi alla ja korralikud ilukilbid peale)

P.S. Meenub, et Janol oli kuskil 1 komplekt vanakooli 164 originaalvelgi... pole küll Ronal aga...

::itpnt::
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 75 2,0 TS, 1990, spark

#19
:thinking:

originaalid on "sarnased" aga mitte täiesti sama küll (mul kunagi oli kuskil üks pilt kah aga ei leia enam)

teisalt-> ükskõik mis on selle auto all parem, kui pööratud plekkvelg IMHO

EDIT: ma pean oma pildipanga vist ära kustutama :oops: tekitab rumalaid mõtteid :twisted:
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 75 2,0 TS, 1990, spark

#20
infoks siis nii palju, et näiteks 164 velg(uuema versiooni oma) ette ilma vaheflansita alla ei hakka, jääb pidurisadulasse kinni, ilmselt ka vanema tüübi originaal velg. Veljed, mida pakkusin ostu kuulutuses on samas 75-l mul all olnud. Ilmselt sobib sinna enamus 5X98 valemiga järelturu velgi.

AR 75 2,0 TS, 1990, spark

#24
Krt. esimene tagasiköök talvelt - mõtlesin, et proovin (suverehvidega) väheke, aga ei vedanud garaažist välja :twisted: pigem betoon müüri :)
Aga õnneks sain peale mõningast nikerdamist oma pargimiskohta tagasi
Ootame, kui rehvivahetuse "rally" on möödas, saab ka ühe tühjaksläinud lamellil ventiili ära vahetada ... ::itpnt::
Seitsekümmend Viis

AR 75 2,0 TS, 1990, spark

#26
need kapsli kinnituspoldid kinni jäänud? sellised kolme pisikese auguga poldid? igatahes poltidega need kaanekesed seal on.Võtta haamer ja mingi suurema otsaga torn või padrunikomplekti pikkendus ja kopputa veidi peale, siis peaksid ka näpitsatega healjuhul lahti saama, pärast saad asendada nt torks või kuuskant peaga poldiga need ning kindlasti määret või tõrva vahele kui uuesti külge paned-säästad enda närve :) . Paljud inimesed hädas nende kapslikinnitus poltidega.

AR 75 2,0 TS, 1990, spark

#29
75= 7 taevas sõidu naudingut ja 5+ elamust.
Sügav kummardus kõigile kes nokitsevad ja hoiavad elus Autosid. Pean ikka omale muretsema enda kuudi kus midagi sarnast nokitseda. Korralike autode tegemine lõppes 1995-2000a. Sealt maalt sai tootjatele tähtsamaks kasum, mitte Auto ja langes kolinal kõik mis hea. Sain tunda ka ise 1993a. Infinitit J30t kuhu tampisin alla palju raha, no tegelt si.. :icon_censored: ja siis üks jobu ette keeras ja auto ära lõhkus. Süda tilgub siiani verd, oli vist ainuke EU.
75 :icon_thumbup:

AR 75 2,0 TS, 1990, spark

#30
Sai siis täna käima pandud ja pisut sõidetud.
käima läks nagu üks Itaalia auto kunagi - praktiliselt kohe.

pagan suured 16" 225/45 rehviga rattad käivad keerates vastu koopas olevat plastikut :twisted:
huvitav, kui kitsaid rehve võib 7,5 tollisele AZEV veljele peale venitada (kusil räägiti, et sobib ka 215 laius)
215/40 R16? ... 215/45 R16? või hoopis originaal 14" 195/60 rrehv ja oleks hea mugav kulgeda ...

NB! naine mul ikka keeldub temaga sõitmast (roolis) ja kui keegi tunneb, et tahab teda (Edit: mõtlen siinkohal autot!) endale rohkem, kui mina, siis võime 3kEUR-i kandis kaupa teha ...
Viimati muutis spark, 18 Apr 2013, 10:35, muudetud 1 kord kokku.
Seitsekümmend Viis
cron