Alfa Romeo 33 Permanent 4 by zender 1.7 16v 95 kW _Siim_

#1
noniih,siin foorumis ma polegi veel aktiivne varem olnud
copy paste a24

Liik: sõiduauto
Keretüüp: luukpära
Esmane reg: 04/1992
Mootor: 1.7 Boxer 16v (95 kW)
Kütus: bensiin
Odom. näit: 137000 km
Vedav sild: nelikvedu
Käigukast: manuaal
Värvus: must
tühimass 1070 kg
võimsus 95 kW
kiirendus 0-100 km/h 8.4 s

Auto vajab head kätt,kere on samasugune nagu piltidel,aga tehniline osa tuleb üle käia,
mootor vahetati sellel ära,keegi pani siduri juures midagi valesti kokku,valed poldid,korv lahti? ning nüüd koliseb jõhkralt midagi seal,sellest ka odav hind.
Esistange on vaja ette tagasi panna ning tuled,aga see teema tuleb alles siis kui mootori,käiguosa valmis saan.
Tagumine gardaan on ka küljest ära aga olemas,kunagi keegi oli kütuse säästmiseks ära kruttinud :D
hetkel pikemalt ei oskagi rääkida,homme saab garaasi ning eks siis selgub karm tõde :D
Seest on polsterdatud auto kollase ning musta nahaga,kunagi on olnud recaro istmed,juhioma ühest kohast natsa katki,aga õnneks istme keskelt...
eks lähipäevil teen rohkem pilte ka juurde...
Hea uudis oli täna see,et mootorit ei peagi siduri remontimiseks maha võtma :)
aga esialgu ei oska veel midagi tarka öelda,kui auto oma garages juba on ning lahti alt siis saab ka uut infot :)

üks kiire ning hädine pilt ka sisust,suht määrdunud on istmed,aga noh 3 aastat peaaegu seisnud ka
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Alfa Romeo 33 Permanent 4 by zender 1.7 16v 95 kW _Siim_

#3
:icon_think: mäletan sellest kollasest nahksisust mingeid õuduspilte, oli jubedalt mõrades ja räsitud ning räämas-selle sama masina kunagised müügi pildid... ilmselt on keegi seda lõppuks miski hooldusvahendiga silunud :icon_thumbup: üldiselt on mul sellele masinale olemas ka mõningaid vidinaid-kui miskit laiali lased... ja soovitan soojalt ka koheselt maqsi mootori endale ära krabada-sest kui mootori õhtale lased on hirmkallis ja eelkõige keeruline sellele juppe leida :!: Edu ehitamisel :!:
PS-kuulduste kohaselt pidi sellega olema väga seff teravamaid kurve võtta :twisted:

Alfa Romeo 33 Permanent 4 by zender 1.7 16v 95 kW _Siim_

#4
eks juhiistme põhi ongi selline suht nutune,aga kuna sugulane tegeleb nahkmööbli valmistamisega siis ma usun,et mingeid probleeme küll ei teki sellega.
Kurvide kohta ei oska enne midagi öelda kui ise pole proovinud,kuigi netis väidedakse midagi sarnast :)
vedrustus tundus esialgu garages käega katsudes küll puhta jäik,kuigi pole mingeid madaldusi alla topitud,päris kõrge isegi,mis on muidugi väga hea,võrreldes eelmise autoga millel pidin alati esistange ära võtma kui maale vanematekoju läksin.... :icon_crazy:
Täna õhtul rändab siis auto minu garaazi :D ning millegipärast on tunne,et homme hommikuks saab sidurijamast lahti,ning nädala lõpuks on ehk juba niipalju ok et võib ülevaatusele minna.....
Seda kõike juhul kui mingit halba üllatust ei tule,hetkel väga positiivselt meelestatud :icon_think:

Hetkel avastasin,et tehnilises passis on ainult 1 veotelg ???

Alfa Romeo 33 Permanent 4 by zender 1.7 16v 95 kW _Siim_

#7
palju õnne mulle..........................

Käed lõpuks puhtad,ning hakkan siis suure lootusega sidurikorvi otsima,
ma ei imesta üldse et hooratas lahti oli ning sidurikorv mida keegi kunagi tuuninud oli,puruks ...
aga noh samas oli hea uudis see et kolks tuli sidurist/hoorattast mitte mootorist,
kusjuures nelik küll aga käimari mahavõtmine on imelihtne,esimest korda tehes läks kokku umbes 1,5h sinna sisse kuulusid mõned suitsu ja õllepausid.
Ja siis oli juhe koos,mis edasi saab,uue korvi hinda küll ei taha teada...
Et päev päris raisus poleks sai üks celica õhtul hädast välja aidatud,treisin polüpuksid tagasillale ning installisin külge ka...

Alfa Romeo 33 Permanent 4 by zender 1.7 16v 95 kW _Siim_

#8
iseenesest on sellel sama sidur vahel mis tavalisel 1,7 mudelil-seega keskeltläbi 2000kr komplekt... täpsemalt siis http://www.ladu24.ee/et/ladu1/42/11,0" onclick="window.open(this.href);return false; edu sellega siis! maha võtmise kohalt-sellel vist ei pea väljalaske kollektorit eemaldama käigukasti kättesaamiseks? -muidu selle kinnitus poldid on need, mis tükkivad põhi aja käigukasti vahetusel võtma-ehk siis nende pooleks väänamine ja väljapuurimine :lol:

Alfa Romeo 33 Permanent 4 by zender 1.7 16v 95 kW _Siim_

#10
VML kirjutas:iseenesest on sellel sama sidur vahel mis tavalisel 1,7 mudelil-seega keskeltläbi 2000kr komplekt... täpsemalt siis http://www.ladu24.ee/et/ladu1/42/11,0" onclick="window.open(this.href);return false; edu sellega siis! maha võtmise kohalt-sellel vist ei pea väljalaske kollektorit eemaldama käigukasti kättesaamiseks? -muidu selle kinnitus poldid on need, mis tükkivad põhi aja käigukasti vahetusel võtma-ehk siis nende pooleks väänamine ja väljapuurimine :lol:
Sai siin ükspäev lada varuosade poes käidud,ning lada sidurikomplekt maksis 1300 eeku,kuid paraku see on venemaa toodang,ning seda ei anna teiste lääne riikide toodanguga võrrelda,nii et see Alfa pole midagi nii kallis masin(lada oma on lihtsalt võrdluseks toodud)! :wink:
Kas Alfa sidurikettale ei müüda rem.kettaid,et ise saaks need külge neetida?
Kui müüakse siis see peaks päris kõvasti odavam tulema,kui uus ketas osta,juhul kui su enda ketas muidugi korras on! :icon_roll:

Edu!
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Alfa Romeo 33 Permanent 4 by zender 1.7 16v 95 kW _Siim_

#11
Alfa Romeo 33 kirjutas:
VML kirjutas:iseenesest on sellel sama sidur vahel mis tavalisel 1,7 mudelil-seega keskeltläbi 2000kr komplekt... täpsemalt siis http://www.ladu24.ee/et/ladu1/42/11,0" onclick="window.open(this.href);return false; edu sellega siis! maha võtmise kohalt-sellel vist ei pea väljalaske kollektorit eemaldama käigukasti kättesaamiseks? -muidu selle kinnitus poldid on need, mis tükkivad põhi aja käigukasti vahetusel võtma-ehk siis nende pooleks väänamine ja väljapuurimine :lol:
Sai siin ükspäev lada varuosade poes käidud,ning lada sidurikomplekt maksis 1300 eeku,kuid paraku see on venemaa toodang,ning seda ei anna teiste lääne riikide toodanguga võrrelda,nii et see Alfa pole midagi nii kallis masin! :wink:
Kas Alfa sidurikettale ei müüda rem.kettaid,et ise saaks need külge neetida?
Kui müüakse siis see peaks päris kõvasti odavam tulema,kui uus ketas osta juhul kui see teine ketas muidugi korras on! :icon_roll:

Edu!
Ketaste katmise küsimuses soovitaks Pidurimeistri poole pöörduda, kui just endal mingit korralikku neetimistehnikat ja vastavat kogemust ei ole. Kui endal uusi katteid vaja oli, läksin üks õhtu sinna kohale ja järgmine õhtu sain juba uute katetega ketta kätte. Hinnaks küsiti vist 400 eek, nii et ei usu, et selle raha eest on mõtet hakata ise leiutama.

Alfa Romeo 33 Permanent 4 by zender 1.7 16v 95 kW _Siim_

#12
Luman kirjutas:
Alfa Romeo 33 kirjutas:
VML kirjutas:iseenesest on sellel sama sidur vahel mis tavalisel 1,7 mudelil-seega keskeltläbi 2000kr komplekt... täpsemalt siis http://www.ladu24.ee/et/ladu1/42/11,0" onclick="window.open(this.href);return false; edu sellega siis! maha võtmise kohalt-sellel vist ei pea väljalaske kollektorit eemaldama käigukasti kättesaamiseks? -muidu selle kinnitus poldid on need, mis tükkivad põhi aja käigukasti vahetusel võtma-ehk siis nende pooleks väänamine ja väljapuurimine :lol:
Sai siin ükspäev lada varuosade poes käidud,ning lada sidurikomplekt maksis 1300 eeku,kuid paraku see on venemaa toodang,ning seda ei anna teiste lääne riikide toodanguga võrrelda,nii et see Alfa pole midagi nii kallis masin! :wink:
Kas Alfa sidurikettale ei müüda rem.kettaid,et ise saaks need külge neetida?
Kui müüakse siis see peaks päris kõvasti odavam tulema,kui uus ketas osta juhul kui see teine ketas muidugi korras on! :icon_roll:

Edu!
Ketaste katmise küsimuses soovitaks Pidurimeistri poole pöörduda, kui just endal mingit korralikku neetimistehnikat ja vastavat kogemust ei ole. Kui endal uusi katteid vaja oli, läksin üks õhtu sinna kohale ja järgmine õhtu sain juba uute katetega ketta kätte. Hinnaks küsiti vist 400 eek, nii et ei usu, et selle raha eest on mõtet hakata ise leiutama.
Nojah kui see nii kallis töö on,siis on tõesti odavam uus ketas osta! :shock:
Vanaisa on mul seda tööd päris palju teinud,ning kõik kettad käivad siiani mis ta neetinud on(töö võttis tal natuke üle 1 tunni aega),nii et ma peaks ise ka selle töö ära õppima! :icon_thumbup:
Vabandan teema autori ees,et OT-d tulistame! :oops:

http://www.autoosad.ee" onclick="window.open(this.href);return false; leidsin sellised hinnad:

Alfa Romeo 33 1.7 1/1990-12/1995
Mootor: 307.47 Maht: 1712 cm3 kW: 95kW HJ: 129HJ Bensiin/Diisel: Bensiin Silindreid: 4 SilDiam: 87mm Kere: 33

SIDURI KORV Saksamaa 948.- TK
Kood: 120014810 DIAM 200 MM

SIDURI SURVELAAGER Itaalia 100.- TK

SIDURIKETAS Inglismaa 483.- TK
DIAM 200, AUGU DIAM 20,4, NUUTE 24

SIDURIKETAS Saksamaa 1372.- TK
Kood: 320022430 DIAM 200, AUGU DIAM 20,1, NUUTE 24

SIDURIKOMPLEKT Saksamaa 2220.- kmpl
SIDURIKORV, -KETAS JA -SURVELAAGER; Kood: 620194000 KETTA DIAM 200 MM

Kõike Paremat!
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.

Alfa Romeo 33 Permanent 4 by zender 1.7 16v 95 kW _Siim_

#13
Alfa Romeo 33 kirjutas:
Luman kirjutas:
Alfa Romeo 33 kirjutas:Sai siin ükspäev lada varuosade poes käidud,ning lada sidurikomplekt maksis 1300 eeku,kuid paraku see on venemaa toodang,ning seda ei anna teiste lääne riikide toodanguga võrrelda,nii et see Alfa pole midagi nii kallis masin! :wink:
Kas Alfa sidurikettale ei müüda rem.kettaid,et ise saaks need külge neetida?
Kui müüakse siis see peaks päris kõvasti odavam tulema,kui uus ketas osta juhul kui see teine ketas muidugi korras on! :icon_roll:

Edu!
Ketaste katmise küsimuses soovitaks Pidurimeistri poole pöörduda, kui just endal mingit korralikku neetimistehnikat ja vastavat kogemust ei ole. Kui endal uusi katteid vaja oli, läksin üks õhtu sinna kohale ja järgmine õhtu sain juba uute katetega ketta kätte. Hinnaks küsiti vist 400 eek, nii et ei usu, et selle raha eest on mõtet hakata ise leiutama.
Nojah kui see nii kallis töö on,siis on tõesti odavam uus ketas osta! :shock:
Vanaisa on mul seda tööd päris palju teinud,ning kõik kettad käivad siiani mis ta neetinud on(töö võttis tal natuke üle 1 tunni aega),nii et ma peaks ise ka selle töö ära õppima! :icon_thumbup:
Vabandan teema autori ees,et OT-d tulistame! :oops:
Ei hammusta otseselt hetkel läbi, kust otsast see nüüd nii kallis töö on, arvestades seda et uue ketta maksumus oleks olnu 100 eur + saatmise raha. Ma algselt arvasin et see on vähemalt kaks korda kallim töö. Nii et mina pigem meeldivalt üllatunud. Arvestades seda, et enamus remondifirmasid, kus vähegi normaalset tööd tehakse, võtab tunni töö eest minimaalselt 300.- eek, siis kokku 400.- eek eest töö+katted saada on minu arust vägagi mõistlik.
Ja seda miks uus ketas peaks parem olema ka ei kujuta ette.

Alfa Romeo 33 Permanent 4 by zender 1.7 16v 95 kW _Siim_

#14
Luman kirjutas:Ei hammusta otseselt hetkel läbi, kust otsast see nüüd nii kallis töö on, arvestades seda et uue ketta maksumus oleks olnu 100 eur + saatmise raha. Ma algselt arvasin et see on vähemalt kaks korda kallim töö. Nii et mina pigem meeldivalt üllatunud. Arvestades seda, et enamus remondifirmasid, kus vähegi normaalset tööd tehakse, võtab tunni töö eest minimaalselt 300.- eek, siis kokku 400.- eek eest töö+katted saada on minu arust vägagi mõistlik.
Ja seda miks uus ketas peaks parem olema ka ei kujuta ette.
Ma pidasin silmas,et see on kallis töö siis kui ketas maksab ca. 500 eeku ja siduriketta klotside vahetus 400 eeku!
Kuid kui on kallim siduriketas mille hind hakkab 700 eegust,siis oleks odavam see 400 eeku maksta siduriketta klotside vahetuse eest! :wink:
Ja ma ei väitnudki,et uus ketas on parem. :)
Uus ketas on siis tõesti parem,kui kettal on mõni mõra sees vms,ning seetõttu pole otstarbekas teda taastada. :icon_hi:
SRY4OT! :oops:
If you park it and don't look back as you walk away... you bought the wrong car.
cron