Alfa 33 1.3 1993- Alfahoolik

#1
Terv kaasalfistid ja muidumehed!

Olen siis juba mõnda aega sellise masina omanik. Vahetatud esimene rattalaager ja vända asendi andur.
Pisike ja "öko" kuid häält teeb mitme subaru eest. :icon_cop: :icon_cop: :icon_cop:
Üritan vabal hetkel pilte ka riputada.

Probleemid:
CO kümme korda üle normi ja kütusekulu ka sutsu kõrge.
Käigukasti sünkrod vist läbi, nagu gaz53-l vahetaks käiku.
Viimati muutis alfahoolik, 22 Okt 2009, 10:15, muudetud 1 kord kokku.
159 2.4 JTDm:
Pilt

Alfa 33 1.3 1993- Alfahoolik

#9
Said sa mu vedrustusetükkidest ka miskit abi?

Ootra, oota, küll ma panen enda oma ka liikuma (mitte et tal midagi eriti viga oleks, aga ta tuleks kokku tagasi lapata). Siis teeme niukse 33-de retke läbi põlvamaa, et vähe pole:)

Odoot...ma vaatasin siin nüüd neid pilte täpsemalt. Ühel on nagu trummel taga, aga viimasel pildil justkui oleks ketas. Kas mu silm petab või vahetasid ära? Kui ja, siis kui töömahukas see on?
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Alfa 33 1.3 1993- Alfahoolik

#10
Kõik suuremad probleemid mis tekkinud on just tänu sinu vedrustusetükkidele ära lahendatud.

Pidurisadulad - vanadel oli tappides lõtk, sinu omad olid üldsegi liugurite peal :icon_thumbup:
Sisemise poolteljeotsa kumm ja kaks polti - keset tartus otsustas pooltelg tänu poltide iseeneselikkule lahtikeerdumisele alt kukkuda. Niisiis ma lükkasin ta foori alt kõrvaltänavasse ja tuttava garaažis panin tagasi külge, kodus vahetasin veel katkiläinud kattekummi ja lisasin kaks kaduma läinud polti.
Amordid - Avastasin, et Imola ja sinu 33 omad on erinevad(ühel on tugilaager üleval, teisel amordi ja alumise vedrukausi vahel. Kasutasin natuke loomingulist mõtlemist ja nüüd ma sõidan topelttugilaagritega :icon_sick: :D Siiani on kõik OK.
Lisasks sain taastamiseks kaks sarniiritoorikut. Ja üks puks oli ka okei.

Hetkel on suuremad vead lambda, nukkvõlli otsatihend, õliga koos peaks ära vahetama. Äkki keegi teab kas sinna läheb mingi tavaline simmer, mida saab kuskilt laagripoest või peab spetsiaalselt tellima?

Käigukasti parempoolne veovõllitihend laseb läbi ja käigud ragisevad kui keegi võõras sõita üritab:D Olekski hea kui saaks teise kasti kõrvale taastamiseks. Aga ma arvan, et see on suure koguse õllede küsimus :D

Taga ketas on minuteada vaid neliveolisel. See et ma vahest poeskäimise asemel mõne jupi ise valmis trein ei tähenda, et ma taha kettaid aretama hakkan, nii hulluks pole veel läinud. :icon_hi:
159 2.4 JTDm:
Pilt

Alfa 33 1.3 1993- Alfahoolik

#11
Nojah. Kena siis. Ma nägin ilmselt pildi pealt valesti, viimase foto peal sirab midagi sealt velje vahelt, nagu oleks ketas.
Käigukasti osas võime kokkuleppele saada. Kasvõi mingite juppide vahetuse kaudu.

Ma ei väsi kordamast, kuidas ma (tutika katiga küll) läbisin ülevaatuse gaasitesti lahtise lambdapistikuga. loomulikult õndsas teadmatuses olles, et ta lahti oli....Endal õnneks enam seda probleemi pole, sest mootori koodi järgi (30550) pole mul kati vaja. Muidu on ikka aasta ja lambda.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Alfa 33 1.3 1993- Alfahoolik

#13
MorzokMan kirjutas:Tegelikult ei huvita see mootori kood vist suht kedagi. Kui on passi sisse kirjutatud "kat", siis võimle mis sa võimled, mõõdavad sulle kati mõõdupuu järgi.
Ei.
Ma uurisin seda asja, pidades pikki vestlusi kõigi võimalike kottimisaspektide üle ARK tehnospetsialistiga. Peab minema ülevaatuspunkti (ükskõik millisesse, aga kindluse mõttes ARK enda omasee) ja tuvastada laskma mootori koodi. Tuvastamiseks piisab isegi fotost, või nii ma aru sain. Halvemal juhul tuleb lihtsalt kollektor maha keerata ja lasta neil endal vaadata. Või võtta mingi günekoloogi peegel kaasa, millega selle numbrini pääseb:)) Kui kõik klapib (sama mudeli/tootja mootor, ümberehitusluba pole vaja kui võimsuse vahe jääb 30% sisse jnejne) siis nad aktsepteerivad seda. Registriandmed tuleb muidugi vastavalt muuta.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Alfa 33 1.3 1993- Alfahoolik

#14
MorzokMan kirjutas:See on ilus Imola. Hmm.. kunagi enne oli ka omanik siin foorumis. Isegi paar juppi sinna külge on käinud läbi minu käe. Igal juhul hea näha, et 33-sid jälle liikvel on. :icon_thumbup:
Omanik elus ja tervis korras ::itpnt::
PS tagant paistab minupantud Sebring for Alfa33 :twisted: lisaks pool salongi on LED valgustuseks ümberehitatud, kahju et aint pool ei jõudnud ma tol ajal seda lõpuni viia :oops: Nukvõllid on tal ühe spetsi poolt "taastatud" nii et sai tehtud isegi 1mm juurde tehase tõusule :icon_cop: nii et täiega tuunitud püss lisaks :)

Alfa 33 1.3 1993- Alfahoolik

#15
ar2r/33 kirjutas:lisaks pool salongi on LED valgustuseks ümberehitatud, kahju et aint pool ei jõudnud ma tol ajal seda lõpuni viia :oops:
No ma ikka mõtlesin, et kes on söendanud sinised ledid lülitite sisse toppida. :icon_censored: :mrgreen: Kella taust lisaks veel punane. :icon_thumbup: Õnneks ma olen su tööd jätkanud ja igale poole istutanud rohelised ledid, et silm puhkaks ja läheks masina interjööriga kokku. :) Mulle see moodne tuuningsinine peale ei lähe.

Kle tead mul üks nukvõlli otsatihend lekib, kas sinna läheb mingi standartne mõõt, et saab arvatavasti kuskilt laagripoest tellida või on mingi imemõõtmetega? Sa peaks nagu olema lahti võtnud seda mootorit. :P
159 2.4 JTDm:
Pilt