Alfa Romeo 164 3.0l v6 24klappi atm. KaSS666

#17
Nii, täna siis sai vahetatud mootoriõli ja filter, läbisõit selleks hetkeks 292765km.Sisse läks miski belgias toodetud 5w50 õli, filtriks SCT filter.
Summutit sai lapitud, mõni pisem auguke oli tekkinud torule.
Sai ka korralikud suverehvid alla, ette yokohamad 195/65/15", taha michelin energy saverid 195/65/15", masin muutus oluliselt vaiksemaks, ja sõita on ikka hoopis teine tera kui vanade ka kivistunud m+s-idega.
Järgmiseks läheb vahetusse kastõli.

Küsimus targematele, mis erinevus on luuptulega variandil ja ilma luubita variandil, ehk kas klaasid ka erinevad? :oops:
Ja kas vanema(89...) aasta klaas ja uuema(94...) erinevad ka välimuselt ja kujult jne...? :oops:

Muidu ikka ainult kalla ja talla, käib nagu emasüda!!! :icon_clap:

Päikest!

Priit

Alfa Romeo 164 3.0l v6 24klappi atm. KaSS666

#19
paneme siis siia ka järeltulevatele lugejatele tulede pildid :-)

Originaal:
eest
Pilt
tagant
kõige esimene (merevaiguvärvi suunad)- ei ehitatud aastakestki
Pilt
MY88 kuni MY91 (valged suunad)
Pilt
alates MY91 läksid suunad punaseks
Pilt
al MY93- tavaline ja Super on eristatavad läbi siledate plastpaneerlide ja kroomliistu (pildil siis Super)
eest
Pilt
tagant
Pilt
Morette koletuuning:
Pilt
:mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 164 3.0l v6 24klappi atm. KaSS666

#21
Nonii, sai siis täna nokitud alfa kallal ja selgus hoopis selline asi, et saba andis kliimapumba rihmaratta laager.
Kliima rihmaratast käega ringi ajada ei jõua igatahes, kliima sidurit jõuab aga väega vaevaliselt.
Nüüd siis palun targematel vastata, kas vahetada vanal pumbal laager, või muretseda kasutatud ja korralik pump?
Omal kliima toimetas ilusti enne.

Ette tänades!

Priit

Alfa Romeo 164 3.0l v6 24klappi atm. KaSS666

#22
:icon_hi:

Omast kogemusest : kui laager saba annab, siis tekib pikk pikk pikk vile ja pump käib ikka vabalt ringi. Kui pumpa enam ringi ei jõua vedada on süsteemis õli otsas ja teema on ammendatud (uut pumpa vaja).

kui aga pumpa jõuad rohkem liigutada, kui ratast, siis tasuks ratas otsast ära võtta ning vaadata, mis seal vahel on (laagrid tavaliselt häälitsevad väga pikalt enne, kui lõplikult kinni jooksevad- kui pikka häälitsemist pole olnud, siis võibolla on lihtsalt midagi toredat sinna vahele sattunud)
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 164 3.0l v6 24klappi atm. KaSS666

#23
Servus! :icon_hi:
Nii, täna sai siis maha kistud läbi ussi...ni see kurjamu kompressor, rihmaseib käib niisama kilinalkolinal ringi, sidurist jõuab pumpa ringi ajada küll.
Tekib küsimus, kas kellegil võib olla sellist kompressorit vedelemas "sümboolse" raha eest, või kas sobib mõni lancia või fiati oma kah külge nii 1:1-le?
Või kas on mõtet vahetadagi seda ratast või ongi mõtekam otsida uut kompressorit???

Ette tänades!!!
Priit

Alfa Romeo 164 3.0l v6 24klappi atm. KaSS666

#24
Kle mul 1 kompressor on üle küll, aga see vist on 3.0L 12v pealt. Ma ei tea palju seal vahet on. Seisukorda ei tea, aga torusid lahti keerates tuli keere selle alumiinjumist korpuse tagumise kaane pealt maha. Aga selle saad oma vana pumba küljest võtta kui muu sobib. Enivei, pead ise sobivuse välja selgitama ja kui tahad, siis võid sümboolse raha eest omale saada.

Alfa Romeo 164 3.0l v6 24klappi atm. KaSS666

#25
Mul vedelemas üks kokku jooksnud kliima kompressor 164 3,0 24v mootorilt pärit, kuid seal oli minu mäletamist mööda siduri ja vabajooksu laagri osa korras, kui on huvi otsin välja.

Alfa Romeo 164 3.0l v6 24klappi atm. KaSS666

#26
Tere!

To: AaduT -12klapilise oma ei sobi, tal sidur ja sihmaseib teine,mul 6 soonega rihm käib ja kõik rullid 1 rihmapealt,12 klapilisel vist 3 rihma kui mälu ei peta!

To: VML kui viitsid võid otsida küll, kui rihmaseib ja laager ok, huvi on olemas. Ilmselt neljapäeval mul korralik kompressor koos kõigega olemas, aga siis saan enda vana ka korda teha ja on 1 tagavara ka kui miskit peaks juhtuma.

Muidu muud polegi huvitavat toimund, esituledele plaanin ka see nädal uued klaasid muretseda, plastikust küll aga parem kui katkised.
Käsipidurit ka vaja peale pingutada ja siis saab üv ka ära tehtud (vähemalt loodan)
Muud asjad toimetavad siiani ptüi-ptüi-ptüi 3x üle vasaku õla :D
Üritan see nädal uuemaid pilte ka teha ja siia ka lisada.

Parimat seniks!!!
Priit

Alfa Romeo 164 3.0l v6 24klappi atm. KaSS666

#27
Nonii!
Ja ta sõidab jällegi:D
Sai siis mindud hetkel kergema ja odavama vastupanu teed, tellitud lihtsalt uus konditsioneeri laager (10 eurot), ja pump nõ tühjalt peale tagasi, kuna rahadega hetkel veits kitsas, ja enivei talv tulekul, siis nagunii konti ei kasuta.
Eile siis sai veel tegeletud muude asjadega nagu käsipidur jms, mõned mootori voolikud välja vahetatud mis pragulised jne..
Ja lambist kadus masinal signaal, mulju nuppe palju tahad a pasunad vait.
Juhtmed üle vaadatud, need korras, ühtegi katkist kaitset ka ei leidnud.
Huvitav, kindlasti hakkavad üv-l jonnima sellepärast. :icon_cop:

Nüüd peab veel kastis õli ära vahetama uuesti, tuleklaase ka pole veel saanud. :oops:

Muidu endiselt sõidab kenasti.

Alfa Romeo 164 3.0l v6 24klappi atm. KaSS666

#28
Zakalwe punasel 155-l kadusid signaalid ka täiesti iseenesest ära. Lihtsalt pasunad väsisid ära. Ses mõttes, et kui vool tuleb pasunatele peale (nõuab kahte inimest: üks vajutab nuppu ja teine mõõdab klemmidel pinget), aga hääl pasunatest välja ei tule, on probleem selge.
cron