Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#166
Vahepeal tõmbasin veel natuke asju laiali

Sillapoldid lähevad kõik vahetusse, abs alus on vaja uuesti üles ehitada ja radika alumine tala samuti.

Üks esimene laager on kinni, ühel rummul on samuti keermed maas.

Ja kui vedrud tundusid lühikesed, siis well eks nad vist ongi...
Tegelikult ma olen normaalne....
Manused
IMG_20200328_164022.jpg
IMG_20200328_164022.jpg (5.09 MiB) Vaadatud 6410 korda

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#168
Jäigemad on küll - kui nüüd kausid kohale tuleks, siis saaks äkki esimesed rattad maha - eks siis paistab.

Ametlikult oli kirjas 30mm aga tootja hinnangul sobivad need vedrud kõigile 164-dele, seega võib olla jääb 25mm madalam (mootori kaaluvahe on olemas ikkagi)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#169
Update:

Kausid pandi Soomest Eesti poole teele 24.03 hommikul ja siiani pole need kuhugi jõudnud ( "global stuff jms" - natuke ärritama hakkab ... Ma saan aru, et ootaks üleandmist aga see, et andsime üle aga ei tea kellele on kuidagi imelik)

Õõtsapoldide välja vahetamine originaalpoltide vastu on põnev, kuna 164 kasutab (trummipõrin) Ferrari polte :mrgreen: seega maksab iga polt 13 eurot ja mutter 4 eurot

Nii vihane ma kah raha peale ei ole, et hakkaks 60 eest nelja polti koos mutrite ja seibidega ostma

Kehva lugu on muidugi see, et meie poldikaupmehed eraisikutele sellist kogust erimõõdus polte ei telli :D

Otsime edasi

Igatahes see nv ei saa jälle midagi tehtud...
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#171
kohe, kui ma vajalikud tükid kokku saan, siis ütlen julgemalt :D vahepeal tuletati mulle õnneks meelde, et meil on olemas ettevõte nimega BalticBolt, kus on igasugu imevigurerid olemas.

kusjuures see on veidi imelik, et 164 nii palju samu tükke kasutab (tipo4 platvormi eesmärk oli ju teha universaalsem põhi eri firmadele... tulemus-> 164-le sobivad üksikud Thema tükid ja 9000-dega on vähem ühiseid detaile, kui Ferrari 400-ga :D - siiani olen tuvastanud vaid selle, et 9000 ja 164 kasutavad samu istmemootoreid ja ventikat + õõtsa esimesi pukse)

Kausid on jätkuvalt "õhus"- soomlased väidavad, et on 24.03 laeva läinud aga keegi ei tea kuhu see laev läks ja kas need laevast välja jõudsid, või istuvad koos laevaga kuivdokis ja ootavad reisiliikluse taastumist ... viimasel puhul vist pean tegema selle karmi otsuse, et keeran väsinud kausid alla kuniks uued jõuavad.

Otsingud jätkuvad ka velgede rindel aga tõenäoliselt seda vaid järgmised kolm nädalat, siis on enamvähem aeg uute rehvide otsimisega alusatda :)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#172
Maagilised asjad juhtuvad vahel- kurtsin kausimüüjale esmaspäeval, et ikka ei miskit, ta tegi pöördumise posti.fi poole ja täna hommikul järsku olid kausid kulleriga ukse taga :D

vahepeal sai vahetatud ka üks rattalaager ning rumm ja peale lõunat siis garaazi, et esiotsa kokku lappama hakata (probleemkohaks on muidugi jätkuvalt poldid, mis on küll saadaval aga kuna ma uut autot täna ostma ei läinud, siis on veel nõks kaugel).

Mädanenud abs-i aluse asemele saab vast uue ning airbagi ECU saab vast samuti uue.

vahepeal saab siis vast pidurid kokku panna, veovollid otsastada, uued simmerid tellida, trossid õlitada ja kui temperatuur vähegi lubab, siis saab ka ehk esimesed kihid värvi komponentidele peale :D
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#173
Niisiis - eilne läks sellele, et otsida amordilaagreid ja puhastada detaile.

Amordilaagreid ei leidnud (ma ei kujuta ette kuhu need panin) ja nii mõnelegi detaililr sai augud sisse puhastatud :? Eriti masendav on olukord mootori patjadega (peab vaatama, kas ehk õnnestub neil põhjaplekk välja vahetada - padjad ise on korras aga alumine kinnitus on otsas)

Teine teema on muidugi pidurikaitseplekid (olemasolevad sobivad vaid šablooniks (keegi mõnda korralikku plekkseppa teab?)

Üldiselt tundub, et esimene osa autost on juba üsna Ok (täna saab detailid puhtaks ja tsingi, krundi ja värvi alla) ning järgmise nädala hakul peaks ka poldinduse üle käima ja oleks asi juba hea :D

Siis saab juba järgmised asjad ette võtta - näiteks tagumise sillatala ja vedrude vaheruse.

Suurimaks probleemkohaks on hetkel mootor. Nimelt ei mahu see kuidagi pukki enne kui auto on garaažist väljas ...
Tegelikult ma olen normaalne....
Manused
IMG_20200410_143155.jpg
IMG_20200410_143155.jpg (8.21 MiB) Vaadatud 6131 korda
IMG_20200410_143143.jpg
IMG_20200410_143143.jpg (9.35 MiB) Vaadatud 6131 korda
IMG_20200410_143159.jpg
IMG_20200410_143159.jpg (7.63 MiB) Vaadatud 6131 korda

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#174
Terve lihvimise päev selja taga - ma arvan, et auto detailid on kokku umbes 300 g kergemad :D

Padjad vajavad alumise metalli vahetust ja piduriketta katted on lootusetult surnud.

Küll aga ülejäänu hakkab vaikselt looma (vast on järgmine nädal korralikku ilma, et saaks vaikselt aga järjekindlalt nina kokku panema hakata) - natuke kahju muidugi kah juba :D

Laagrite otsimisel leidsin keldrist jälle pool 156 sw-d :D (ma ei saa aru, kuidas neid tükke nii palju on- stabikakondid,tuled,amort,vedru jne) aga mida ei leidnud olid laagrid :(

Need olid garaažis kõige esimese panipaigad kõige ülemisel riiulil - täpselt seal, kuhu ma nad panin ...

To be continued (kui just mingeid suuri tõrkeid ei tule, siis on graafikus)

P.s. kellel on vaja haruldasi jubinaid,siis tmuukkonen pakub uue webshopi kaudu nüüdsest pmst kogu myalfa.de loendit :)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#175
Vahepeal selgus, et pooltelje kattekummid on vales mõõdus.

Küll aga õnnestus saada balticboltist 14 euro eest vajaminevad 4 polti ja 4 mutrite (2 polti on küll liiga pikad aga mis seal ikka - varemgi keermestamisega tegelenud - ma loodan muidugi et õige lõikur on olemas muidugi ...)

Muude 164 asjadega tegeleda pole veel jõudnud ( ja ühtegi plekkseppa kah ei ole leidnud)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#176
Eile siis oli töine päev jälle - amordid , stabikas ja ülemised vedrukausid said uue kuue.

Samuti määrisin ketid ja kangutasin tagavarapinguti lahti.

Next step - uued välimised poolteljeotsad (vanad on tehasest pärit veel .. ) ning siis saab need laiali kangutada.

Edasi kere kallale ning siis juba varsti saab hakata kokkupanekut plaanima :)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#177
Väike birdie aga ikkagi tähtis milestone

Järgmiseks korraks jääb siis poolraam kokku panna ning rummud võõbata ja pidurisadulad värvida (leidsin hämmastaval kombel täiesti ehtsat pidurisadula värvi, mis ei ole kollane, punane või sinine vaid on täiesti hõbedane)

Ja muidugi nagu ikka - kuidas kuram küll tehases kokku pandud välimised veovõlliotsad peale 25 aastat lahti saada on müstika
Tegelikult ma olen normaalne....
Manused
IMG_20200508_162906.jpg
IMG_20200508_162906.jpg (6.91 MiB) Vaadatud 3946 korda
IMG_20200424_171418.jpg
IMG_20200424_171418.jpg (7.93 MiB) Vaadatud 3946 korda

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#178
Vahepeal siis on veovõllid peaaegu koos - muidu oleks täiesti aga üks ots eemaldus veovõlli küljest kehva nurga alt ja tekitas umbes 10 kg jagu erinevaid vandesõnu. Täna sai enamvähem pöialt liigutada juba :)

Fun fact :

Vana 164 puhul kehtib alati viimase poldi reegel - eemaldasin täna teiselt autolt istmed, polstrid ja iluvõre - kõik viimased kruvid- poldid olid kinni, seega kulus kokku masendav 1,5h

Tulemuseks üsna ok nahksalong, mille esimesed polstrid olid mingite ultrarõvedade twiiteritega ära rikutud ning üks tagumine polster on huvitaval kombel krussi keeranud (eks paistab, mida ja kuidas seal kokku aretada õnnestub - mul on tegelikult nyyd kolm polstrikomplekti ootel)

Aga positiivse poole pealt - pidurisadulad tahavad uuendamist ning värvi ja peale seda peaks saama juba uued piduritorud paika, raami kokku ja alla ning tagasillaga tegelema hakata

Mootorini ei ole veel jõudnud - ühtpidi ei taha seda niisama laiali kakkuda, teistpidi - no ei ole mul vahendeid, et see kindlalt pukki kinni panna :(
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#179
Fun day again

Hakkasin poolraami kokku panema ja no ei istu kokku - vana raam kõrvale ja pilt selge

Kuradima leedu rotid müüsid mulle rämeda raha eest tõsise laksu saanud poolraami (esimene serv on paugust täiesti üles ära käänatud)
Lootust on, et ehk saan ikkagi
Mida muidugi ei osanud enne vaadata, kuna vanametall maksab kordades vähem...

Positiivse poole pealt - esimesel pilgul tundub, et poolraami tagumine osa on paigas , seega midagi sellest ehk ikka kokku jäämata õnnestub

Negatiivse poole pealt veel - üleeile hangitud võre on veel augulisem, kui minu vana ...

Ja veel - nahksisu vajab ikka kordades rohkem tööd, kui esialgu tundus .... Ja mõlemad kundepoolsed uksepolstrid on pmst utiil

Positiivsema poole pealt - kapoti all pole roostega asi üldse nii hull (välja arvatud püstakud, mille sisemine kauss on suht otsas)

Aga veel positiivsema poole pealt - enam mingeid üllatusi tulla ei tohiks

Täna sai siis piduritega niikaugele, et kohe kui poolraami enam-vähem sirgeks saab ning auto alla jõuab, siis tulevad uued torud paika ning pmst kõik pudinad ilusti paika... Järgmine nädal jällegi planeeritud :D
Tegelikult ma olen normaalne....
Manused
IMG_20200522_151236.jpg
IMG_20200522_151236.jpg (10.4 MiB) Vaadatud 3640 korda
IMG_20200522_151320.jpg
IMG_20200522_151320.jpg (9 MiB) Vaadatud 3640 korda
IMG_20200522_180035.jpg
IMG_20200522_180035.jpg (4.11 MiB) Vaadatud 3640 korda
cron