Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#136
Pildid tulevad nõks hiljem :)

Just avastasin, et mul on neid kuidagi vähe tehtud

Paar hiljutist siiski
Tegelikult ma olen normaalne....
Manused
20160611_124229.jpg
20160611_124229.jpg (1.44 MiB) Vaadatud 422 korda
IMG_20190210_151631.jpg
IMG_20190210_151631.jpg (5.78 MiB) Vaadatud 422 korda

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#138
Update :

Siiani on vaid napp 10 polti pooleks läinud :D

Aga - jahutus on maas, sisselase ja väljalase on maas, mootori küljest pea kõik kaablid ja torud lahti. Ning tuleb tunnistada, et roostet on ikka isuga tekkinud (esipaneelid, sillatalad, õõtsad ja tiibade tagune on üsna roostekarva aga metalli paistab veel jaguvat)

Sama pilt avaneb ka roolivõimu ning piduritorudel (tõenäoliselt saavad mõlemad täies pikkuses uued)

Kohustuslikus korras on muidugi ka vee väljalaskeavad põhja alt roostes ning pamprite taga ei ole samuti kinnituskohad just kõige värskemad.

Hetkel paistab, et kõik poldid, mutrid, klambrid, torud, voolikud ja kaablid saavad uued. Kõik vähegi roostes kohad tulevad puhtaks ja talverehve enam alla ei pane :P

Positiivne on muidugi see, et enamus jubinaid on olemas ja ülejäänute osas on üsna hea plaan taastootmiseks olemas (v.a keskmine tagatuli, mille servapoltide taastamine on kuidagi kõrgeima klassi müstiline ettevõtmine)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#139
natuke veel update:

veovõlli otsa eemaldamisel suutsin vajalikud tööriistad ära murda (kui mutter on ikka veerandsada aastat kinni olnud, siis 7 aastat vana padrunipikendus sellele küll vastu ei pea), seega natuke uusi tööriistu ja uuele ringile. )

hetkel on siis veel jäänud mootori ja kasti eemaldamine, mille eelduseks on veolvõllide ja mootoripoltide eemaldamine. peale seda saab mootori pukile tõsta, kasti nurka paigutada ning poolraami koos roolilatiga kätte.

tuleb tunnistada, et kui kogu ümbritsev mudru eemaldada, siis on Nord ikka üsna pisike asi
Pilt
vs
Pilt


Ja nüüd alles läheb põnevaks :D
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#142
need on tagaamordid - mul on need 2 aastat tagasi vahetatud

aga natuke tükkidest veel-> 3/4 olemasolevatest amortidest on korras :) seega väga hull seis ei ole ; vedrud lähevad vahetusse; amordilaagrid samuti. esimesed kausid tuleb puhtaks harjata ja siis paistab, kas vahetusse või uue katte alla... et ei juhtuks nii nagu ükskord vanasti:
Pilt
Pilt
raamid lähevad keevitusse, kere alumine serv, siseküljed ja amordipüstakud tulevad puhtaks ja samuti uue katte alla (auke ei paista rohkem, kui need, mis tehasest tehtud on:
Pilt
Pilt
ja ülejäänud asjadega veel paistab - hea meelega vahetaks kõik asjad välja aga enamust asju pole kuskilt enam võtta (agregaatide taastamine saab igal juhul põnev olema- roolivõimu pumbal on lõtk sees, kliimakompressor on kinni, genekas tahab uusi harju ja kui juba, siis tasuks ka starter laiali võtta )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#144
vahepeal läks pea kuu muudele tähtsatele toimetamistele, seega nii kaugel veel ei ole, et mootoritõstuk koos oleks AGA

mehhaanilise poole pealt on lootust - pea poole päeva raske töö tulemusena on veovõllid käes ja mootor on veel 2 padja küljes kinni (no kuram küll- ei mõelda üldse inimeste peale, kes ilma autotõstukita remonti peavad tegema ).

Piduritorud ei ole küll hullud aga kuna need ei ole kunagi pumbast lahti kõinud, siis tuleb teha rebi-lõika metoodikaga uued. Ei midagi lihtsamat - tagumine pool autost on juba vase peal, nüüd siis natuke veel. Piduri peasilindrit ei müüda, seega uued tihendid ootel. Ühe poole pidurisadul vajab veel uuendamist , siis on ring peal ja arvatavasti lähevad värvi alla (pole veel otsustanud :) )

nüüd siis jääb nüüd ainult küsimus, mis hetkel saab mootori maha, auto pukkidele ja poolraamid alt ära... ja muidugui see küsimus, et kas keegi teab kedagi, kes teab kedagi, kes oleks võimeline need taastama :) Taastamist vajavaid metallitükke ja pindu on muidugi veel eri kohtades

Tellimislehtedel olevate juppide nimekiri kasvab jubeda kiirusega KUID on summaarselt veel üsna kaugel sellest, mis 159 peale kulub :D

Positiivne on see, et auto kokkupanek on kordades lihtsam :D

Negatiivne on see, et ma ei ole veel autosse sisse jõudnud (seal on nikerdamist mitme aja jagu )
Tegelikult ma olen normaalne....