Alfa Romeo 164TS '94 ts

#33
ts kirjutas:mis siis veel... valuveljed on kah olemas... aga vale ET-ga... ning kuigi ka flantsid on olemas :mrgreen: ei ole polte et neid alla keerata :oops: ma ei saa aru, mis kuradi kamm mul nende rattapoltidega on :evil:
Mis mul jälle häda on, et mind juba valuvelgede mittesobivuses süüdistatakse
:lol: :lol: :lol: :lol:


aasta möödas ja ma kordan ka kutset
tule tuuluta oma autot :P

seekord pole vaja kaugele sõitagi, piisab kui vead koduse rapla servale end :D

Alfa Romeo 164TS '94 ts

#34
:icon_hi:
E.T. kirjutas:aasta möödas ja ma kordan ka kutset
tule tuuluta oma autot :P

seekord pole vaja kaugele sõitagi, piisab kui vead koduse rapla servale end :D
nagu Sa ühes teises teemas mainisid- las 164 sõidab linna ja 155 tuleb rajale...

nüüd siis 164 sõidabki linna HAUEVER- 155 ilmselt mõnda aega ei liigu (mitte enne, kui on selge, kas üldse saab selle saatanase pidurid korda või mitte :| mul hakkab juba katus ära sõitma vaikselt)

vaatama aga tulen ikka 8) [145 kõrval- või siis tagaistmel ]
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 164TS '94 ts

#35
::itpnt::

Alfa omamine on puhas rõõm 8) terve talve maja ees seisnud- poolest pöördest käima ja siis sõidad poodi 8) , piduripedaal muutub kangeks :icon_think: sõidad tagasi... kapott lahti :icon_roll: pilk siduri töösilindrile :icon_shifty: lekib raip ....
NING SIIS
... tuled tuppa teed kapi lahti võtad uue silindri ja kruvid peale :P

siis veel nipetnäpet nagu airbagi diagnostika (hakkas tänaval vilkuma ja nüüd siis jäigi põlema)... ja roolivõimu õli juurde valama :roll: .... ning abs-i juhtplokk uuesti kokku joota :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 164TS '94 ts

#36
:icon_hi:

appdeit-> eile siis sai tagasild powerflexid ning amort uue padja, millel puhata :P

ühtlasi kuna ühe poole klotside hõõrdkatted irdusid oma õigest kohast ning kettad olid nagu kuumaastik, siis sai ka kettad välja vahetatud enne, kui planeeritud oli (planeeritud oli jaanipäevajärgne nädalavahetus... no näed ei vedanud :roll: )

küll aga jääb sellesse aega pidurisadulate ning käispiduritrosside uuendamine, esimeste pidurite vahetus, abs'i plokk ning elektrikalakeste salongist eemaldamine ning pisemad kosmeetilised protseduurid (uus kulmuvärv ja natuke puudrit) koos külmaga (kohe kui meenub, kuhu ma selle pagana kliimapumba pistsin) [ning kui 155 on seest tühjaks saanud ja kanalile upitet, siis ka selle "pisiremont"] - tuleb tegus puhkus (ja peale seda ei ole enam häbi üritustele kohale ilmuda)

eelmisest sügisest saati sõidetud siis 20 tuh NING nagu eile selgus, siis esimesed õõtsapuksid on jälle p...s [ilmselt läheb kogu auto ikkagi powerflexima]

ega rohkem nagu suurt midagi polnudki öelda :mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 164TS '94 ts

#38
veiks kirjutas:vot pergelä...ja mul kodus seisavad tutikad kettad, mõtlesin juba metalli viia :D
mul kodus kah seisavad 164 esimesed kettad koos klotsidega ja 155 tagumised koos klotsidega :icon_thumbup:

ja veel teisipäeva hommikul olid ka 164 tagumised koos klotsidega :roll:

ja kolm nädalat tagasi ka veel 155 esimesed koos klotsidega :icon_angel:

ja siis on mul veel 164 tagumisi klotse 4 tk ja 156 esimesi 2 tk... ja terve pinu masnette ja roostes pidurisadulad :mrgreen: rääkimata veepumbast, rattalaagrist, temp anduritest, kapotiamordigi leiab (mõne pagassiomagi) :book:

krrt mul on ikka palju prahti kodus- aga mida ei ole on vejleflantsid (praeguse seisuga tundub, et KA SEE suvi veluveljed alla ei tule- kuna praegused lamellid ei ole talvel eriti sõidetavad, siis :sherlock: )
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 164TS '94 ts

#40
:roll:

tegelikult mitte originaale vaid lihtsalt umbes 5 mm spacereid (kaks on olemas, kaks on puudu- huvitav on see, et kuigi väidetavalt on kõigil 4X98 poldivahega AR-idel omavahel sobivad veljed, siis need, mis minu käsutuses on ei anna lootustki, et 195 laiusega papu ennast vastu amorti nühkima ei hakkaks )
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 164TS '94 ts

#41
pisike apdeit:

ABS toimib nagu päris
kettad-klotsid on vahetatud
esimesed õõtsad on vahetatud
juhipoolne udutule kate on ära kukkunud :P
ÜV saab kohe-kohe läbi

eerbääg ei toimi jätkuvalt (no ei saa aru mida paganat sel häda on);
kuna õõtsadega tulid kaasa valed sarniirid (liigpisikesed) siis nende vahetus on järgmise nädala teema (loodetavasti koos amordilaagritega)- ühtlasi siis saab auto ka uuesti ringi sõitma (kuna õõtsade vahetuse ajal sai otsustatud, et sillastendi paari nädala tagant teha on meeletu raiskamine, siis praegu vilistab auto igas kurvis nagu oleks käsipiduriga võetud- :oops: häbi sõitagi)

kuna vilistamine on seotud rehvi välisseina kulumisega, siis loomulikult ei hakanud ka uusi rehve valuvelgedel alla painutama :icon_angel: [siinkohal tänud veiks'ile spacerite eest- eks paistab, kuhu ja kuidas need peale täiendavat töötlust istuvad- nimelt on seal puudu piduriketta kinnituspoltide kohad... 164 kettaid aga ilma nendeta on suht keeruline sirgeks ajada]

ah jaa- tervitus alfistiman'ile, kes ei lasknud end heidutada õõtsavahetuse ajal saadud võtmelöögist ega sarniiride mittesobimisest ning viis töö võiduka lõpuni :icon_thumbup:

kosmeetika kallale ei jõudnud, kuna olulisemad asjad võtsid oodatust enam aega :icon_shifty:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 164TS '94 ts

#42
appdeit:

1. valud all- peale 200km läbimist keerasin parklasse ja soss... kruvi rehvis :evil:
tänud Piloti meeskonnale, kes võttis mind kiiresti vastu ja parandas augu ära :icon_thumbup: kusjuures maksma läks see lausa mitte kui midagi :icon_clap:
2. uued rihmad ostetud- aga kuna pööreteandur keeldus eemaldumast ja autot vaja, siis jäid hetkel veel pagassi
3. kütusekulu tõusnud liitrijagu :icon_censored:
4. kett kõriseb ja nüüd juba ka viliseb :icon_censored:
5. summuti tagumine pütt on eemaldumas :icon_censored:
6. mootor elab oma elu - umbes 30 sek peale käivitamist viskab pöörded 1,7 krpm kanti ja jääb sinna pea kolmeks minutiks :mrgreen:
7. pamper vajab hädasti värvi :(
8. esitiib on ikka veel mõlkis :icon_shifty:
9. istmekatted on hirmus kulunud ja vajavad veidi tööd :icon_roll:
10. kliimapump on ikka veel keldris :oops:
11. käsipiduritross on ikka veel pagassis :oops:
12. armatuuris on kaks pirni läbi põlenud :icon_angel:

Otsus- Decommission paariks kuuks (kuni keti jms nänni kohale ja paika saab)


Muud lõbusat- 155 kütusevooliku ots- out of production... ehk õnnestub 145 pump asemele istutada (nädalavahetusel paistab...

Otsus- decommission... kuni keretööde lõpuni

ja ma arvan, et teen ka 155 kohta siiasamma teemasse sissekandeid :reading: kui midagi teha on



ja niikaua siis tuleb muud moodi liigelda :grandpa: näiteks Golf 3 või Audi 80 osta või midagi :cry:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 164TS '94 ts

#45
klapikambri kaas maha, kruvikas vahele, kett pingule...

suurem kõrin on kadunud AGA pinguti hambad on enamvähem maas- sealt ta saadan kõrisebki

ts kirjutas:
mrt kirjutas:Kusjuures odavama otsa alfa 156 hinnad on umbes samas klassis mis golf 3 või audi 80. Ja ma ei usu et see odav 156 nüüd ei sõida
:icon_shh:
´98 156 1,6TS
Tegelikult ma olen normaalne....