Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#136
Pildid tulevad nõks hiljem :)

Just avastasin, et mul on neid kuidagi vähe tehtud

Paar hiljutist siiski
Tegelikult ma olen normaalne....
Manused
20160611_124229.jpg
20160611_124229.jpg (1.44 MiB) Vaadatud 5820 korda
IMG_20190210_151631.jpg
IMG_20190210_151631.jpg (5.78 MiB) Vaadatud 5820 korda

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#137
Vahepeal paar värsket klõpsu
Tegelikult ma olen normaalne....
Manused
IMG_20190714_161525.jpg
IMG_20190714_161525.jpg (3.42 MiB) Vaadatud 5778 korda
IMG_20190714_195727.jpg
IMG_20190714_195727.jpg (3.68 MiB) Vaadatud 5778 korda
IMG_20190714_161451.jpg
IMG_20190714_161451.jpg (4.29 MiB) Vaadatud 5778 korda

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#138
Update :

Siiani on vaid napp 10 polti pooleks läinud :D

Aga - jahutus on maas, sisselase ja väljalase on maas, mootori küljest pea kõik kaablid ja torud lahti. Ning tuleb tunnistada, et roostet on ikka isuga tekkinud (esipaneelid, sillatalad, õõtsad ja tiibade tagune on üsna roostekarva aga metalli paistab veel jaguvat)

Sama pilt avaneb ka roolivõimu ning piduritorudel (tõenäoliselt saavad mõlemad täies pikkuses uued)

Kohustuslikus korras on muidugi ka vee väljalaskeavad põhja alt roostes ning pamprite taga ei ole samuti kinnituskohad just kõige värskemad.

Hetkel paistab, et kõik poldid, mutrid, klambrid, torud, voolikud ja kaablid saavad uued. Kõik vähegi roostes kohad tulevad puhtaks ja talverehve enam alla ei pane :P

Positiivne on muidugi see, et enamus jubinaid on olemas ja ülejäänute osas on üsna hea plaan taastootmiseks olemas (v.a keskmine tagatuli, mille servapoltide taastamine on kuidagi kõrgeima klassi müstiline ettevõtmine)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#139
natuke veel update:

veovõlli otsa eemaldamisel suutsin vajalikud tööriistad ära murda (kui mutter on ikka veerandsada aastat kinni olnud, siis 7 aastat vana padrunipikendus sellele küll vastu ei pea), seega natuke uusi tööriistu ja uuele ringile. )

hetkel on siis veel jäänud mootori ja kasti eemaldamine, mille eelduseks on veolvõllide ja mootoripoltide eemaldamine. peale seda saab mootori pukile tõsta, kasti nurka paigutada ning poolraami koos roolilatiga kätte.

tuleb tunnistada, et kui kogu ümbritsev mudru eemaldada, siis on Nord ikka üsna pisike asi
Pilt
vs
Pilt


Ja nüüd alles läheb põnevaks :D
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#142
need on tagaamordid - mul on need 2 aastat tagasi vahetatud

aga natuke tükkidest veel-> 3/4 olemasolevatest amortidest on korras :) seega väga hull seis ei ole ; vedrud lähevad vahetusse; amordilaagrid samuti. esimesed kausid tuleb puhtaks harjata ja siis paistab, kas vahetusse või uue katte alla... et ei juhtuks nii nagu ükskord vanasti:
Pilt
Pilt
raamid lähevad keevitusse, kere alumine serv, siseküljed ja amordipüstakud tulevad puhtaks ja samuti uue katte alla (auke ei paista rohkem, kui need, mis tehasest tehtud on:
Pilt
Pilt
ja ülejäänud asjadega veel paistab - hea meelega vahetaks kõik asjad välja aga enamust asju pole kuskilt enam võtta (agregaatide taastamine saab igal juhul põnev olema- roolivõimu pumbal on lõtk sees, kliimakompressor on kinni, genekas tahab uusi harju ja kui juba, siis tasuks ka starter laiali võtta )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#144
vahepeal läks pea kuu muudele tähtsatele toimetamistele, seega nii kaugel veel ei ole, et mootoritõstuk koos oleks AGA

mehhaanilise poole pealt on lootust - pea poole päeva raske töö tulemusena on veovõllid käes ja mootor on veel 2 padja küljes kinni (no kuram küll- ei mõelda üldse inimeste peale, kes ilma autotõstukita remonti peavad tegema ).

Piduritorud ei ole küll hullud aga kuna need ei ole kunagi pumbast lahti kõinud, siis tuleb teha rebi-lõika metoodikaga uued. Ei midagi lihtsamat - tagumine pool autost on juba vase peal, nüüd siis natuke veel. Piduri peasilindrit ei müüda, seega uued tihendid ootel. Ühe poole pidurisadul vajab veel uuendamist , siis on ring peal ja arvatavasti lähevad värvi alla (pole veel otsustanud :) )

nüüd siis jääb nüüd ainult küsimus, mis hetkel saab mootori maha, auto pukkidele ja poolraamid alt ära... ja muidugui see küsimus, et kas keegi teab kedagi, kes teab kedagi, kes oleks võimeline need taastama :) Taastamist vajavaid metallitükke ja pindu on muidugi veel eri kohtades

Tellimislehtedel olevate juppide nimekiri kasvab jubeda kiirusega KUID on summaarselt veel üsna kaugel sellest, mis 159 peale kulub :D

Positiivne on see, et auto kokkupanek on kordades lihtsam :D

Negatiivne on see, et ma ei ole veel autosse sisse jõudnud (seal on nikerdamist mitme aja jagu )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#145
ja jälle üks kuu möödunud :crazy:

vahepeal on selgunud, et eesmärk jääb hinnangu mõttes kuhugi hindele 2,3 (100% originaaliks ei taasta, kuna plaanin seda igapäevaselt kasutama hakata, aga roostetäppe, lahtisi tüübleid ja mittetöötavat tehnikat autosse ei saa jää).

Detailide vahetusega on hetkeplaan selline, et parandan nii palju originaaldetaile, kui kannatab

praegune olukord siis lühidalt:
1. mootor ja kast on veel autos aga täiesti lahti, roolilatini pole veel jõudnud, kõik ülejäänud asjad on kapoti alt eemaldatud

2. kere seisukord on üllatavalt hea. Kapoti alt vastu vaadanud rooste on vaid pinnapealne, amordipüstakutes on samuti roostetäpid, nagu ka põhja all

3. on tekkinud kolm detailide kuhja
a. ise taastatavad detailid (jube suur hunnik) - sisaldab kõiki asju, mis tuleb puhastada, värvida, liimida, joota jne

b. mujal taastatavad detailid (mitte väga suur hunnik, peamiselt kapoti alused metalldetailid, mis ootavad poolraami eemaldumist ning kõik voolikud ja torud, mida käepäraste vahenditega ei paika)

c. vahetatavad detailid (üsna suur hunnik), millest osa on saadaval, osa tuleb ise teha (praeguse plaani kohaselt vahetan välja kõik pistikud, voolikud, klambrid, osa juhtmetest, trossid, kõik kandmiku ja veermiku osad, mis vähegi mõistlikus kvaliteedis saadaval on). Vahetamata jäävad vaid need detailid, mis on vahetatud viimase 3000 km jooksul (need saavad vajadusel uuenduskuuri).

4. Mootorit siiski kaasa aitama ei hakka - küll aga saab uue sisu
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#146
Lõpuks siis niikaugel, et mootor ja auto on eraldi nurkades

Uus pilk mootoriruumi avaldas, et poolraamil vist pole suurt häda midagi - allservast on mõne koha pealt sool läbi söönud aga ülalt vaadates on kõik üsna ok, küll aga käiguhoovastiku puksid ja kattekummid on lootusetus seisus (ja nagu ikka - müüakse neid jee

Alumised mootoripadjad tunduvad üsna Ok olema, kuid igaks juhuks vahetan need välja (kui leian muidugi)

Spidoka anduriga on vist asi nõks kehvem - tõmban difri lahti, siis paistab, kas seal on midagi teha või mitte (praegu tundub, et see hammakas, mis kiirust loeb on kulunud - aga vajab veel testimist)

Kasti enda juures aga mingeid suuri üllatusi ei paista :)

Tunnise juurdlemise tulemusena ei tulnud mul eile igatahes ühtegi head mõtet kuidas mootor pukki saada.... Nüüd on nädal aega leiutada :)

To be continued
Tegelikult ma olen normaalne....
Manused
IMG_0057.JPG
IMG_0057.JPG (447.97 KiB) Vaadatud 5156 korda
IMG_0056.JPG
IMG_0056.JPG (480.73 KiB) Vaadatud 5156 korda

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#147
mõeldud-tehtud... läksin e-kaubanduse põhikohtadesse ja vajutasin telli nuppu....

boooom... 1/3 detailidest on vahepeal otsa saanud :D

veovõlle 0
veovõlli otsi 0
esivedrusid 0
mootoripukse 0

et siis läheb tuuninguks (ootame siis nüüd vastust, et kas 30mm madaldust ja polypukse on veel saada)

EDIT: tuuningstabikaid igatahes ei ole :I

EDIT2: no ehita siis niimoodi midagi onju
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#148
Niisiis:

Nina on nüüd laiali: tulemuseks- üks vedru pooleks, taldriku alus kutu, stabikas nõks väsinud, stabikaotsad, õõtsad, puksid, rooliotsad jms tulid ilusti lahti. Ainus probleem tekkis üle poole supportikinnitusega , mille algselt 15 mm poldipea on praeguseks umbes 14,4

Poolraamiga on tööd rohkem, kui algselt tundus - paar pisikest augukest muutusid üsna tõsisteks aukudeks.
Mõeldud tehtud - uus raam peaks nüüd varsti jõudma lõunamaadest

Väljalaskekomplekt on Saksamaal ootel

Amordikausid tuleb ikkagi uued osta, amordikatted ja laagrid samuti. Amordid saavad lihtsalt natuke värskema välimuse ja lähevad tagasi.

Veovõllid vaatasin kriitiliselt üle ja tuleb tunnistada, et osatakse ikka häid asju teha :) tehase otsad on küljes ja mitte mingit kolksu ei kuskil.

Vahevõlli laager on muidugi otsas, aga sinna jõuan alles mõni aeg hiljem, kui esisild kokku on saanud
Tegelikult ma olen normaalne....
Manused
IMG_20191102_200428.jpg
IMG_20191102_200428.jpg (6.04 MiB) Vaadatud 5068 korda

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#150
raix332 kirjutas:
10 Nov 2019, 23:16
Vahevõlli laager peaks vist olema suurendatud lõtkuga laager.Igatahes olen ise seda asjata vahetanud.
tänud informeerimast (hakkab meenuma, et ka eelmistel oli samasugune lõtk sees-> mingil hetkle kakun laiali, siis vaatan- tundub jah nagu sellel oleks ette nähtud natuke liikumisruumi)

EDIT: nädalavahetusel ei jõudnud midagi teha- kogu aur kulus 407 elluäratamisele
Tegelikult ma olen normaalne....