Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#151
informational update:

esisilda jäävad ikkagi originaalamordid ja vedrud (autodoc väidetavalt suudab vedrusid tarnida)- jeee (vaatasin üle 30mm madaldust on ikka nõks palju; 20 oleks talutav.


praeguseks on siis uute asjadena olemas/tulemas:
esimesed õõtsad, 1 tagumine pikiõõts, stabika otsad, kõik kattekummid, summuti, poolraam, vedrud, pidurid, rooliotsad, filtrid, regulaatorid, mõned andurid, sidur, tuletoru, summuti esimene ja tagumine osa, mootori pistikud, pistikukatted, mõned andurid, amordilaagrid, rattalaagrid, rattarummud, 15m vasktoru, sadula remontkomplektid ja hunnik tüübleid ja polte. Lisaks ketid, ketipinguti ja kõik mootoritihendid (kui mootor lahti saab, siis paistab, kas piisab rõngaste vahetusest või on vaja ka kolvid-hülsid vahetada); vahepeal on kaubandusvõrgust sujuvalt otsa saanud klapid ja klapivedrud, seega :think:

lahtine on veel küsimus, mis puudutab amordikausse, ülemisi vedrupesasid (üks on pooleks kuna vedru suutis selle ära lõhkuda) ning grilli raami [kõik detailid on olemas aga ...]

EDIT: just avastasin, et stabika pukse ning ülemisi mootorikinnitusi ei tule :( seega uuele ringile :D
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#152
niisiis- jällegi selgus, et esivedrusid ei ole (pergel küll - mitte kuskil ei ole mitte ainsat kohta, kus oleks võimalik leida 2 twinny vedru)

variant a: panen vanad vedrud ja ootan kuni pooleks lähevad
variant b: otsin maa alt ja maa pealt uusi velgi, millega saaks veidi madalama rehviga ikkagi 30mm madaldust lisada (suht lootusetu tundub-> 15" vabalt; 17" vabalt... 16" mitte midagi.. võta ja vaheta või rummud 5x98 vastu välja)

hmmmmmmm :think:

EDIT: õige jah... 5x98 tahab 28 hambaga veovõlli (mida pole kuskil võtta) ning tagaratta laagreid pole enam saadaval ...
:mrgreen:
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#155
vahepeal on hunnik asju jõudnud (ja talv samuti)

puudu on veel:
1. amordid/vedrud/kausid - senised katsetused jooksevad kõik liiva sellega, et promotavaid tükke ei ole või on need kuni 92 164 omad -> 1 põlve amorti uue laagri sisse ei kruvi (ehku peale ei taha imelikest nurgatagustest 4 nädalase ooteajaga asju tellida lootes, et asjad jõuavad kunagi kohale). Hetkel jääb siis nii; et läheb korrastatud originaalmudru alla tagasi ning kui veljed ja korralikud madaldusvedrud leian, siis lähevad kogu täiega vahetusse

2. summuti, mis jõudis eestisse ja peale kättesaamise andmete täpsustamist sõitis mingil põhjusel Poola transiidikeskusse. Ju siis saadi aru, et kui ma ütlen "kodus", siis see tähendab Poolas :/ HEa, et ma ei pakkunud neile välja, et lähen ise jaotuskeskusse järele (siis oleks saanud korraldada pakirallit mööda euroopat :D )

3. mootori ja sisu detailid
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#156
Vahepeal on jõudnud asjad niikaugele, et summuti saabumisega vist on nüüd kõik asjad olemas.

Üks tellimus on veel ootel aga enne oleks vaja mootor lahti kangutada.

Kuna tervis on vahepeal taastunud ja midagi saab jääle tegema hakata, siis nädalavahetusel siis läheb suuremaks puhastamiseks, lihvimiseks, nühkimiseks, kruntimiseks, et saaks hakata asju uuesti külge kruvima.

Edit : sisu oleks peaaegu lahenduse leidnud... Peaks homme 159 asju uurima jälle (kui nii edasi läheb, siis enne kevadet seal selle mootorit lahti ei saa )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#157
nii- vahepeal on jube palju aega möödunud ja polegi nagu muud jõudnud, kui natuke autot nühkida (pmst pool on puhastatud) ning võtmetele ringe peale keerata

ehk siis - oskab keegi anda mingeid häid näpunäiteid, kuidas amordimutter lahti saada? Toksimine ei aita, kangutamine ei aita, peksmine ei aita, ropendamine ei aita.

kuna nii amorti, kui amordipatja läheb edaspidi veel vaja, siis leegiheitjaga läheneda ei saa ning külmashokki kah teha ei kannata.
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#159
vahepeal siis on veel mingeid tükke kohale tulnud ja mingeid tükke välja valitud ning arvatavasti nädalavahetusel läheb suuremaks tööks.

esimene suurem ja tähtsam samm on saada kõik tükid (raam, summuti, rattad, pumbad, kaablid, katted jpm) kohale ning siis saab hakata looma hunnikut asjadest, mis lähevad metalli ja asjadest, mis lähevad taastamisse. Vahepeal leidsin, et garaazis oli üks riiul kokku kukkunud... ja lömastanud täielikult selle all olnud udutuled :silent: millest üks oli muidugi õnneks juba enne katki.

Kuna 159 saaga tekitab põhjatuna tunduvat auku rahakotti, siis viimane otsus käib kategooriasse trumm ja pulgad ning vahetan välja kõik asjad, mis vähegi kuskilt osta saab (90-95% oleks ilusti tehtav aga isu on juba läinud- tuleb natuke rohkem oma käe järgi tehtud... madalam, vaiksem, parema stereo ning teiste komponentidega; ühtlasi teeb see oluliselt lihtsamaks ka kummikatete otsuse).

praegune plaan on 164-ga lõpetada umbes suve alguseks ning peale seda minna 155 kallale
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#160
Random thing- Alfa kasutas 90-date algul Philipsi pirne ...

3/4 pirnidest töötavad ilusti peale 30-t aastat

Random thing- 2 Marelli kasutas Alfa Romeo detailide eristamiseks päris ehtsat kreeka alfa sümbolit (ma arvasin, et see oli diileritel kasutusele võetud )

Igatahes - 5h ja tuled on puhtad ja korrastatud

Välja arvatud üks küljesuunatuli, millesse on umbes 20 aastat tagasi vesi sisse pääsenud (läheb sarnase pesa otsimiseks)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#161
vahepeal siis leidsin keldrist sobiva pirnipesa ja lappisin epoga tagatule murdnud detailid ning paigaldasin uued tikkpoldid tule kinnitamiseks (esimene paigaldus läks nihu, teine sai juba parem).

Nüüd tuleb oodata ilusamat ilma ning lasta lapitud kohtadele peale veel natuke liimi ja klaasriiet ning siis see veidi viisakamaks kujundad. Seejärel siis liivapabr, vesi ja kahekomponentne lakk tagumistele tuledele ja küljesuundadele ning mingi hea plaan esitulede kohendamiseks (need on klaasaist, nagu päris autodele kohane).

parema esimese udutule pirnipesa on korrodeernud aga kuna reflektor ise on korras, siis ei hakka tuld laiali lõhkuma.

ja vahepeal on jõudnud garaazi kõik detailid, mis on vajalikud kokkulappimise alustamiseks (tõsi küll pool autot vajab veel lihvimist ja kogu nina keredetailide alla peitu jääv osa krunti, ja värvi ja lakki.)

Raske südamega on vastu võetud otsus 30 mm madalduseks (loodetavasti leian ikkagi kuskilt ka uued papud :D )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#163
mul on oma 100+ erinevat pilti tehtud ja backupitud...

kui tööd lõpevad, siis teen enne ja nüüd pildiseeria :D

BTW- häbi tunnistada, et ma olen jubedalt släkkinud selle tegemisega ... küll on vaja lõputööd kirjutada, küll on vaja operatsioonist taastuda, küll on häda, et on külm, siis on häda, et sajab lund jne
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#164
Eile oli tore päev- TRK kaasabil sain amordi lahti (jeee) ja avastasin, et kauss on ikkagi mäda (Noo) ja laager väsinud .

Eile õhtul siis tellisin uued kausid ja praegu otsin mööda maailma ülejäänud tükke ning proovin laagrit tuvastada.

Vedrud on ikka veel kuskil teel (kolmas nädal..)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#165
Hämmastaval kombel sain eile vedrud kätte .. Tunduvad jube lühikesed

Kangutasin vahepeal ka amordi laagrit ja tundub, et laager ise vist vajab välja vahetamist (täna on veidi ilusam ilm, siis vaatan lõunapausi ajal üle kuidas see sealt välja võiks käia)

Velgi veel kuskilt leidnud pole (14-15 ja 17 on küll ja rohkem aga 16 mõistlike pakkumistega on veidi niru seis)

Plaan B - ostan mingid kasutatud rehvid olemasolevatele velgedele peale ja saab otsimiseks ajapikendust
Tegelikult ma olen normaalne....