Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#106
pikalt pole kribanud... alustuseks siis see, mis eelmine kord pooleli jäi-> pildid ... tulevad millalgi suvepoole.

ning mastiksi ja lakiga läks asi tagumisse poolde, kuna taaskord tegin vea, mida ma ikka kipun tegema - uskuma , mida kokku lubatakse kuniks on aeg käes ja siis... piuks - inimesed koos asjadega kadunud [edaspidi targem]
Vahepeal paar sõna ka veermiku kohta- Hollandis olid amordikausid jube odavalt müügil... aga tellida ei saanud; OKP oli samuti vajepeal out of stock ning siinkandis on kombeks kasutada "igaks juhuks" metoodikat kõiksugu kaupade puhul (kui kellelgi on olemas, siis igaks juhuks ei müü - äkki läheb vaja; ning kui ei ole olemas, siis igaks juhuks ei telli, et äkki ei sobi- mulle meeldivad sellised kohad, kus kliendina pead kinnitama, et "kataloog" väidab, et on aga kui tegelikult ei sobi, siis ostad ikka ära), siis sinnapaika kogu see asi jäigi.


Küll aga edasi sellest aastast:
traditsiooniliselt- auto on mitu kuud seisnud... süüde sisse ja tuld (viimati liikus jaanuari algul aga isegi aku oli veel viimase piiri peal võimeline mootori käima saama).

Vahepeal on siis juhtunud nii, et pika hoovõtu järel on saabunud viimased kapotialused tükid (termostaat ja veepump), salongi on omajagu mudru lisandunud ning hetke plaani kohaselt läheb kogu veermik järgmisele uuenduskuurile (üks tagaamort on suts niiske, arvatavasti lähevad mõlemad uuendamisele ning kui juba, siis vahetan ka pikivardad ära ning ühtlasi vaataks ka pidurinduse üle...
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#107
Juppide update- tagaamordid on kohal ning hetkeseisuga on nüüd siis olemas kõik vahetusse minevad detailid.

Negatiivse poole pealt- mingil müstilisel kombel on veel täkse ustele lisandunud ning üks tagumine uksepiiraja on jälle kraaksuv

Kahjuks vist enne 156 tööde lõppu ei saa 164-ga alustada (eks paistab kummale poole 155 ajateljel jääb )
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#108
Kolm on kohtu seadus...

Täna jäin siis vist kolmandat korda tee äärde autot jahutama, esimesed kaks korda aitas ventika klemmide puhastamine... Üleelmine aasta vahetasin ka kägiseva ventika välja aga originaalpistikut ikka välja ei vahetanud, kuigi see oli selleks ajaks kaks korda feilinud...

Täna sai siiber ja lõikasin pistikud maha, puhastasin kaablid ära ja tegin kiirühendused... 11 aastat ja 10 minutit võttis aega :)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#110
Ülevaatuse aeg käes...

Heitgaasid - e perfekto, veermik e perfekto, esimesed amordid e perfekto.

Üks tagaamort hakkab väsima ja tahaks vahetamist (amordid on oodanud juba 3 kuud)

Esimesed pidurid e percekto, tagumised pidurid 0 (üldefektiivsus annab välja aga kuna käsipidurit pole siis esimene kordusülevaatus auto saamisest alates)

Kiire uuring näitas, et sadulad täiesti kinni.. Tuleb põnev päev :) ja 155 peab ikka veel natuke ootama
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#111
Sadulad olid kinni, kuna kahtlase väärtusega pidurimääre oli tükki tõmmanud ... Ja käsipiduritrossid on kah vahepeal viga saanud.

Sadulad lahti, uus määre vahele, uued amordid alla ja ülevaatus nagu nipsti.

Nüüd on uued kettad all ja sõidab nagu muiste :)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#112
vahepeal on siis juhtunud nii, et auto on pea pool aastat seisnud (kuna karbid on väsinud, siis otsustasin, et see talv ei sõida meetritki.

kevad käes, mis seals ikka-> aku peale, vedelikud kontrollitud, süüde sisse, mootor tööle NING ca 1 min pärast süüde välja JA kütusevoolikuid lappima (no ei saa ma aru, mida pergelet- umbes 16 kuud kestab kütusevoolik normaalselt ning peale seda hakkab lekkima... tüütuks muutub juba- tellisin natuke karmima vooliku ja mõtisklen sellele, et vahetada ka rõhuklapid välja...)

ja teisel teemal- kellelgi ei ole kuskil üleliigset garaazi ca 1-2 kuuks rentida?
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#113
Vahepeal on auto jälle kuujagu seisnud ning pisike testring näitas, et autot ei tohi ikkagi nii pikalt seisma jätta.

Pidurid piduriteks aga... Järgmine kütusevoolik andis alla (for cryin out loud).

Natuke põhjalikumalt mootoriruumi torkides tuli sealt muidugi välja roostet... Ja palju rohkem, kui oodatud... Kohe palju rohkem

Tundub paha (sõita on hea aga...)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#114
jälle retrominutid (vanus on vist nii kaugel juba)

eile sai siis 12 aastat päevast, kui 164 registreeritud sai :D
1 kuu pärast saab auto kaks korda vanemaks (24 aastat)...

enivei- kiskusin nädalavahetusel polstrid lahti ja vähenasin natuke naginaid/kriginaid; leidsin, et tagavararatta katteplaat on lõplikult välja väändunud (tuleb leida kuskilt õhuke mdf selle asemele);
positiivselt vaadates.-> garaaz on leitud ; teraskattega kütusevoolik on paigaldatud ning kapotialune uuesti üle vaadtatud [tundub, et pinnarooste peamiselt ning natuke nühkimist, krunti ja ehk pääseb kapotialune keevitusestki ...]

küll aga - pistikute katted on enajaolt väsinud (uued on kahe nupuvajutuse kaugusel), leidsin veel ühe natuke veidralt pragulise vooliku ning sisselaskekolle ja mootori vahelised kummilullud on väsinud (2 tk tunduvad pragunenud olema)

kiire pilk laia maailma kinnitab vana teada tuntud tõde-> Nord'i kapremont on rohkem selline kättevõtmise asi .... küsimus on ainult selles, et kas panna tugevamad jupid või palju tugevamad jupid :)

to be continued - järgmine nädal tuleb võtta ette sõit kerekotta ja siis järgmised sammud paika panna
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#115
ameerika mäed jätkuvad-> kangutasin natuke karpe ja tõstekohti ning ... muutub ikkagi kahtlaseks (sõltuvalt siis mitu kihti on soolale alla vandunud - põhja struktuurosa karpide juurest on kolmekihilne - väline 'kattekiht' on kindlasti vaja välja vahetada; küsimus on nüüd selles, et kas ka keskmine on vigane või ehk õnnestub välimise pleki abil seda toestada). ka tagumise õõtsa kinnitus on kogunud kattemati alla korraliku roostekihi...

salongi poolt tundub kõik okilidokili olema...
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#116
Niisiis- vahepeal on aega möödunud ning täna jõudis lõpuks kätte järgmine nädal ning sai võetud raske südamega ette teekond keretöödele.

Esialgsel pealevaatamisel arvati, et on tehtav [kulukas aga tehtav].
Peale seda on veel nipetnäpet teha:
1. käsipiduritross on kinni (uus on ootel), esimesed kettad on kõverad ja sadulad vist on kinni poonud (remkomplekt olemas)
2. poolraami on vaja (kui olemasolevat keevitada ei õnnestu)
3. kliimassüsteem on vaja uuendada
4. sidur on vaja vahetada
5. kett ja pinguti on vaja vahetada (uued olemas) ning otsakate lekib
6. jube palju on täkkeid ja tikse ja täkse (pluss kraater tagauksel)
7. sisu tahab jõudsalt värskendust
8. pistikud, voolikud, torud jpm on vaja vahetada
9. tõenäoliselt läheb kogu veermik vahetusse (ideaalis ka esimesed püstakud - tagumised on juba tehtud)
10. kellaplokk tuleb tükkideks võtta ja korralikumalt toimima saada (mingi asi on jälle sinna pesa teinud...)

Seega siis on olukord selline, et KUI kere saab ilusti tehtud, siis saab juba auto üles tõsta, mootori ja kasti eemaldada ning umbes kuujagu tuleb tihedat tööd, millega kaasneb poolteist kuud tihedat ootamist, kuni laiast maailmast asjad kohale jõuavad.

Seejärel tuleb kanda uus värv peale ning talverehvid tuleb tingimata terava noaga siiludeks lõigata :D

Kuigi sellest tuleb üks kulukas tants :) siis vähemalt saab mul olema korras 25 aasta vanune auto
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#117
Ennast ootab sama saatus autoga ees - keretööd ja osaliselt värvimine. Vahepeal tekkis küll mõte, et miks ma enda rahakotti niiviisi piinan aga kui autoga jälle sõita, siis jõuab pärale millise naeratuse see auto suudab näole manada. Eks Alfa omanikud vist sadomasohhistlike kalduvustega oma rahakoti suhtes ole. :| :D
Igatahes edu ja paksu rahakotti vanakese putitamisel. :)
If you don't look back, when you walk away from your car: "You've either chosen a wrong car or you haven't taken a right care."

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#118
S*** - istun tee ääres ja ootan puksiiri :D

Esimene vasak pidurivoolik nühkis ennast vastu logarit puruks :p logaril oli mingil hetkel üks kruvi eemaldunud ja plast vajus voolikule

Ning muidugi Peale äkkpidurdust andis alla (õnneks mitte selle ajal või enne - muidu oleks paksu pahandust maailm täis)


Dämn... OleKS saanud ju puksiiri raha kasulikumalt kulutada
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#119
hunnik juppe tellitud ja nagu ikka-> ei ole ainult voolik; vooliku ja sadula vaheline toru on samuti otsa lõppenud.

mõeldud- tehtud... krut krut krut krut ja tulemuseks kaks nukivabat piduriliidest ning kaheks tükiks eraldunud õhutusnippel (oleks olnud naiivne ka midagi muud eeldada).

täna siis torude järgi (keegi kuram on mu piduritoru tööriistakomplehti vasakule pannud ...) ja siis saab juba julgemini piduritega tegelema hakata

oleKS vaid saanud karbid enne tehtud (õõtsast tõstetud auto all väga hästi kinni jäänud ühendusi karujõuga kangutada ei tundu väga turvaline ...)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 164TS '94 ts

#120
jätkame monoloogi... nädalavahetusel siis sai tehtud üks pool pidureid uueks, teisele poole ei jõudnud, kuna ilmataat arvas, et oleKS ju tore teha sellist trenni, et niipea, kui tööriistad käes on, siis natuke sadada ja niipela, kui asjad kiirelt kokku on korjatud, siis lasta natuke päikest paista (peale kolmandat tsüklit loobusin ...)

eniveis-> hetkeseis on siis praegu selline, et:
- pidurite osas:
raudtoru, tehaseliited/tihendid ja guide pin'id on veel juhipoolsel pidurisadulal ning ABS-i pumbal, peasilinder tuleb lahti kakkuda ning tihendid vahetada ja siis saab juba päriselt õhutama hakata. Vahetamist ootab veel käsipiduritross ning esimesed kettad (mis imelikul põhjusel ei ole küll väga kulunud aga viskavad ikka)
- siduri osas:
laager teeb häält; sidurikomplekt on ootel
- mootori osas:
alumine kett on hakanud häält tegema (ootel) ning ketipingutil on hambad kulunud; mootor on nõks hõre (kolvirõngad) ning kõigi eelduste kohaselt läheb kogu täiega ümberehituseks (küsimus on, et kas ca 148 hj on piisav, või peaks rõhuma rohkem ning lõpetama kuskil 170 hj juures)
- mootoriruumi osas:
jube palju nikerdamist saab olema aga ei midagi hullu
- elektroonika osas:
control panel kalab täiega -mingi tõsine jama on pidurisignaalidega - relee ise tundub mõõtes korras olema, kuid kuskilt jookseb mass valepidi kellaplokki; voltmeeter näitab vahelduva eduga -4 kuni -1,5V; spidomeeter töötab vaid teatud vahemikus ning õlirõhk kukub ära, kui mootoriruumi temperatuur on saavutanud kolmandat järjestikust korda 90 kraadi; positiivne on muidugi see, et käigukasti märgutuli töötab (ma ei tea küll täpselt miks seal pirn on ja mida see näitama peaks aga noh...); bääg on väljas (täiesti väljas- mitte mingi aparaat sellega kontakti ei saa, control unit on olukorras, kus vool tuleb peale aga rohkem ei juhtu mitte midagi/arvatavasti läheb lihtsama vastupanu teed ning niipea, kui salongi lahti kakun, siis eemaldan kõik jäljed airbägi olemasolust)
- interjööri osas:
kindlasti tulevad ette uued istmed, ülejäänud on veel lahtine; Konditsioneeri taastamine on 'must', kuna mingil lähemal/kaugemal ajal on kindlasti plaan jõuda Nord'i tehasesse :)
- välimuse osas:
oh my- vaatasin üle, et mõlgivaba paneel on asi, mida 164 puhul enam ei ole. Aga tähtsamad asjad kõigepealt (pmst on mul olemas sirged ja siledad Superi uksed ...); kui taastamisega edasi jõuan, siis paistab, kas lihtsam on värvida uued uksed, või siis olemasolevad sirgeks ajada. Velgede osas on enamvähem selge-> saab olema 16" aga ma pean esmalt need kuskilt leidma.

ei midagi ületamatut :D
Tegelikult ma olen normaalne....
cron