oi kuram, kui nukker pilt avaneb varuosaletis (ei tea jah, miks korralikud 164-d hingehinda maksavad)
lühidalt veermiku esimesest otsast:
- amorte ei ole (ei a-, b-, c- ega ka tuuningu maailmast)
- vedrusid saab kompunnida (üldiselt õigeid ei ole)
- alumisi kausse saab tellida NOS-ina (50.- tükist)
- ülemisi kausse ja patju ei ole
- laagreid on igal pool
- õõtsasid, pukse ja otsi ning sarniire on niipalju, kui vähegi soovi on (pagan küll- need on mul kõik olemas)
- rattarummu> ei midagi
tagasilla juures - kõik, mis on saada, on vahetatud, mingil hetkel ilmusid müüki uuesti tagumised reguleeritavad põikivardad (üks on kõver, mõlemad lähevad vahetusse), esimesi vardaid ei ole enam ei maa all ega maa peal, seega seal on arvatavasti vaja mingid (enam-vähem mõõdus puksid leida)
Õnneks on olemas ketid ja pingutikomplekt , kahjuks on keegi kuram sinna vett peale valanud ja õlipaberi seest vaatas vastu... väga palju roostet (vajab põhjalikumat ülevaatamist)
Mootori poolel on asi lihtne:
1. vahetada välja vaid hädavajalikud asjad- ca 300.-
2. tavasurvega kolvikomplekt, saaled, klapid ja vedrud juurde - kogusumma tuleb 106kW rebuild'i puhul ca 1200.- kanti;
3. +30bhp tuleb umbes 2400.- juurde
4. projekteeritud (150kw) võimsusega on number ca 10 tuh
arvatavasti jään 1 ja 2 versiooni vahele (st kõik laiali ja uute tükkidega uuesti kokku ilma kolvikomplekti vahetamata- kui just midagi jubedat mootorist vastu ei vaata)
Andurid lähevad kõik vahetusse (õnneks on vist kõik ka olemas), kaablid vajalikul määral samuti; pistikud vahetan kõik välja.
Jahutus:
termostaat ja pump ootavad; radikad, klambrid ja lõdvikud on vahetatud. Kliimasüsteemi komponente on õnneks kõiki saada (nagu ka agregaate).
Sisu osas- mitte midagi pole saada (peale pirnide) :
pedaalikatted on õnneks olemas, rool peaKS sobima ka 166-lt (kui seda ei leia, siis arvatavasti läheb nahatamiseks), airbagindus tuleb maha, armatuur läheb nahkkatte alla (QV stiilis), käigukang tuleb samuti nahatada
Klaasitõstukid tulevad kõik laiali ning uuesti kokku, piirajad ning hinged samuti, polstrid lähevad vahetusse
Pagasiruum saab uue vaiba ning mdf põhja, kuhu täismõõdus varuratas ära mahub
Kellaplokk tuleb laiali ning kõik kontaktid lähevad uuendamisele (sama lugu ka releede ja ajuga)
Istmed ja lagi on veel selgusetu teema (mõlemad vajavad tegemist)
kere osas on eriti lihtne... kui põhi tehtud, siis on ainult aja küsimus, millal ülejäänu tehtud saab. Kõik lahti käivad detailid saavad 'uueks' ning kiire ülevaade näitas, et hädasti vajab uut värvi katus ning kapott. Uksekleepsud tulevad uued ning edasi peaks juba ainult nikerdamine olema
Ah jaa- liiste, katteid, embleeme, tulesid jms samuti enam ei ole _> tuleb hakata põlve otsas puuduolevaid tegema