Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#121
Hetkel siis masin seisab. Esistange tehakse korda ja värvitakse üle ka. Samas meistermees ütles, et näha on, et stanget on kuidagi ülepõlve parandatud ja on tehtud ka kiiruga ülevärvimine. Fuck it....rist ja viletsus mul selle esimese AR`ga ikka. Seenele mingu kõik automüüjad tekstiga "avarii ja muu huinjaa vaba" masin.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#129
Nii sain siis õnneks Janno kätte ja isegi õige (GTV 1.8 mootori) sisselaskekollektor peaks homme minu käes olema + ahnitsesin veel terve kaitsmekarbi enale. Kaua ikka kannatab uduse tagaaknaga sõita.

EDIT: niipalju veel, et juttu oli ka mingist klapist?? mille ta lubas küljest ära võtta. Loodan, et see on praeguselt võimalik ümbertõsta. ts seleta nüüd maakeeli lahti, mis klapp?? on sisselaskekollektori juures. ::itpnt::

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#130
::itpnt::

eeldatavasti on jutt EGR klapist :roll: Lisaks sellele on seal veel ka gaasisiiber, mis võiks klappi meenutada aga...

EGR on selline jubenõmevastik asi, mis "tavaliselt" ei tööta ja mille ainus funktsioon on mootori töö pärssimine (on ju EGR lühend väljendist Eriti GRRRRR)

Tegelikult siis Exhaust Gas Recirculation ning selle eesmärk on vähendada väljaheitegaase (lämmastikoksiide) juhtides osa väljalaskegaasidest tagasi sisselasketrakti ning uuesti põletada.
keskkonnakasulikkus on selles, et kuna väljaheitegaasid on soojad, siis võimaldab see ka tõsta silindritemperatuuri pluss siis muidugi see, et heitgaasidesse võibolla jäänud põlevad osakesed põletatakse siiski ära.

miks see on halb? põhimõtteliselt tähendab see mootori jaoks seda, et puhta ja külma õhu asemel tuleb põletada mingis osas juba vingusegust ja sooja õhku-> see omakorda viib selleni, et mootoril täisvõimsusel ei ole nii palju jõudu kui võimalik ning tühikäigul ja madalatel pööretel pole võimalik ideaalilähedast segu saavutada, mistõttu mootori lonkab.

Seetõttu siis on kogu EGR-i too juhitav ECU kaudu (teatud koormusel, kiirusel, temperatuuril jne) Kuna aga klapp ise on ... nooh nagu klapid ikka, siis tihtipeale tähendab selle klapikese suremine (või veiderdamine) õudsat nööki auto käitumisele (vahepeal sureb, pole jõudu, kiirendamisel lõigatakse nagu noaga jms)

Ning kuna enamik ECU toimetamisest on sellega seotud, siis sädesüütega mootoril ei õnnestu seda lihtsate meetoditega eemaldada :mrgreen: ehk siis tavaliselt ei aita see, et topid avad kinni, pistik lahti ja ongi kõik

asukoht 2,0 mootoril peaks olema vist otse gaasisiibri all :icon_shifty: ei ole kunagi huvi tundnud ausaltöeldes
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#132
Kõik oli nagu ilus, töötas, särki-värki ja nüüd lambist, keset sõitu läks ABS tuluke põlema! Eelmine talv ta vilkus, viisin sellepeake ta TRK`sse, aga sealt sain vastuseks, et ABS`il pole omaette mälu, et veakooodi kätte saada (loomulikult töökojas olles käitus ta eeskujulikult ja suvatses selle ABS`i vilgutamise ära lõpetada).

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#134
Oma 156 kogemustest võin rääkida, et mul on talvel kaks korda ABSi põlema visanud - mõlemad korrad läbi sügava lume tagurdades, "üle keskmise" pööretel. Ehk sai kuskilt lund/vett kuskile, kuhu vaja ei olnud. ABS kaduski selle peale mõneks ajaks ära, kuid tuli jälle tagasi kui auto oli seisnud tunnikese (ehk kuivas jälle vastav sistem ära, tont seda teab. Või siis aitas uuesti käivitamine).

Ei tasu tõe pähe võtta, lihtsalt jagan kogemusi, ehk on tolku.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#135
ErikT kirjutas:Oma 156 kogemustest võin rääkida, et mul on talvel kaks korda ABSi põlema visanud - mõlemad korrad läbi sügava lume tagurdades, "üle keskmise" pööretel. Ehk sai kuskilt lund/vett kuskile, kuhu vaja ei olnud. ABS kaduski selle peale mõneks ajaks ära, kuid tuli jälle tagasi kui auto oli seisnud tunnikese (ehk kuivas jälle vastav sistem ära, tont seda teab. Või siis aitas uuesti käivitamine).

Ei tasu tõe pähe võtta, lihtsalt jagan kogemusi, ehk on tolku.
Täpselt sama tulemuse saab muuseas, kui dünopingis käia autoga, millel Traction Control saab andmeid ABS anduritest..;) Vedav sild teeb tööd täie raha eest ja mittevedavad seisavad paigal. Arvake ära kas TCS ja ABS saavad kollektiivse südamerabanduse selle peale?
Kui ABS-i hammasvöö sodi täis on, siis võib ka igasugu huvitavaid asju juhtuda. Iseasi, kas see kõigil autodel jälle kusagil väga nähtava koha peal on.

EDIT: kui ma hästi järgi mõtlen, siis tegelikult saab ABS tule põlema dünos ka ilma TCS-ita autol...
Eesti Saabiklubi ja foorum