Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#151
ts kirjutas:siis on pidur peale jäänud ja krigiseb/ragiseb- tõenäoliselt on ka kütusekulu suurem

Kui mõlemad, siis võib asi olla peasilindris aga ... reeglina on asi selles, et mansetid on prahti täis ja ei ligu enam tagasi.
Sa pead silmas liugtappe?
Nende tolmukatted (ja kolvi oma) võiks ka kriitilise pilguga üle vaadata. Nad kipuvad katki minema ja solki vahele korjama. Liugurite puhastamine on tühiasi, nad käivad imelihtsalt välja. Natuke leotada, kaltsuga puhtaks (või imepeenikese liivapaberiga üle käia, kui pilt on väga kole). Kui GTV-l ei ole mingi erikuradihuvitav pidurisüsteem, that is, mis tüüpilisest radikaalselt erineb.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#152
njah- täpsustuseks siis- mansettide all mõtlesin jah mõlemaid - nii tappide, kui kolvi omasid

ka tapid saab tihtipeale hea määrimisega liikuma (kindlam oleks muidugi võtta tapid ka välja ning uuesti ära määrida umbes 9% juhtudest tuleb vähemalt tappide osas seda ka teha)

Kõige kindlam oleks muidugi kogu kummivälimusega kompott välja vahetada

GTV puhul said vaid kõige suurema mootoriga masinad omale brembo pidurid- ülejäänud on ikka ühe kolvi ja ujuva sadulaga
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#154
-erik- kirjutas:Ohjah. Eks reaalselt pean niikuinii 4xkettad ja kõik klotsid ära vahetama. Kus ainult see raha tuleb - ei tea. Esimesed kettad olid ikka krdi soonilised, nagu keermed oleks peale treitud.
Tagumise ringi (klotsid-kettad) peaks nii kuue-seitsmesaja vana rahaga vahetatud saama.
Esimeste kohta ei tea.
Kui kettad on soonilised...siis ma pole kindel, et sul eriti palju klotsi enam järel on. Metall käib vastu metalli (see teeb ka pidurdades koledat häält). Paidevei, kui metallipuru väga kauaks lendama jätad, saad kõvasti vaeva näha, et velg pärast puhtaks saada. Jube hästi jääb see velje külge pidama. Ma ühte enda oma pole senini päris puhtaks saanud.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#155
ega ka esimene komplekt kohutavalt kallis pole :banned:

ok- tegelt vist ikka on kah :roll:

Samas - kui kettad meeletult kulunud on, siis ega see suurem asi lõbus sõitmine pole (mul on kogemus olemas pragunenud ketta välispinnaga - ei ole üldse tore..)
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#157
Nii enam vähem teemasse ::itpnt::
Minul kogemus Brembo ketastega ja Ferodo klotsidega ...Brembo kettad on tavalised (ei ole soonitud )Ferodo klotsid Premier seeriast... nädal tagasi tegin oma 155 el ka pisut piduritele kohendust ... pidurikettad ja klotsid panin alla 2009 aasta suvel nüüd kui pidureid pisut kruttisin täpsemalt liugurid olid kinni jäänud... siis vaatasin ja uurisin nii klotse kui kettaid ja pead tõdema et kuradima head on ikka ...kulunud on nad selle pea 2aastaga umbes 40 % autoga sõidan igapäevaselt... rahast niipalju et maksid küll pisut rohkm kui mõne teise firma omad esimesed kettad olid ca 1800 eeku kompl. eesm. klotsid ca 350 eeku kompl. tagumised kettad ca 1200 eeku kompl. klotsid ca 800- eeku
ostsin kõik koos tehti ka mingi % alet.

kui kunagi amortidest räägid siis võin teha analoogse jutu :lol:

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#158
kui huvi on siis ma võin tegeleda järgmise nädala teisest poolest selle piduri teemaga, hetkel kõige odavama otsa värk näiteks esisillale saaksin pakkuda 60.- kokku (kaks ketast ja klotsid) ja sealt siis juba up, vastavalt mis tootja omi tahad, muidugi minu isiklik soovitus on just esipidurite osas, mitte kõige odavamid kettaid valida, aga noh parem odavama otsa asi kui üldse mittemidagi

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#162
Küsimus tarkade klubile. Kas oleks väga suur porno vahetada praegune jõualliks 2.0TS vastu? Ilmselgelt on see lihtsam variant, kui hakata praegust pulkadeks lahti võtma ja toimetama. Nagu ükskord Pilotist öeldi, siis selle masinaga on tunne, nagu oleks 1,4 turbodiisel, millel on turbo maha surnud.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#163
Inimliku uudishimu küsimus, kas 106 kW mootori vahetus 114kW mootori vastu on nii suur edasiminek, et vana diisellaiba tunnet peletada? GTV aiste vahele mahub rõõmsalt ka 2.0T või 3.0 mootor ju - mõlemal puhul peaks olema selge vahe juba ka minekus tunda - (ja mootori vahetuseks pakuks taas koos kerega vahetuse varianti... olemasolev paari tonnaga müüki, tonn või paar juurde ja voilaa... uhkem, puhtam ja rõõmsam, et mitte öelda eufooriline tunne mõneks ajaks tagatud) ;)

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#164
E.T. kirjutas:Inimliku uudishimu küsimus, kas 106 kW mootori vahetus 114kW mootori vastu on nii suur edasiminek, et vana diisellaiba tunnet peletada? GTV aiste vahele mahub rõõmsalt ka 2.0T või 3.0 mootor ju - mõlemal puhul peaks olema selge vahe juba ka minekus tunda - (ja mootori vahetuseks pakuks taas koos kerega vahetuse varianti... olemasolev paari tonnaga müüki, tonn või paar juurde ja voilaa... uhkem, puhtam ja rõõmsam, et mitte öelda eufooriline tunne mõneks ajaks tagatud) ;)
No kui praegune mootor funkaks, nagu peaks, siis ei oleks jah vahe tuntav. Asi aga selles, et hetkel kallan mõnusalt koguaeg õli juurde, kuna midagi on konkreetselt per**s. Madalatel pööretele on masin täiesti jõuetu.

Alfa Romeo GTV 1.8, -erik-

#165
Ebatihedad klapid ja hõredad (kinni jäänud) rõngad ilmselt mingis kombinatsioonis... teoorias peaks mõlemad tehtavad olema aga... kas itaalia autole ka remondiks kõikki vajalikke osi üldse saada on, selles ma julgen kahelda sügavalt.
Lisaks meenutan, et Tampsi auto kunagi ka võttis õli kobedalt ja peale mõningase papi Pilotisse kandmist mootoriremondi nime all, lõppes asi ikka mootori vahetusega tihedama vastu TRK-s ... (lõppkokkuvõttes sai sedasi odavam ja parem/kindlam tulemus).

TS võiks nüüd midagi konkreetset öelda teostatavuse koha pealt stiilis saab teha kui (ja järgneb loetelu vajalikest muudatustest).

NB! inimlikust uudishimust küsin, palju autol kellal kilomeetreid on hetkel ?