AR 155 2.5 V6 Must

#181
Noniii :D Suvi läbi koos puhkusega.

Kuuaega seisis garaazis. Solvus vist, sest üks tagarehv oli tühi.

Läksin siis garaazi. Panin aku peale ja istusin sisse aga võtmeid ma süütelukust ei leidnud. Ei leidnud garaazist ka.
Järgmine päev, kui uuesti garaazi tulin, koos võtmetega. Käivitus sedasi, nagu oleks eelmine õhtu alles sõidust tulnud.

Siis tuli retk pesulasse.
Pilt
Pilt
Paar ööd tagasi sõitsin veel mingist juba surnud loomast üle. udu oli suht korralik ja ainus mida teha jõudsin oli see, et tüürisin sedasi et läks täpselt keskelt läbi.

paar km eemal tanklas läksin siis vigastusi üle vaatama. Eest korras, tagant korras , ainult et kässaritross lohises järgi. Seegi oli korras. aga tõmbas eestpoolt lahti kuidagi. Võimalik et tõmbas esimese jupi juurest midagi kõveraks või puruks.

Muidu on kõik titi-miti.

Ja nüüd asjadest mis on läbi ja vajaks vahetust:

esimene parem amort koliseb. Koni reguleeritav. Ei tea kas neid kuskilt normaalse (odava) hinnaga ka saab :mrgreen:

Ukselukud oleks vaja kõik välja vahetada. Keskluku mootorid on taga ustel kokku jooksnud ja ees juhiukse lukk pnaeb mind ka vahel piinlikusse olukorda (välimisest lingist ei avane iga kord)

Ukse tihendeid oleks värskemaid vaja. 180 kahiseb suht jubedalt ja juustes on tunda õhu liikumist :mrgreen:

Ei tea kas 156´e omad ei sobi?

Rohken nagu pole midagi.

Tallinnas vist üks 155 varuosadeks ka? keegiseda uurimas on käinud?
155, 2x166, 159 ja 75?

AR 155 2.5 V6 Must

#183
kypsa- kui viitsid uurida siis oleks tore. Ehk leidub veel esitulede pesureid ja klaasipesuvedeliku paak koos mootoritega?

Aga mustast siis niipalju, et peale seda, kui tuul kõrvus kahises hakkas tühikäigul õlituluke õrnalt vilkuma.

panin hoovipeale ära. Järgmine päev sõtisin ringi ja ei mitte midagi.

Ülejärgmine päev aga hoovipeal kuulsin mingit võõrast tõksu mingil pöördel. Kuulasin siis hoovipeal rahulikult 2500 gaasitades ja siis kõrrrr- kõrrrr kõrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ja suri ära. Uuesti käima ei hakkanud üldse proovimagi. Otseselt kokku nagu ei jooksnud vaid... ma ei teagi, rahulikult suri ära nagu.

Dafuq

Seedisin... mõtlesin.... uksed lukku ja punasega minema. Kolm päeva hiljem tegin kapoti lahti.. sealt ei pasitnud midagi kahtlast. Ja sedasi seisab juba nädala. Või isegi rohkem

Mõtlen... tõmban mingi aeg garaazi, arutan põhja lahti ja uurin elu. Midagi head seal küll ei juhtunud.

Võimalik, et toon 3.0 12v mootori ja hakkan peale vaikselt sättima seda
Kerge motti puudus praeugu tegelt :(
155, 2x166, 159 ja 75?

AR 155 2.5 V6 Must

#184
:grandpa:

juba vanarahvas teab, et 3,0 on parem, kui 2,5

ilmselt oled jõudnud nüüd selle autoga nii kaugele, et see võib hakata igasugu asju välja pressima (ära ju ikka ei visata enam)
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155 2.5 V6 Must

#186
Nonii... enam ei kannatanud vaadata, kuidas seda hoovipeal koheldi ja eile oli see päev, mil ette sai talvekad alla keeratud ja garaazi pukseeritud.

Paar tundi hiljem, kui korraks garaazi läksin "kütma" siis ei saanud ju teadmatuses olla. Keerasin klapikambrikaaned maha ja selgus siis tõsiasi, et arvatavasti salongipoolne nukk on paar hammast mööda. Juu ta kurat laisk oli ja ei jõudnud esimesega sammu pidada :)

Plaan?

mootor laiali: kaaned pealt ja põhi alt.

Arvatavasti uued saaled, ja kolvirõngad. Ning ühele poole uued klapid.

No ja sedasi see õhtu möödus :
Pilt
155, 2x166, 159 ja 75?

AR 155 2.5 V6 Must

#188
Veidi kergem hakkas täna.

Salongipoolne nukk oli 2 hammast teisest maas. Panin nukka paika, mõõtsin surved:
Esimese oli 3 bar , ülejäänud olid umbes-täpselt 12 bar

valasin veidi õli küünlaaugust esimesse sisse, ja tuli ka 12 ära

ladusin kõik kokku ja ... käib :D

Hakkan saalede saadavust nüüd uurima :mrgreen:

Liikuv pilt tuleb ka varsti :D

Edit:
Sügisest saati seisnud
https://www.dropbox.com/s/7huqqfa31od8u ... 175221.mp4
155, 2x166, 159 ja 75?

AR 155 2.5 V6 Must

#191
::itpnt::

kuskilt on meeles, et ...

KUNI 1998 aastani oli mootoriplokk sama (ehk siis kuni põlemiskambrini on varasemad Bussod identsed), 98 muudeti juba "midagi"- arvatavasti õlipumba ülekannet või rihmaratta kinnitust vms

Aga ma ei ole 100% kindel, kas see kehtib 2,5 12V vs 2,5 24V ja 3,0 12V vs 3,0 24V või kehtib kõigis konfiguratsioonides (ehk siis ka 2,0 12 vs 3,0 v24V)

Kuna Sul on mootorid olemas, siis katseta :roll: (tõenäoliselt kui kepsu ja raamsaaled on samad ja vänt on samapikk, siis on ka vänt sama :roll: )
Tegelikult ma olen normaalne....

AR 155 2.5 V6 Must

#192
"1998 the engine had changed quite considerably, the most important change being the oil pump laid flat in the sump with chain drive off the nose of the crankshaft."

Kiri B raamsaalede karbil lubab, et need sobivad:
75/95/155/156/164/GTV/Croma/Thema
2.0/2.5/3.0 V6 1984-

Re: AR 155 2.5 V6 Must

#195
No kurat!

3.0 mootor tuleb kuidagi ikka peale.
Pilt
vänt kuljes ja kinni keeratud

Eks see üks selline aretamine ole. Kuna 3.0 164 pealt eriti 155le peale ei mahu oma termostaadi pärast siis tuli aretada. Oli vaja 2.5 veepump panna.
Kuna see nagu istub sinna aga tegelt ei istu kuna labade osa on suurem (läheb sügavamale) siis oli vaja natuke blokki freesida. Suuremad labad on ehk isegi suht tuuning :D Ideepoolest ajab rohkem vedelikku ringi.

Järgmisena mingi aeg peab blokikaaned sedasi ära modima, et jahutuse otsad tuleb üheltpoolt kinni panna ja teiselt poolt lahti teha. Palju lõikamist, freesimist ja keevitamist nõudev bisness.

ahjaa.. juhtima hakkab seda kremplit vist kuidagi moodi see 2.5 aju. Vb natuke õhulugejat modida ja peaks kuidagi sõitma?
155, 2x166, 159 ja 75?