vägagi omapärased mõlgid
näe kuidas oskab
Alfa Romeo 147 Selespeed | 2001 | Sten
#32no vast ei ole ikka kõiki asju UUSI vaja...
pildi järgi paistab pamper kõige tõsisemas olukorras olema... ma ei tea kas pamprist asja saab aga muu ma usun saab ära siluda...
156-l oli mul ka väike toetuskogemus porsche uksest... isegi väikese rebendiga pamper tehti korda...
praegu on selle koha peal HMK auto... aga inimesed suht samad... võid neilt küsida tegija ja tegemise kohta. http://www.hmkauto.ee/kontakt.htm
mina olen sealt meelis kuusk nimelise mehega suhelnud... üsna mõistlik inimene.
pildi järgi paistab pamper kõige tõsisemas olukorras olema... ma ei tea kas pamprist asja saab aga muu ma usun saab ära siluda...
156-l oli mul ka väike toetuskogemus porsche uksest... isegi väikese rebendiga pamper tehti korda...
praegu on selle koha peal HMK auto... aga inimesed suht samad... võid neilt küsida tegija ja tegemise kohta. http://www.hmkauto.ee/kontakt.htm
mina olen sealt meelis kuusk nimelise mehega suhelnud... üsna mõistlik inimene.
Alfa Romeo 147 Selespeed | 2001 | Sten
#33Niisis. Lõpuks olid juba asjad niikaugel, et oleks võinud keretoodesse minna kuid tänane (loe: kolmapäevane) päev lõppes nööriotsas sõiduga TRK-sse. Mis siis juhtus mis siis juhtus... Parkisin mõlema kundepoolse rattaga äärekivi peale (iseenesest ei tohiks midagi mõjutada. kui et...). 10 minutit hiljem hakkan minema sõitma ja tutkit brat, käigud enam sisse ei lähe.
Alfa Romeo 147 Selespeed | 2001 | Sten
#34kas sama auto on hetkel müügis ka muidu? auto24-s näen samasugust ja tekib väike kiusatus. kas said käigud korda?
Alfa Romeo 147 Selespeed | 2001 | Sten
#37Eile proovisin autot talveunest äratada. Läks käima ja puha kuid midagi soonrihma poolt veetavat on arvatavasti kinni kiilunud sest rihm hakkas suitsema. Kuidas oleks kõige lihtsam läheneda ? Esiteks kanali peale veeretama ja altpoolt lähenema aga, et kus ja mis?
E:
Vaatluste tulemustena selgus, et kõige vähem tahab kaasa käia generaator. St. kou generaatori rulliku kõrval olev sama suur pingutusrullik pöörleb rihmaga kaasa nii nagu peab, siis generaator ei taha kaasa veereda ning teeb kaasa pooled pöörded. Kuidas probleemi lahendada?
E2: Generaatori laagrid kinni ?
E:
Vaatluste tulemustena selgus, et kõige vähem tahab kaasa käia generaator. St. kou generaatori rulliku kõrval olev sama suur pingutusrullik pöörleb rihmaga kaasa nii nagu peab, siis generaator ei taha kaasa veereda ning teeb kaasa pooled pöörded. Kuidas probleemi lahendada?
E2: Generaatori laagrid kinni ?
Alfa Romeo 147 Selespeed | 2001 | Sten
#38Niisis. vaata vaata vaa... Ei
Peale pikka seismist. Pea kaks nädalat kestnud tagaamordi vahetamist, leksikoni jagu ropendamist ja mitmete volksvaagenite müügikuulutuste vaatamist taas liikluses.
Paari päeva jooksul vaja veel õli vahetada, teised rehvid alla panna,uus küljesuunatuli osta ning kunagi keretööd koos kõiksuguste nukkade vahetuste ja kaane viilimisega teha. Muidugi see viimane entusiasm kehtib senikaua kui teist amortisaatorit vahetama ja volksvaagenite müügikuulutusi vaatama hakkan.
Kokkuvõttes. Kõiksugu kiirust mõõtvad seadeldised võib nüüd tähtajatule kollektiivpuhkusele saata. :icon_cop:
Peale pikka seismist. Pea kaks nädalat kestnud tagaamordi vahetamist, leksikoni jagu ropendamist ja mitmete volksvaagenite müügikuulutuste vaatamist taas liikluses.
Paari päeva jooksul vaja veel õli vahetada, teised rehvid alla panna,uus küljesuunatuli osta ning kunagi keretööd koos kõiksuguste nukkade vahetuste ja kaane viilimisega teha. Muidugi see viimane entusiasm kehtib senikaua kui teist amortisaatorit vahetama ja volksvaagenite müügikuulutusi vaatama hakkan.
Kokkuvõttes. Kõiksugu kiirust mõõtvad seadeldised võib nüüd tähtajatule kollektiivpuhkusele saata. :icon_cop:
Alfa Romeo 147 Selespeed | 2001 | Sten
#39Oleks see vaid tarbeese. Igaljuhul tööd, mida teha võiks, on palju.
Lähengi ja panen ühe nipuka.
Alfa Romeo 147 Selespeed | 2001 | Sten
#40Re: Alfa Romeo 147 Selespeed | 2001 | Sten
#41Nagu ikka, juhtuvad kõik asjad korraga. Teises teemas välja tulnud nukkvõlli anduri veale lisaks tekkis paar päeva hiljem anomaalia, kus käigud ei tahtnud enam lülituda. Selespeedi hüdraulika õli potsik oli peaaegu kuiv, mõõtepulk vedelikuni ei ulatunud. Nädal hiljem (auto seisis) vaadates oli aga vedelik kõik ära kadunud. Tuvastasin aku all olevatel voolikutel niiskeid kohti mida ilmselgelt ei peaks seal olema. Eks millalgi võtab kokku ja uurib lähemalt.
Vahva.
Vahva.
Re: Alfa Romeo 147 Selespeed | 2001 | Sten
#42Selekal on levinud lekkiva õli liikumine lülitus võlli ava kaudu käigukasti. Hiljuti lasin ühest kastist 4l õli välja, mis on toppelt norm.
Re: Alfa Romeo 147 Selespeed | 2001 | Sten
#43Ohhoo. Kaks aastat kohe möödas ja mittemidagi pole teinud. Aga kuna teise sõiduki väljavahetamine on takerdunud ning on hakatud aina küsima, et mis Alfast saab? Siis homme peaks põhja üle vaatama, et mis autost veel alles on.
Ehk läheb saaga edasi...
Ehk läheb saaga edasi...