Alfa Romeo 147 Selespeed | 2001 | Sten

#32
no vast ei ole ikka kõiki asju UUSI vaja...

pildi järgi paistab pamper kõige tõsisemas olukorras olema... ma ei tea kas pamprist asja saab aga muu ma usun saab ära siluda...



156-l oli mul ka väike toetuskogemus porsche uksest... isegi väikese rebendiga pamper tehti korda...



praegu on selle koha peal HMK auto... aga inimesed suht samad... võid neilt küsida tegija ja tegemise kohta. http://www.hmkauto.ee/kontakt.htm



mina olen sealt meelis kuusk nimelise mehega suhelnud... üsna mõistlik inimene.

Alfa Romeo 147 Selespeed | 2001 | Sten

#33
Niisis. Lõpuks olid juba asjad niikaugel, et oleks võinud keretoodesse minna kuid tänane (loe: kolmapäevane) päev lõppes nööriotsas sõiduga TRK-sse. Mis siis juhtus mis siis juhtus... Parkisin mõlema kundepoolse rattaga äärekivi peale (iseenesest ei tohiks midagi mõjutada. kui et...). 10 minutit hiljem hakkan minema sõitma ja tutkit brat, käigud enam sisse ei lähe.

Alfa Romeo 147 Selespeed | 2001 | Sten

#37
Eile proovisin autot talveunest äratada. Läks käima ja puha kuid midagi soonrihma poolt veetavat on arvatavasti kinni kiilunud sest rihm hakkas suitsema. Kuidas oleks kõige lihtsam läheneda ? Esiteks kanali peale veeretama ja altpoolt lähenema aga, et kus ja mis?

E:
Vaatluste tulemustena selgus, et kõige vähem tahab kaasa käia generaator. St. kou generaatori rulliku kõrval olev sama suur pingutusrullik pöörleb rihmaga kaasa nii nagu peab, siis generaator ei taha kaasa veereda ning teeb kaasa pooled pöörded. Kuidas probleemi lahendada?
Pilt


E2: Generaatori laagrid kinni ?

Alfa Romeo 147 Selespeed | 2001 | Sten

#38
Niisis. vaata vaata vaa... Ei
Peale pikka seismist. Pea kaks nädalat kestnud tagaamordi vahetamist, leksikoni jagu ropendamist ja mitmete volksvaagenite müügikuulutuste vaatamist taas liikluses.
Paari päeva jooksul vaja veel õli vahetada, teised rehvid alla panna,uus küljesuunatuli osta ning kunagi keretööd koos kõiksuguste nukkade vahetuste ja kaane viilimisega teha. Muidugi see viimane entusiasm kehtib senikaua kui teist amortisaatorit vahetama ja volksvaagenite müügikuulutusi vaatama hakkan.

Kokkuvõttes. Kõiksugu kiirust mõõtvad seadeldised võib nüüd tähtajatule kollektiivpuhkusele saata. :icon_cop:

Alfa Romeo 147 Selespeed | 2001 | Sten

#40
Suvi on läbi ja autoga sõitetud võibolla 20 km.
Laupäeval sai kokku võetud ja terve päev garaažis veedetud ning summuti sukka sobitatud.
Pilt

Siinkohal tervitaks insenere kes selle lapiku suka välja mõtlesid :icon_hi:
Homme tahaks veel tagumised supordid üle käia ning pidurivedeliku ära vahetada.

Re: Alfa Romeo 147 Selespeed | 2001 | Sten

#41
Nagu ikka, juhtuvad kõik asjad korraga. Teises teemas välja tulnud nukkvõlli anduri veale lisaks tekkis paar päeva hiljem anomaalia, kus käigud ei tahtnud enam lülituda. Selespeedi hüdraulika õli potsik oli peaaegu kuiv, mõõtepulk vedelikuni ei ulatunud. Nädal hiljem (auto seisis) vaadates oli aga vedelik kõik ära kadunud. Tuvastasin aku all olevatel voolikutel niiskeid kohti mida ilmselgelt ei peaks seal olema. Eks millalgi võtab kokku ja uurib lähemalt.

Vahva.