Minul õnnestus saada vott selle õnnelikuks omanikuks:
NB! Tõeline Alfa omanik/fänn andestab kõik Alfa veidrused ja vead. :icon_clap:
Tehtud:
Mootori õli 5w40 Mobil, esimesed piduriklotsid (u. 1mm oli alles), termostaat ja nipet näpet.
Jätkan samas vaimus. :captain:
, Siiani olen 7 taevas, mis sest, vahest sajab vihma :icon_thumbup: Nimelt: Esitulede pesuri pump oli lahti ühendatud- ühendasin tagasi ja lupsti terve pesupaak tühi. Noh vaja uusi pesureid, need ei tööta vaid lasevad kogu kraami ei tea kuhu :icon_cop: . Vahest hakkab põlema mootori tuluke ja ütleb, et Engine Control Sydtem Failure ja siis kui imeväel kõik jälle korras (mingi andur jumpsib...vist) :reading: . Kojameeste liigendite puksid ka kulunud koos esimeste piduriklootsidega. Tibake palju putitamist ja palju hoolitsust ning veel rohkem raha. See kõik on seda väärt, sest see on ALFA ROMEOAlfa Romeo Crosswagon
#3:thanksspin:
Eks ise üritan nokitseda pilli veel paremaks kui ta on. On olnud ka paar unetut ööd kuid enamus on veel kindlasti ees :icon_sleep: Kõik pisivead tuleb hävitada :guns:
Eks ise üritan nokitseda pilli veel paremaks kui ta on. On olnud ka paar unetut ööd kuid enamus on veel kindlasti ees :icon_sleep: Kõik pisivead tuleb hävitada :guns:
Alfa Romeo Crosswagon
#4Täna on siis tulemused ja tagjärjhed:
Tulemus: Tagaklaasi kojamees tehti küll ´´korda´´ kuid oli valesti koos (hammakad valesti). Nüüd on kõik õieti koos ja töötab nagu peab. Määret topitud sinna kuhu vaja ja paigaldatud ka lisa tihend kojamehe kanna alla, vee ja muu sodi kaitseks. ::itpnt::
Tagajärg: Taga luugi alumine must plastik kate oli juba eelnevalt korra liimitud/parandatud ja mina lõhkusin selle veel rohkem ära mingi 5 jupiks u. :duh: Nüüd juba kokkuliimitud ja homme hakkan paigaldama metall võrku katkistele kohtadele ja täitma liimiga pragusid. Lõppude lõpuks värv selga ja peaks olema ok. Ärge kunagi eemaldage külmas keskonnas plastik katteid--tulemus on puzle :sherlock:
Kui kellegil on üle juhi päikesesirm (hele) andke teada, minul on aut. alla vajumine.
Tulemus: Tagaklaasi kojamees tehti küll ´´korda´´ kuid oli valesti koos (hammakad valesti). Nüüd on kõik õieti koos ja töötab nagu peab. Määret topitud sinna kuhu vaja ja paigaldatud ka lisa tihend kojamehe kanna alla, vee ja muu sodi kaitseks. ::itpnt::
Tagajärg: Taga luugi alumine must plastik kate oli juba eelnevalt korra liimitud/parandatud ja mina lõhkusin selle veel rohkem ära mingi 5 jupiks u. :duh: Nüüd juba kokkuliimitud ja homme hakkan paigaldama metall võrku katkistele kohtadele ja täitma liimiga pragusid. Lõppude lõpuks värv selga ja peaks olema ok. Ärge kunagi eemaldage külmas keskonnas plastik katteid--tulemus on puzle :sherlock:
Kui kellegil on üle juhi päikesesirm (hele) andke teada, minul on aut. alla vajumine.
Alfa Romeo Crosswagon
#5auto on tore, aga seletage mulle lollile ära, miks peab inimene ostma alfa mis on diisel, neliveoline ja (issandjumal, kui sa näed siis mürista) kõrgeks tõstetud, lihtsalt tahaks teada mis on sellise ebaloogilise alfa sihtgrupp
Alfa Romeo Crosswagon
#6Terve
Põhjus lihtne.
Diisel: Crosswagon ongi ainult diiselit :icon_censored: lohutan end, et ökonoomne. Tegelt on ju hea mootor, kuid jah mitte Alfale
Nelivedu: Pole kunagi omanud ja nüüd muud ei tahagi. Minek on kohalt ära üpe (ei võrdle 166 3.0) ja kindel kiirendus ka lumes/jääl jne. Talvel kulub marjaks ära.
Kõrgem: jah ei ole nii ilus kui GTA, Mito jne. Kuid tihti läheb vaja autoga roomata mööda kõrget lund ja muid mülkaid.
See Alfa on segu kõigest ja järelikult ei kõlba ta millekski muuks kui tööloomast pere autoks.
Ennem Crosswagonit oli veel Mito (krt. tür. :icon_censored: jäi ära), 159 ja Giulietta (rahakott jäi tiba kitsaks).
Kuna Crosswagon oli juba ammu silma jäänud siis nüüd ta saingi oma perele.
Ja tegelt on päris fun, kuid igatsen taga 166 3,0 mootori lõrinat ja kõike muud mis sellega kaasnes.
Mulle meeldib omada midagi erilist ja seda Crosswagon ongi ja veel eriti ORANZ (Custom painted) värv mida vist ei ole rohkem kellegil siin muna pääl.
Rõõmuga valiks/ostaks veel juurde mingi korraliku Alfa nt. Mito/GTV/166 jne.
Põhjus lihtne.
Diisel: Crosswagon ongi ainult diiselit :icon_censored: lohutan end, et ökonoomne. Tegelt on ju hea mootor, kuid jah mitte Alfale
Nelivedu: Pole kunagi omanud ja nüüd muud ei tahagi. Minek on kohalt ära üpe (ei võrdle 166 3.0) ja kindel kiirendus ka lumes/jääl jne. Talvel kulub marjaks ära.
Kõrgem: jah ei ole nii ilus kui GTA, Mito jne. Kuid tihti läheb vaja autoga roomata mööda kõrget lund ja muid mülkaid.
See Alfa on segu kõigest ja järelikult ei kõlba ta millekski muuks kui tööloomast pere autoks.
Ennem Crosswagonit oli veel Mito (krt. tür. :icon_censored: jäi ära), 159 ja Giulietta (rahakott jäi tiba kitsaks).
Kuna Crosswagon oli juba ammu silma jäänud siis nüüd ta saingi oma perele.
Ja tegelt on päris fun, kuid igatsen taga 166 3,0 mootori lõrinat ja kõike muud mis sellega kaasnes.
Mulle meeldib omada midagi erilist ja seda Crosswagon ongi ja veel eriti ORANZ (Custom painted) värv mida vist ei ole rohkem kellegil siin muna pääl.
Rõõmuga valiks/ostaks veel juurde mingi korraliku Alfa nt. Mito/GTV/166 jne.
Alfa Romeo Crosswagon
#9Mulle täitsa ka meeldiks selline offroad versioon 156'st. Ning veel neliveoline. Kui vaadata mis ilmastikuolud ning teede seisukorrad on enamasti eestis, siis ainuõige valik. :icon_thumbup:
Alfa Romeo Crosswagon
#10:icon_thumbup:
naiss- kui tohib öelda, siis parima võimaliku värviga :icon_thumbup:
naiss- kui tohib öelda, siis parima võimaliku värviga :icon_thumbup:
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo Crosswagon
#11Tundub, et auto läks õige inimese kätte :icon_thumbup:
Ning vaatamata sellele, et ta on kõrgendatud, neliveoline ja muidu offroader püsib ta ikkagi väga hästi teel, muide.
Ning vaatamata sellele, et ta on kõrgendatud, neliveoline ja muidu offroader püsib ta ikkagi väga hästi teel, muide.
Alfa Romeo Crosswagon
#12On hea lugeda/kuulda, et ka teistele meeldib. Tänud
Peaks olema kokku Eestis 5 tk. Crosswagoneid. Harjumaa 3tk. Valga 1tk. ja Rapla 1tk.
Mulle endale meeldivad kõik Alfad ja vaatan neid alati :icon_shocked: .
Varsti lähevad külge uued piduriklotsid ette ja uus elumahl (õli) mootorisse.
Küsimus kumb on parem kas 10W40 või siis 5w40 äki mõni kolmas tüüp? Küsin sest ei ole omanud masuudi neelajat.
Peaks olema kokku Eestis 5 tk. Crosswagoneid. Harjumaa 3tk. Valga 1tk. ja Rapla 1tk.
Mulle endale meeldivad kõik Alfad ja vaatan neid alati :icon_shocked: .
Varsti lähevad külge uued piduriklotsid ette ja uus elumahl (õli) mootorisse.
Küsimus kumb on parem kas 10W40 või siis 5w40 äki mõni kolmas tüüp? Küsin sest ei ole omanud masuudi neelajat.
Alfa Romeo Crosswagon
#13:icon_thumbup:
huvitav kas ta oli vabamüügis ka või liikus lihtsalt käest kätte
pole pärast auto hankimist eriti müügisaitidel kolanud (üleeelmine nädal vist korra vaatasin aga siis ta silma ei hakanud)
huvitav kas ta oli vabamüügis ka või liikus lihtsalt käest kätte
pole pärast auto hankimist eriti müügisaitidel kolanud (üleeelmine nädal vist korra vaatasin aga siis ta silma ei hakanud)
Alfa Romeo Crosswagon
#14Õli osas- vaata, mis seal praegu sees on ja jätka samaga (kõige kindlam ja lihtsam)
Kui igapäevaselt autost kõik liikumsied ei sõltu, siis on 10W piisav, kui autot iga ilmaga vaja on, siis 5W
asi selles, et 10W hangumispunkt on natuke liig -20 allapoole jäävate temperatuuride puhul (loe hoiatusena: kui 10w40 õliga mootori -25 kraadi juures käima saad, siis parimal juhul õlivahetusel korjatakse mitu grammi metalli karteri põhjast- kehvemal juhul kuuled mõne aja pärast veidraid hääli mootorist)
P.S. kui äkki ka alla 30 miinust viskab, siis ei tasuks minna 10W õliga täidetud mootori ligigi (see on ka parimatel õlidel piir, kui pump täiesti kuivale jääb). 5W kannatab ka 35 kraadist külma
Kui igapäevaselt autost kõik liikumsied ei sõltu, siis on 10W piisav, kui autot iga ilmaga vaja on, siis 5W
asi selles, et 10W hangumispunkt on natuke liig -20 allapoole jäävate temperatuuride puhul (loe hoiatusena: kui 10w40 õliga mootori -25 kraadi juures käima saad, siis parimal juhul õlivahetusel korjatakse mitu grammi metalli karteri põhjast- kehvemal juhul kuuled mõne aja pärast veidraid hääli mootorist)
P.S. kui äkki ka alla 30 miinust viskab, siis ei tasuks minna 10W õliga täidetud mootori ligigi (see on ka parimatel õlidel piir, kui pump täiesti kuivale jääb). 5W kannatab ka 35 kraadist külma
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo Crosswagon
#15Ise sõitsin küll GTA'ga eelmine talv oma 10w-60'ga kui väljas oli -25
Ega ma muidugi kohe uhama hakanud vaid lasin soojeneda. Ainuke asi mis tundus paks oli käigukasti õli, kuid seegi soojenes peale 5m sõitu ülesse.
Ega ma muidugi kohe uhama hakanud vaid lasin soojeneda. Ainuke asi mis tundus paks oli käigukasti õli, kuid seegi soojenes peale 5m sõitu ülesse.