ah jaa
seni on klubi korraldanud ka iludusvõistluse
Automobile Bello, kus korda ei lähe ei kiirus ega võimsus vaid hinnatakse vaid valist ja sisemist ilu ning mootori ja helitehnika soundi, nii tehasekonditsioonis kui tuunitud autode puhul...
No see on valdkond, kus mul meeldiks osaleda
Igasugused kiirendused ja väänamised teen ma teise kulguriga
M.
Alfa Romeo 166 3.0 166kw 99a. [Müüdud]
#32ei ole keelatud ka teise kulguriga tulla alfadega koos rajale
Alfa Romeo 166 3.0 166kw 99a. [Müüdud]
#33Eks igal üritusel peab olema publik. Mina eelmine aasta käisin kõikidel üritustel (v.a. Bello ja kiirendus, kus olin võistlejate reas) vaatajana- ei kahetse.
Alfa Romeo 166 3.0 166kw 99a. [Müüdud]
#34ei taha nüüd küll kellegi tundeid solvata või nii aga... 166 on mõnevõrra rohkem ringiauto, kui B3 (kui Sa viimasel just midagi tõsist veermikuga ette ei ole võtnud ) -> tõsi ta nüüd on, et TQ sobib mootori ja veovalemi poolelt paremini, kuid B3 juhitavus kiirel sõidul on IMHO .... "natuke" soovidajättev 166 kõrval
Kiirendusel muidugi on TQ jummala õigel kohal
Teisalt jälle-> eks Su 166 on ju laiskade inimeste versioon kah
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 166 3.0 166kw 99a. [Müüdud]
#35Selle saigi laisa inimese auto võetud, et eluaeg pulk pihus olnud ja üks õlg teisest suurem juba sellest raiiumisest Aga peab tõdema, et alfa pidurite vastu tõesti minu oodi ei saa
Kõigepealt tahaks näha üldse, kuidas alfad omavahel võidu jooksevad. See juba sündmus omaette.
M.
Kõigepealt tahaks näha üldse, kuidas alfad omavahel võidu jooksevad. See juba sündmus omaette.
M.
Alfa Romeo 166 3.0 166kw 99a. [Müüdud]
#37E.T. kirjutas:ilmselt 20 aprill on alfasprint
tabasalu (harju maakond)
kas ilmselt või kindlasti
hirmsasti tahaks alfatada
Alfa Romeo 166 3.0 166kw 99a. [Müüdud]
#38Tõesti, video vahtimine ajas kihu üles
155 Q4 / 159 jtdm / Kappa 16vT
Alfa Romeo 166 3.0 166kw 99a. [Müüdud]
#39kuupäev pole veel kalevi spordiklubi poolt kinnitatud - selleks VBLA
Alfa Romeo 166 3.0 166kw 99a. [Müüdud]
#40Kuna oman esimest autom. kasti siis väike arutlus abiks. Nimelt, kui lülitada autom. vahetus ümber sporttronicu peale, siis kuidas kast käitub? Tean, et siis jookseb punaseni välja, aga seda käiku mis ma ette annan ta sees ei hoia kui ma aeglustan? Et kas ta siis ühesõnaga madalamaid käike kasutab aga üles enam ei lae? Keeruline jutt aga vast keegi mõistab
M.
M.
Alfa Romeo 166 3.0 166kw 99a. [Müüdud]
#41manuaalreziimis lastakse käigud üles kuni punaseni ning alla optimaalpiirini (ehk siis sinu käsutuses on vahemik 2000-6400rpm)
üle lubatu samuti pöördeid ei saa, kuna enesealalhoiuinstinkt (mis on sisseehitatud) siiski juhib kasti edasi.
ehk siis -> kui valid kolmanda käigu, siis on see käik sees niikaua kuni pööded võimaldavad (tegelikult redline juures vahetab kast käigu ka üles... kui ise megama juhtud jääma)
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 166 3.0 166kw 99a. [Müüdud]
#42Said siis autole vesi selga lastud ja mõni kevadine pilt tehtud.
Alfa Romeo 166 3.0 166kw 99a. [Müüdud]
#43See on minu auto Ei ole Minu omal teist värvi kuub seljas.
Muuseas,kas kell õiget aega ka näitab
Muuseas,kas kell õiget aega ka näitab
Alfa Romeo 166 3.0 166kw 99a. [Müüdud]
#44Minu kell näitab täpselt seda aega, mida ta näitama peab Kas meie autosid eristab ainult siis kesta värvus?
Alfa Romeo 166 3.0 166kw 99a. [Müüdud]
#45arturASE kirjutas: Kas meie autosid eristab ainult siis kesta värvus?
EI !
kellaaeg samuti
Tegelikult ma olen normaalne....