No nii, täna sain ilusa üllatuse omanikuks. Päeval sai sõidus käidud ja toimetas ilusti, kuid õhtul uuesti sõitu minnes, kuulsin mingit lärtsumist kostvat, kui auto kohapeal käis. Algul ei taibanudki kohe seisma jätta, kuid siis peale paari minutit käimist ostustasin liikuma hakata ja rooli enam keerata ei jõudnud. Kuskil on loodetavasti voolik, loodetavasti mitte midagi muud saba andnud ja kogu roolivõimu õli välja voolanud
Siit ka küsimus, et kui ohtlik on sellise jamaga hooldusesse sõita(ca7km), kui sinna õli peale valada, või siis slepis oleks mõistlikum asja ajada?
Sain niipalju jälle targemaks, et automaati üldse slepis ei soovitata vedada, kui siis ainult häda olukorras ca 1km ja maru rahuliku kiirusega. Kuna esimene automaatkast, siis selliseid nüansse veel ei teadnud. Treileriga tuleb viia sooja garaaži, et pilk peale visata, kas on endal midagi teha või peab teenindusse pöörduma. Siiani olen seda meelt, et kui ikka ise kannatab teha (mitte üle käte kuidagi, vaid arvestatava kvaliteediga), siis tuleb ise teha ja kui omal jõud üle ei käi, siis pöörduda spetsialistide poole
Tänan tähelepanu eest,