Nonii, teadmiseks siis teistele kah, kellel peaks sama mure tekkima. Nimelt oli siis roolisüsteemi kummivoolik tulnud metalltoru otsast ära, mis oli kinni mingi kiirliitmikuga (mina panin nüüd keeratava klambri). Probleemne toru asus kohe põhja all, seal kus vl püksid lähevad üle sukkadega toruks. Põhjakate tuli kah eemaldada, et asja näha ja ligi pääseda. Töö ise võttis aega mingi 45 min koos õli 1L (Texaco) ja klambrite otsimisega. Nüüd asi toimib ja hea olla
Järgmise korrani,
Alfa Romeo 166 3.0 166kw 99a. [Müüdud]
#62Täna sai kliima jälle tööle aidatud,viimati puhus külma eelmine suvi. Kuna see suvi enam puhkuda ei tahtnud sai uurimas käidud, kust süsteem lekib ja välja tuli, et lekib kohe esi stange tagant, roolivõimu radika ees oleva kinnituse seest (toru oli viksaatorklambri seest ära oksuldeerunud, pisike auk sees sai alumiiniumkeevitusega kinni).
Järgmiseks läheb vahetusse esimene parem rattalaager. Kui raha peaks üle jääma kunagi, siis õhulugeja ootamas vahetamist. Kui need tehtud, peaks suuremad murekesed murtud olema, kui neid juhuslikult juurde ei tule, mis on suht loogiline sellises eas masinatel, aga pea püsti ja pusime edasi
Järgmiseks läheb vahetusse esimene parem rattalaager. Kui raha peaks üle jääma kunagi, siis õhulugeja ootamas vahetamist. Kui need tehtud, peaks suuremad murekesed murtud olema, kui neid juhuslikult juurde ei tule, mis on suht loogiline sellises eas masinatel, aga pea püsti ja pusime edasi
Alfa Romeo 166 3.0 166kw 99a. [Müüdud]
#63Väheka toimunust. NImelt täna rändas alla parem rattalaager, mille lõpp läks päris kiiresti käest ära. Nüüd vaikus majas, lasen nagu nahkamööda, ainult kerge vuhin kostub tuppa :icon_thumbup:
Ma ei tea, mis tegelik laagrivahetus aeg esinduses on, aga mul läks 3h ASi oli ikka nii kinni kui sai, ehk siis lõpuks pidid ikka püstaku osana alt võtma, et laager välja pressida, kuigi oli flansiga laager, kergesti vahetatav.
Nüüd siis uus väljakutse kunagi sügisepoole, õhulugeja.
NB! Hinnad ja tehtu kõik kirjas esimeses postituses, kelle peaks huvi olema!
Päikest kõigile!
Ma ei tea, mis tegelik laagrivahetus aeg esinduses on, aga mul läks 3h ASi oli ikka nii kinni kui sai, ehk siis lõpuks pidid ikka püstaku osana alt võtma, et laager välja pressida, kuigi oli flansiga laager, kergesti vahetatav.
Nüüd siis uus väljakutse kunagi sügisepoole, õhulugeja.
NB! Hinnad ja tehtu kõik kirjas esimeses postituses, kelle peaks huvi olema!
Päikest kõigile!
Alfa Romeo 166 3.0 166kw 99a. [Müüdud]
#641.25h on normaeg. Esindus arveldab alati normaegades; kui töömees peaks taguma 3h selle laagri kallal, siis arvele läheb ikka normaeg 1.25harturASE kirjutas:...
Ma ei tea, mis tegelik laagrivahetus aeg esinduses on, aga mul läks 3h ...
Esimene rattalaager maksab 1410.-
Lugupidamisega,
Kalvi Nõmme
Alfa Romeo 166 3.0 166kw 99a. [Müüdud]
#65kas see auto mitte ei sõitnud täna ringtee selveri juurde?
Alfa Romeo 166 3.0 166kw 99a. [Müüdud]
#66PilotMotors kirjutas:1.25h on normaeg. Esindus arveldab alati normaegades; kui töömees peaks taguma 3h selle laagri kallal, siis arvele läheb ikka normaeg 1.25harturASE kirjutas:...
Ma ei tea, mis tegelik laagrivahetus aeg esinduses on, aga mul läks 3h ...
Esimene rattalaager maksab 1410.-
Lugupidamisega,
Kalvi Nõmme
HUvitav, kui ma pakkumisi võtsin, siis ma võin rängalt eksida, aga oligig TRK pakkumine kõige soodsam. Ei oleks kahelnudki sellise hinnaga Pilotist osta, aga järgmine kord targem, sest üks esimene on kindlasti kunagi lähitulevikus vaja vahetada, sest eks neil eluiga sinna suht samasse auku ole +- 20 t/km.
Vähemalt hing on rahul, et selle 3h müramise eest ma ka seekord ei tampinud tunni hinda vaid sain ikka alla tunni hinna hakkama +üleminek, mis puru keerati, selle arvestasin kah sinna tööhinna sisse.
Huvi oli suur ja vaatasin maili järgi, tookord oli Sinu pakkumine tõesti 1780.- rattalaager. Kas järgmine kord peaks mainima, et klubiline, saab suurema soodustuse?
Ette tänades,
Viimati muutis arturASE, 21 Juul 2010, 00:45, muudetud 1 kord kokku.
Alfa Romeo 166 3.0 166kw 99a. [Müüdud]
#67Võis olla küll, sest siis käisingi seda puru keeratud võtit tagasi ostmas Tööriistakeskusest. Aga väga hull oli sõita, kuna selle aretusega oli see šharniiri juures olev kaitseplekk lahti (ühe kinnitusega rippus) ja käis vasti piduriketast, mis tegi väga jubedat häält, õnneks avastasin vea kiiresti ja likvideerisin.ants kirjutas:kas see auto mitte ei sõitnud täna ringtee selveri juurde?
Alfa Romeo 166 3.0 166kw 99a. [Müüdud]
#69Pole teemat väga jälginud aga vahemärkusena mainin, et nede hindadega saab ka Tartust varuosi, ei pea Tallinnasse minema.
Esimene rattalaager 1410.-
Õhukululugeja 1453.-
Esimene rattalaager 1410.-
Õhukululugeja 1453.-
Alfaholic since 1997
Alfa Romeo 166 3.0 166kw 99a. [Müüdud]
#70Mõni aeg on edasi läinud ja auto on saanud endale siis lubatud õhulugeja. Sedakorda Hr.Giuseppe käest "CarsSmardist" mingi X firma oma, kuid ei pidanud olema see kõige odavam gräpp. Igatahes asi toimetab ilusti ja see plärtsumine ja poomine (autol hing kinni) on kadunud.Giuseppe kirjutas:Pole teemat väga jälginud aga vahemärkusena mainin, et nede hindadega saab ka Tartust varuosi, ei pea Tallinnasse minema.
Esimene rattalaager 1410.-
Õhukululugeja 1453.-
Varem ei ole ma sellel autol ratast ringi saanud (asfaldil), aga nüüd on autol hoopis teine elu ja kõik varem peidus olnud hobused on nüüd ilusti ratastesse paigutatud.
Päikest kõigile!
Alfa Romeo 166 3.0 166kw 99a. [Müüdud]
#71Hoi rahvas,
Ootan mõnda aega juba seda uut viimast pütti (lubati jaanuari lõpuks eestisse) ja siis saab auto kogu kõige pukside ja asjadega remondikotta viia, sest muud vidinad on kõik ammu valmis varutud.
Samas on ALFA müügis ja oodatud pakkumistele. Esialgu kuulutan seda siin foorumis aga hiljem juba avalikult.Kõigest täpsemalt kui eelpool mainitud asjad teostatud.
Päikest alfale ja lund quattrole:D
Ootan mõnda aega juba seda uut viimast pütti (lubati jaanuari lõpuks eestisse) ja siis saab auto kogu kõige pukside ja asjadega remondikotta viia, sest muud vidinad on kõik ammu valmis varutud.
Samas on ALFA müügis ja oodatud pakkumistele. Esialgu kuulutan seda siin foorumis aga hiljem juba avalikult.Kõigest täpsemalt kui eelpool mainitud asjad teostatud.
Päikest alfale ja lund quattrole:D
Viimati muutis arturASE, 23 Mär 2012, 22:14, muudetud 1 kord kokku.
Alfa Romeo 166 3.0 166kw 99a. [Müüdud]
#72Vahepeal siis suurt midagi juhtunud ei olegi, kuna auto seisnud 2 kuud. Mõned jupid siis juurde muretsetud ja treilaga töökoja ette veetud, oma järjekorda ootama.Treilaga sellepärast, et roolivõimust jälle mahlad väljas, seekord siis kuskilt lati juurest mingi toru saba andnud. Loodan, et asi on vanades voolikutes/torudes, mitte rikkis süsteemis, sest vana koht sai tugevalt kinni pandud ja järgmisel hommikul -16 kraadiga lõi uuest kohast mahlad välja:S Kohe-kohe peaks viimane pütt ka sakast saabuma, siis on ametlikult asu korralik ja võib TÜV pukti pöörduda:P
Vahetusse lähevad: esi stabikavarda puksid, käsipiduritrossid, viimane summuti pütt, juhipoolse pooltelje välimine kaitsekumm, tagumised stabika kondid, tagumiste piduriketaste treimine sirgeks, esi/tagumised piduriklotsid ja roolivõimu õli järjekordselt:P
Hetkeseis:
Päikest, ja AR 166 ootab endiselt uut omanikku.
Vahetusse lähevad: esi stabikavarda puksid, käsipiduritrossid, viimane summuti pütt, juhipoolse pooltelje välimine kaitsekumm, tagumised stabika kondid, tagumiste piduriketaste treimine sirgeks, esi/tagumised piduriklotsid ja roolivõimu õli järjekordselt:P
Hetkeseis:
Päikest, ja AR 166 ootab endiselt uut omanikku.
Viimati muutis arturASE, 23 Mär 2012, 21:55, muudetud 1 kord kokku.
Alfa Romeo 166 3.0 166kw 99a. [Müüdud]
#74Ei ole ta miskit ime pütt. Asi on reaalselt Saksas juba olemas sõbra juures, aga kuna ta ise satub siia kanti harva ja nii kiire asjaga ei ole, et maksta lihtsalt mingi 50 euri lisaks transpordi eest, siis sellest ka tingituna ta venib.Loomulikult oleks olnud lihtsam tee mingi universaalne pütt sinna poole odavamalt alla muretseda, aga siiski tahtsin võimalusel originaali.Kristop kirjutas:Mis ime pütt see on mida nii kaua peab ootama
Alfa Romeo 166 3.0 166kw 99a. [Müüdud]
#75Vahetu pilt ennem remondikotta minekut :icon_roll:
Vahetusse läksid: esi stabikavarda puksid, käsipiduritrossid, viimane sumbuti pütt, juhipoolse pooltelje välimine kaitsekumm, tagumised stabika kondid, tagumiste piduriketaste treimine sirgeks, esi/tagumised piduriklotsid.
Roolivõimu saaga on jätkuvalt aktuaalne, kuna roolivõimu kohalt, pesast irdunud voolik pandi oma kohta tagasi ja sai lausa päeva sõita, kui järgmisel päeval lõi jälle autol põhja alt ja mahla välja :icon_crazy:
Väike arutatelu Janoga (siinkohal tänud Janole) ja töömehega, ning pm ikka vaja roolivõim ära vahetada, sest tundub, et tagasivoolu klapiga miskit jama, tekib ülerõhk roolivõimu süsteemis. Eks vaatame, mis uue nädala algus toob, asi on vaja ikkagi liikuma saada, nii ei soovi seda masinat endale keegi :icon_roll:
Hoiame pea ikka püsti.
Roolivõimu saaga on jätkuvalt aktuaalne, kuna roolivõimu kohalt, pesast irdunud voolik pandi oma kohta tagasi ja sai lausa päeva sõita, kui järgmisel päeval lõi jälle autol põhja alt ja mahla välja :icon_crazy:
Väike arutatelu Janoga (siinkohal tänud Janole) ja töömehega, ning pm ikka vaja roolivõim ära vahetada, sest tundub, et tagasivoolu klapiga miskit jama, tekib ülerõhk roolivõimu süsteemis. Eks vaatame, mis uue nädala algus toob, asi on vaja ikkagi liikuma saada, nii ei soovi seda masinat endale keegi :icon_roll:
Hoiame pea ikka püsti.
Viimati muutis arturASE, 01 Apr 2012, 13:20, muudetud 1 kord kokku.