Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#136
spark kirjutas:mu arust oli ta ka niisama päris ilus :hi:
Vaatasin teda kui sa Kärdla selveri parklast välja sõitsid (tagumine rida oli Saabe täis)

Mäletan küll seda päeva kui Saabid hiiumaa vallutasid :thumbup:

Tegin lihtsamat sorti nn hoolduse, ega seal midagi hullu polnudki aga vaha annab ikka ilusa tulemise küll.
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#137
Täna sain kliima pumba vahetatud, ehk homme saab süsteemi uuesti täidetud ja hooldatud. Tagumised suppordid vahetasin ka välja. Nimelt selgus karm tõsiasi, et suppordid olid kõverad :shock: välimine klots puutus kettaga ainult ülemise servaga kokku... Kahjuks pilti ei teinud, paljud polnud sellist asja veel enne näinud.
Teooria: Piduriklotsid olid nii kinni roostetanud, et ei liikunud absoluutselt ning kolb lihtsalt oma toore jõuga venitas sadula välja.
Kui kettaid ja klotse vahetasin siis sellise asja peale pole oskanud küll tulla. Tulevikus natuke targem nüüd :D
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#138
Kliima uuesti täidetud ja hooldatud ;) nüüd puhub ikka korralikult külma, nii nagu peab. Võib suve nautida nüüd... Kui seda üldse enam on :D
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#139
Kliimast on suuuuuuuuuuuuuur kasu ka sügisel/kevadel, niiskes ja lörtsis- kuivatab õhku ja hoiab aknast udust seest puhtad.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#141
Peaaegu kaks kuud pole midagi uut lisanud... Peaks ilmselt head tähendama! :lol:

Pm olen sõidumõnu nautinud ja oi kui hea see on kui masin korras on :thumbup: Aga peab tõdema ka tõsiasja, et ilma korralise hoolduseta see kaua ei kesta... Nagu ikka ootab tagaistmel jälle hunnik juppe mida vahetama peaks :crazy:
NImelt: Lõpetas töö salongi õhuklapimootor(läks suht lolliks, murdis ennast ventika küljest lausa lahti), salongifiltril aeg täis, õlivahetus ootab ees ( muretsesin siis varakult ka filtri ära), uus kütusefilter, esimesed stabika vardad ning rooliotsad ja ikka TRW ;)
Vahetust vajab ka kerepoolne mootoripadi, mida Eestist ei ole siiani veel õnnestunud kuskilt leida aga mis on Itaaliast kohe võtta. Ilmselt peab seda teed ikka minema kui muud üle ei jää.

Vahepealne juhtum politseiga polnud ka just meeldiv, nüüd siis lõpuks jäi ühele ette toonkile esimestel klaasidel... :evil: Variant: Kas tõmban kohe maha või siis korduv ÜV, valik oli ikka ilmne, kratsisin kuidagi kile tee servas maha ja sõit jätkus. Lausa vastik oli näha selle jobu meeldivat irvet kui kile maha tõmbasin ning samal ajal öeldi:" No vaata kui hästi tuleb!" Lausa meeldiv... Küll ma uue kile panen, jobu! Ja kiuste, veelgi tumedama :mrgreen:
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#142
Ei tea jah, mis värk nende kiledega on. Kui on ilusti läbi näha (olgugi, et lubatust võibolla rohkem), siis las jääda peale- on tunduvalt turvalisem juhile, ning juhuslik ere kiir ei pimesta silmanurgast olulisel hetkel.

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#143
Kõik oleneb ikkagi kile läbipaistvusest. Esimese külgmised on sama olulised, kui esiklaas. Huvitav, kui panna UV'd kiirgav kile, mille läbipaistvus on 70% (nagu tehase toon pm), aga päikese käes autosse ei näe, samas välja näeb jube hästi, kas siis ka jonnitakse?

Esiklaasi läbipaistvus peab olema 75%. Tagumises asendis oleva juhiistme seljatoest ettepoole jääva küljeklaasi (st.esiuksed) läbipaistvus 70%.

Minu autole pandi just uus eisklaas, 75% läbipaistvusega. Ei saa aru küll, et oleks tumedam (vbla nõksa), kuid päikese vastu sõites ikkagi effekt olemas. Samas oli valikus ka "oluliselt rohkem päikese eest kaitsev" klaas. See ilmselt siis peegeldab UV'd, kuid läbipaistvus ikka 75%.
--
Urmas

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#144
Jah, sul on need protsendid ilusti teada... Nimelt, enamus ( st tegelikult kõik) klaasid juba tehase poolt toonitud, osad sinaka ja teised roheka tooniga. Tegemist ei ole küll kilega, küll aga vastava klaasiseguga juba. Olen uuematel autodel juba klaasidel näinud vastavat märget: 30% tinted. Seega faked... :evil: Loosi läheks ainult tehasemärgistusega toon.
Sellest ka küsimus suurele tarkade ringile... Kas 166-le tehas tegi kunagi üldse toonklaasi??? ilmselt küll mitte aga mõte seegi.


Midagi huvitavat veel tänasesse päeva.. salongiradikas lekib! :cry:
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#147
Slicer kirjutas:Sellesmõttes, et tehase toon võib olla tumedam kui isepandud. Mulle vähemalt on selline info kõrva jäänud.
Juhtub olema sedasi, et ma pm töötan koos nende meestega, kes neid seadusi kirjutavad. Kui näen ühte, küsin üle :) Endalegi huvitav teada, kas tohib à la peegliklaase kiletada ja UV kiirgust pelgavaid kilesid esiklaasidele probleemivabalt panna. Ei luba, et selle kuu jooksul vastan teile.

Ka ei saa ma lubada, et minu vastuse abil teil TÜV'is probleeme ei teki :D
--
Urmas

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#148
Mul endal on kõik aknad ilusti normi piires. Kuid tahaks teha lähitulevikus esiklaasi vahetuse ja siis paneks juba tumedama ja päikest peegeldava klaasi.
Kui selliseid üldse 156'le on saada? :think:

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#149
Sorry Faif, et su teemast kilesid arutatakse :D Ideealis võiks keegi admin selle kilede jutu eraldi teemasse tõsta.
Slicer kirjutas:Mul endal on kõik aknad ilusti normi piires. Kuid tahaks teha lähitulevikus esiklaasi vahetuse ja siis paneks juba tumedama ja päikest peegeldava klaasi.
Kui selliseid üldse 156'le on saada? :think:
Uurisin kunagi sellisest kohast oma Passatile: http://salinas.ee/
Esiklaasivahetuseni siiski ei jõudnud, aga hind oli siis mõistlik (ca aasta tagasi) ja kommentaar selline:
Tagaringi kileks on Llumari ATR seeria kile ja esiklaasidele AIR75 või AIR80BL. Need heledad sooja tõrjuvad kiled on tunduvalt kallimad, kui ATR seeria kiled. Tegemist on spetsiaalse tuuleklaasikilega.
Küsisin ma tol hetkel just sellist tuuleklaasi- ja esimeste uste klaaside kilet, mis mitte ei tumendaks, vaid peegeldaks päikest ehk sisult hoiaks ära auto ülekuumenemise ja summutaks päikesevalguse. Ilmselt talvel siis ka ei soojenda päike salongi nii kergelt.

Soovitan igal juhul uurida, samas see TÜV'ilt läbisaamine on küsimus. Kui sa nüüd om 75% läbipaistva klaasiga lähed, hakkavad uurima ilmselt. Kui kile enne paigaldust pandud, siis ehk ei märgata ;)

Tuttav läks om 2000'nda alguse E klassi Mersuga, millel rohekat tooni esimesed küljeklaasid ja kahtlustati kilesid. Lõpuks oli aparaat see, mis mõõtmistulemuse ära tegi ja TÜV'ilt läbi lasi.
--
Urmas

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#150
Ei pahanda ma midagi ;) jutt ju huvitav ja asjalik.

See on selge, et eesti liiklusseaduse kohaselt ei tohi esimesed klaasid kiletatud olla! Taga pool juhti tee mis tahad, kas või värvi mustaks :D aga kiletada ju võiks kuigi iga kord ametimeestega tooni protsendi üle vaielda tüütab ka ilmselt ära lõpuks... Kuigi, seaduse kohaselt peaks selle kile alles siis maha kratsima kui on vastava aparaadiga asi valeks mõõdetud. Asjale annab ilmet ka see asjaolu, et kile tumeduse mõõtmiseks vajalikku masinat ei ole just igas ametiautos :mrgreen: nagu ka kaalu...


Natuke oma autost ka... :hi:

Tellisin veel natuke kabla: soojendusradiaator, õhuhulga andur, salongifiltri, õhufiltri ja roolivardad. Salongi filtriga huvitav teema... Tellisin uue filtri kui auto ostetud sai, tuli filter koos raamiga. Viskasin vana filtri koos raamiga minema. Aga nüüd uut filtrit tellides pidin tõdema asjaolu, et nüüd müüakse ainult ilma raamita :shock: ja mul pole seda filtrit enam kuhugi raami sisse toppida... Aga õnneks leidsin ühe ja ainsa filtri mis on koos raamiga.

166l on ju tegelikkuses salongifilter eraldi raami sees? Mitte raami sisse kinni sulatatud??
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D
cron