Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#123
ts kirjutas::hi:

kirjade taastamiseks on lihtne viis
http://www.ebay.com/itm/4x-86mm-ALFA-RO ... 1c38456071

kuulu järgi pidavat olema piisavalt vastupidavad (jääb ära šabloonitamine jms)

Plaanis oli muidu teha lasta šabloonid kleepsu firmas ja siis nende järgi värvida aga sinu pakutud variant oleks tunduvalt lihtsam :thumbup:
Tavaline kleeps ei pea kindlasti vastu.


Furby: punane on igatahes ilus! :beaver:
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#124
Minu autol tehti nii ,et kõige pealt pritsialt läbi(selle protsessiga sai kõik nurgatagused puhtaks) siis värvimine,siis õhuke kleeps peale ja lõpuks lakkimine.Sellega on kleeps kaitstud.

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#125
Eks see olegi loogiline asjade käik ;)

Mida rohkem ma mõtlen sellele punasele, seda paremaks see idee muutub... :D
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#126
Sattusin kogemata ICS-i näppides sellisesse kohta nagu Internal settings. Mul pole aimugi kuidas sellise asja lahti sain ja mida seal muuta saab, asi tundus igatahes põnev :D
Oskab keegi sellise asja kohta midagi tarka öelda? Mida seal täpselt muuta saab ja milleks...
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#127
sinna said vajutades korraga dark ja clima nuppe

selle kaudu on võimalik natuke mudida ECU sisendinfot (muu hulgas korrigeerida ka spidomeetri näitu, taustavalguse tugevust jms).

Üldiselt tasub see rahule jätta :-)
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#129
Täna on ilus päev! :beaver: nüüd kõik kettad ja klotsid lõpuks olemas ning ootavad paigaldust. Homme läheb suuremaks remondiks kindlasti 8-)

Brembo vol. 2
Pilt
Pilt
Üks väike võrdlus ka, et kui suur see ketas ikka tegelikult on... :o
Pilt
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#132
Suur töö tehtud ja nüüd võib asjaga rahule jääda. Alustasin tagapiduritest... Puhastasin kogu süsteemi, vahetasin tihendid ning õlitasin kõik liikuvad osad. Eeldasin, et siinid või kolvid on taga kinni jäänud kuna pidurid kippusid peale jääma aga võta näpust.. :D hoopis piduriklotsid olid kinni roostetanud. Taha läksid NF kettad ja Hella Pagid klotsid.
Ette sain suppordid ja kettad ilusti külge kuni esimese suurema pidurdusele... Nimelt kolvid surusid suppordi ülemisel kinnitusel keermed maha ning sadula tänu sellele lahti :shock: ilmselt oli seal juba varasemalt järg sees, sest suppord ju alumiiniumist ja tänu sellele ka nn pehme. Aga õnneks oli trei mees lähedal ning puuris uued augud ja tegi uued keermed. Tänud talle nii kiire töö eest!
Nüüd ei paista vähemalt velje tagant mingid inetud roostes käkid... 8-)

Ikka mõned pildid ka.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Hea, et ma just nii õiges mõõdus flantsid teha lasin, sest veljed poleks enam küll alla läinud :mrgreen: :mrgreen:
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#134
Mina valmistun vaikselt kokkutulekuks... 8-)
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Natuke poleerimist ja vaha peale ning päev ongi sisustatud, tulemus päris hea. Aga teha on veel palju... Näiteks peaks kiiremas korras kliimapumba ära vahetama.
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D
cron