Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif
Postitatud: 05 Nov 2015, 22:48
Nüüd siis ports juppe käes:
1. Soojendusradiaator
2. Salongifilter (aktiivsöega ja koos raamiga. Aster ning täitsa Itaalia värk )
3. Salongiõhuklapi mootor Bosch
4. Õhufilter
5. Õhuhulga andur
6. Õlifilter ( ootan ikka õlivahetust... )
7. Kütusefilter
8. Esimesed stabika vardad TRW
9. Rooliotsad TRW
10. Roolivardad
Eks hakkan vaikselt ühest otsast vahetusega pihta ning loodan ikka nimekirjaga lähiajal lõpule jõuda
Täna jõudsin ära vahetada õhufiltri ja õhuhulga anduri aga...
Nagu ikka, ei lähe asjad alati nii libedalt kui ootad... Õhufiltri kopsiku poldid täitsa kinni roostetanud ning pooled tulid koos plastiku sisse sulatatud puksidega välja. Mis siis ikka... lahtised puksid puhtaks, uued poldid ja seibid, liimiga puksid tagasi korpuse sisse ning asi lahendatud
Aga sellega asi ei piirdunud Õhuhulga andurit ei saanud ka nii sama lihtsalt kätte, sellel mutrid kinni roostetanud õhufiltri kopsiku kaane külge. Ja teadagi on seal poldid läbi korpuse plastiku sees, kätte ei saa ju neid. Lõikasin siis otsad relakaga maha, freesisin poldi pead välja, sain vanad kätte, tegin uued pesad, panin uued poldid ja natuke liimi ning hermeetikut, asi lahendatud! Nüüd vähemalt hea vaadata neid läikivaid ja uusi poldipäid
Esimesest gaasi vajutusest oli kohe aru saada kuidas mõjutas õhu anduri vahetus mootori tööd. Jõud tuleb ikka juba kohe madalast pöördest
Üks mõnus pilt ka klubi päevast
1. Soojendusradiaator
2. Salongifilter (aktiivsöega ja koos raamiga. Aster ning täitsa Itaalia värk )
3. Salongiõhuklapi mootor Bosch
4. Õhufilter
5. Õhuhulga andur
6. Õlifilter ( ootan ikka õlivahetust... )
7. Kütusefilter
8. Esimesed stabika vardad TRW
9. Rooliotsad TRW
10. Roolivardad
Eks hakkan vaikselt ühest otsast vahetusega pihta ning loodan ikka nimekirjaga lähiajal lõpule jõuda
Täna jõudsin ära vahetada õhufiltri ja õhuhulga anduri aga...
Nagu ikka, ei lähe asjad alati nii libedalt kui ootad... Õhufiltri kopsiku poldid täitsa kinni roostetanud ning pooled tulid koos plastiku sisse sulatatud puksidega välja. Mis siis ikka... lahtised puksid puhtaks, uued poldid ja seibid, liimiga puksid tagasi korpuse sisse ning asi lahendatud
Aga sellega asi ei piirdunud Õhuhulga andurit ei saanud ka nii sama lihtsalt kätte, sellel mutrid kinni roostetanud õhufiltri kopsiku kaane külge. Ja teadagi on seal poldid läbi korpuse plastiku sees, kätte ei saa ju neid. Lõikasin siis otsad relakaga maha, freesisin poldi pead välja, sain vanad kätte, tegin uued pesad, panin uued poldid ja natuke liimi ning hermeetikut, asi lahendatud! Nüüd vähemalt hea vaadata neid läikivaid ja uusi poldipäid
Esimesest gaasi vajutusest oli kohe aru saada kuidas mõjutas õhu anduri vahetus mootori tööd. Jõud tuleb ikka juba kohe madalast pöördest
Üks mõnus pilt ka klubi päevast