Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#167
albertini kirjutas:Kiidan salongi tulemust.
Palju ka autosse juba raha pandud on? Üks eesti parimas korras olevaid Alfa Romeosid kindlasti, kahjuks pole enda silmaga juhtunud nägema veel.
Tänud! :hi: Kiidusõnu on alati meeldiv kuulda.
Aga mis puutub autosse "investeeritud" rahasummat siis seda ei taha küll enam kokku arvutada kuigi mul on see täpne võimalus olemas, nimelt mul on kõik arved, tsekid jne olemas mis autosse pandud on. Neid on terve hunnik juba igatahes. :shifty: Julgelt võin eeldada, et neid on paari tuhande väärtuses... Parimas korras Alfa Eestis mul vaevalt on aga 166 ehk küll. :think:

Loodan, et see aasta saab ikka näha, kui tublid mehed veel kokkutulekuid korraldavad! ;)
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#168
Olen hetkel mingi täieliku anomaalia küüsis...

Pikalt juba ragistan pead, et miks nüüd talvisel ajal aknad ikka pidevalt uduseks lähevad!? Aru ei saa lihtsalt. Olen igat pidi proovinud: Soe põhja, vent põhja, ainult akna peale puhuma siis täiesti jaheda peale pannud, ikka mingit tulemust! Ometigi ju sai äsja suur töö ära tehtud konditsioneeri süsteemiga. Täna siis selgus probleem: Lülitasin süsteemi siseõhu peale ja voilaaa, aknad ilusti hetkega puhtad! Mis moodi see kurat loogiline on?? :crazy: Midagi töötab ilmselt ikka väga vastupidi, eeldan, et õhuklapi mootor. Aga miks???
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#169
Üht-teist põnevat jälle toimunud...
Käsipidur kippus kinni jääma, hakkasin asja lahendama. Võtsin tagumised suppordid lahti ning paigaldasin kõik uued varuosad(kolvidest õhunippliteni). Töö käigus selgus veel üks probleem- mõlemad käsipiduritrossid on p*rses, jälle! Otsa kummid on lahti tulnud(ilmselt) ja katki läinud ning trossid kohe ka roostes seest... Ühe trossi ots ka katki. Tehakse ikka paska küll, sest ometigi ei olnud need odavad trossid. Vahetusse lähevad nüüd mõlemad.
Jõuan nüüd asja püändini ka :D Garaažist välja sõites purunes piduritoru :o Hea, et liikluses ei juhtunud. Toru oli lihtsalt läbi roostetanud juba ja see pidi just kõige kehvema koha pealt katki minema- bensiinipaagi tagant. :clap: Kuidagi sai see töö tehtud ilma paaki maha võtmata. Vahetusse läksid mõlemad tagumised piduritorud, eest vasakpoolne külg ja plus veel ka esimesed pidurivoolikud. Piduritorusid vahetasin 4,8 m ulatuses. ;)

Igav ei hakka! :thumbup:
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#175
Deja vu...

No nii, teine katse. loodan, et see kord läheb õnneks. Panin uued kettad ja klotsid ette kuna kettad olid täiesti kõverad (mõni aeg tagasi juba). Nüüd kui pidurivoolikud, kettad ja klotsid vahetatud on võin väita 100%-lt , et probleemi süüdlasteks olid katkised ja vanad pidurivoolikud. Nimelt rüü oli sees katki, pidurivedelik liikus suppordisse aga tagasi mitte ning "põlema" see ketas läkski.
Nüüd olen paar päeva pidureid jälginud ja tundub, et asi korras. Linnasõidul ei lähe ketas isegi soojaks mitte. See kord ei otsustanud Brembo klotside kasuks ka mitte, sest need kippusid uskumatult palju vilisema pidurdusel. Ostsin TRW omad- pidurdusel täielik vaikus, ei krigise ega vilise. :thumbup: Mõtlesin, et kui trw ka ei kõlba siis ainuke variant jääd ferodo ds seeria.

Mõni pilt kah:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Uusi läikivaid kettaid on muidu hea jälle vaadata! :mrgreen:
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#176
Head pidurid on mõeldud pidurdamiseks, mitte libisemiseks- seepärast need sul vilisevad.

Ostsin oma auto vilisevana. Suurema vilina sõitsin ise maha (uus auto, palju rallimist). Järelejäänu puhastas Pilot ära. Nüüd jälle veidi vilisevad. Paar järsemat ja pikemat pidurdamist ja jälle puhas :D

Kommentaarina öeldes, siis Alfa stock pidurisadulad on ikka ilusad, mis? :)
--
Urmas

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#177
Olen täiesti teadlik miks klotsid vilisevad ning millist mõju/tulemust annab erinev klotsi või ketta segu. Seda pole nüüd vaja küll siin selgitama hakata. Aga selline vilin ja krigin on üsna häiriv ning tüütav, eriti veel pideval linnasõidul. Kasu polnud ka vägagi agressiivsest sõidust, muidugi seisma jäi auto brembodega ideaalselt aga Igapäeva elu pole ringrada! Ma väga ei usu ka, et TRW nüüd Brembost palju kehvem oleks!? Ilmselt pehmem segu- kulub lihtsalt kiiremini...
Pidurid on Alfal küll head ja muidugi ka ilusad! :mrgreen:
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 166 2,0 TS `99 - Faif

#179
Näitasin autole täna lõpuks päikest ka... seisis mõni nädal soojas garaažis. Selle aja jooksul vahetasin mõned kulunud detailid ka ära. Nimelt vaatasin oma targa pilguga, et üks parempoolne õõtsapuks ees läbi ja tahaks vahetust, pukside komplektid ju ammusest ajast olemas, milles probleem eks! Võtsin juba õõtsad alt ära kui avastasin, et pm mõlemad sarniirid ees läbi ning korraliku lõtkuga juba.. wtf, 2 aastat ja läbi!! Nii, tuleb uued õõtsad muretseda.
Aga hoolimata sellest tagasilõõgist, sai vahetatud esimesed stabika vardad, välimised rooliotsad ja rooliotsavardad(sisemised otsad). Panin ka uue vasaku sisemise poolteljekummi ja mõlemad uued roolivarraste kattekummid. Üht teist sai jälle tehtud aga kohe lisandus ka midagi uut... :D
Tegin selle aasta esimese pesu ka ära! 8-)
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D
cron