Mootor on nüüdseks komplektne ja ilusti aiste vahel
Juhtmed, voolikud ning kõik muu ühendatud. Kahjuks tuli veel enne tõsist lõppu nii mõnigi lisa investeering teha, nimelt tuli ära vahetada ka roolilatt, mis lekkis ikka igast otsast. Tellisin saksast uue, eestis võib ennast vaeseks maksta! Siis veel sinna juurde uued rooliotsad, stabika otsad+puksid, mille vahetus kujunes ka parajaks ümberehituseks...
Muidugi tuli osta veel uued õõtshoovad, plaanis oli ikka kasutada ainult TRW toodangut aga vahepeal on nende hindadega mingi ulme hüpe toimunud. Vähem kui kahe aastaga on trw õõtsad kallinenud u 150 eurolt 220 euroni.
Kus juures on ka saadavus väga kehv. Sellepärast otsustasin Magneti Marelli kasuks, kvaliteet tundub väga hea ning ka hind mõistlik.
Lõpuks alustasin ka summuti ehitust/remondi. Tahtsin nn pükste osa uut osta aga enam ei toodetagi, saadavus null
hakkasin siis taastama, õnneks kõige hullem asi polnud, eemaldasin vanad kuumakaitseplekid(täitsa mädad), vahetasin ära suka ja taastasin orig otsa flantsi. Natuke hoolt tahtis ka katalüsaator saada ning üldiselt terve summuti.
Õhuvõtu toru otsustasin ka uue teha, sest orig torul suur auk sees ning plastik üldse väga rabe ja praguline. Uue toru otsustasin teha roostevabast ja nn otsetoru. Eks näis kuidas välja tuleb. Võtsin maha ka paisupaagi, pesin läbi, seest oli ikka päris lägane.
Käivitada veel proovinud ei ole aga arvan, et järgmine nädal on see tähtis päev
Kandelaagri vahetuseks tuli teha ise ka õige võti...
Stabilisaatorvarda pukside vahetus...
Roolilatt
"auto mootori peale laskmine..."
Summuti keevitus...
Väike pildilisa summuti rubriiki...
eemaldasin vahepüti ning tegin uue otsetoru. Eelkõige just sellepärast, et 3liitrise lõpupütt on liiga tihe ja tekkis liiga suur takistus. Aga tulevikus plaan ikka kasutada midagi ilusat näiteks ragazzonilt.