Alfa Romeo 156 2,5 V6 TI 2004 aasta

#1
Tere,

Olen värske liituja ja seoses sellega ka minu esimene Alfa :)

Masin aastast 2004, minu käes olnud tänaseseisuga 4 päeva. Auto mulle meeldib väga. Esimese pisiku sain juba 2008 aastal, kui käisin üht vaatamas, oli plaan ka ära osta, kuid piltidel nähtu osutus hoopis illusiooniks. Auto oli 1999 aasta 156 SW 2,0 liitrine T.Spark. Väljast rohke pahtliga ja ilusa punase värviga ülesselöödud, motor korralikult ära pestud ja üle värvitud, kuid salongist oli, näha, et läbisõit mis ees oli, ei saa kindlasti olla see, mis seal oli. Hirmutas se mind tookord ära ja Alfa jäi kõrvale. Tookord ostsin hoopis Saab 95 2,3 169 kw. Kuid hinge jäi Alfa kripeldama.

Nüüd siis sai see kripeldus minust võitu ja otsustasin, et enam ei kohku ja tahan ikka Alfat.

Ehk siis masin mis ostsin 2004 aasta 156 2,5 V6 TI paketiga sedaan. Käigukast vajab vahetust, esisillas miski koliseb ja suurelt kiiruselt pidurdades rool nati vibab, ehk siis ilmselt tuleb ka kettad vahetada, lisaks sellele ka üldse pidurid üle kontrollida, kuna tunduvad teised rasked olema.

Kui hästi läheb, siis täna saan Jan1 käest kasti ja homme peaks saama ka esisilla kõik vajalikud jubinad, et nädalavahetusel saaks esimeste kriitiliste probleemidega tegeleda, ehk siis sild ja kasti.

Võibolla panen ka pilte.

Re: Alfa Romeo 156 2,5 V6 TI 2004 aasta

#2
Kindlasti pilte.
Suurel kiirusel pidurdades tekkiv võbin roolis on lainetavate ketaste pärast. Kui need muidu on korras ja pole vaja vahetada siis neid saab ka sirgeks lihvida. Tallinnas mitmed kohad teevad. Aga kindluse mõttes on vist targem kogu piduriring ära vahetada.
Edu ja jaksu ning kindlasti mõnusat kulgemist! :hi:

Re: Alfa Romeo 156 2,5 V6 TI 2004 aasta

#3
Nii, nüüd on Jan1 käest saadud kast all. Autol uus esisild põhimõtteliselt, ülemised ja alumised õõtsad, rooliotsad, stabikad vahetatud, lisaks ülemine mootori puks välja vahetatud. Täna käisin ka sillastendis ja lasin ka rattad balansseerida. Kõik vibad ja kolinad on kadunud ja kõik käigud toimivad nii nagu peavad. Veel vahetasin mootori õlifiltri ja panin ka uue õli. Pidurid võtsin lahti, kontrollisin kõik üle ja kokku pannes, puhastasin kõik korralikult ära ja määrisin, ning suurelt kiiruselt pidurdades ei viba enam, ma pigem arvan, et see tuli hoopis ratastest.

Autol nagu teine tulemine, loodetavasti on kõik hetkel piisavalt korras et ÜV-st puhtalt läbisaada :D

PS! Mul ka mõned pildid, kuid olen unustanud kuidas neid siia ülesse laadida.

Re: Alfa Romeo 156 2,5 V6 TI 2004 aasta

#4
Pildid lae kuhugi internetti ülesse, näiteks fotoalbum, imageshack vm... siis kopeeri pildi URL, aseta see link selliste ikoonide vahele nagu Img, mis asub kirjaboksi üleval servas.

Näide: [ Imghttp://foorum.alfaromeoklubi.ee/posting.php?mode=reply&f=35&t=20111[/img]

Mina vähemalt lisan nii... :D
Yes, it's tricky, but assembling an Alfa always is! :D

Re: Alfa Romeo 156 2,5 V6 TI 2004 aasta

#9
Camules kirjutas:Nii...mingi jama, äkki suudab keegi aidata ja teab mingit tüüpviga.

Nimelt jahutusvedelik kaob ära ja soojema ilmaga hakkab liiga kuumaks minema. Samas auto all loiku nagu ei ole!
Jahutusvedelikul on neli teed särgist välja->
1. läbi lõdviku auto alla (kui veidike kaob, siis ei pruugi märgata)
2. läbi tihendi mootorisse (sellega kaasneb valge toss)
3. Läbi ülevooluklapi maha (juhtub liikumise pealt, kui jahutussärgis on mingi ummistus- seisnud autode puhul võib juhtuda)
4. läbi salongiradiaatori salongi ( võta põrandamatid üles ja vaata, et põrand märg ei oleks)

kokkuvõtteks: jäta auto koha peal käima ja proovi kindlaks teha, kas leke on välja- või sissepoole. Kui auto käib koha peal nii kaua, et venitaks on kaks kolm jahutust teinud, siis näed juba ära, kas lööb üle paisupaagi, lekib kuskilt vooliku vahelt või siis kaob salongi
Tegelikult ma olen normaalne....

Re: Alfa Romeo 156 2,5 V6 TI 2004 aasta

#10
ts kirjutas:
Camules kirjutas:Nii...mingi jama, äkki suudab keegi aidata ja teab mingit tüüpviga.

Nimelt jahutusvedelik kaob ära ja soojema ilmaga hakkab liiga kuumaks minema. Samas auto all loiku nagu ei ole!
Jahutusvedelikul on neli teed särgist välja->
1. läbi lõdviku auto alla (kui veidike kaob, siis ei pruugi märgata)
2. läbi tihendi mootorisse (sellega kaasneb valge toss)
3. Läbi ülevooluklapi maha (juhtub liikumise pealt, kui jahutussärgis on mingi ummistus- seisnud autode puhul võib juhtuda)
4. läbi salongiradiaatori salongi ( võta põrandamatid üles ja vaata, et põrand märg ei oleks)

kokkuvõtteks: jäta auto koha peal käima ja proovi kindlaks teha, kas leke on välja- või sissepoole. Kui auto käib koha peal nii kaua, et venitaks on kaks kolm jahutust teinud, siis näed juba ära, kas lööb üle paisupaagi, lekib kuskilt vooliku vahelt või siis kaob salongi
OK, valget tossu ei ole, seega mootorisse ei lähe, õhtul üritan vaadata salongi matide alla.
Aga enne kui mina selle ostsin, siis ta jah, peaaegu aasta seisis, seega võib ka kolmas variant olla.
cron